//

Carholder

Carholder discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Thanks, ben benieuwd naar je bevindingen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-02-08, 11:34
digideon digideon is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 26
Standaard

Thanks, ben benieuwd naar je bevindingen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-02-08, 20:07
EasyI EasyI is offline
Banned
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 49
Standaard

Heb je hem al binnen?
Zou handig zijn, hoef ik niet verder te zoeken naar een oplossing voor mijn auto
  #23  
Oud 04-02-08, 20:52
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filouchke Bekijk bericht
Ik hoop hem ergens eind deze week,begin volgende wweek te mogen ontvangen
@EASYI nee dus, zoals ik deze morgen zei, einde deze week, begin volgende...zou anders wel tof geweest zijn
  #24  
Oud 06-02-08, 19:21
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard eerste ervaring met Tuneflex AUX 2.0

Heb vandaag dus de Tunflex 2.0 AUX ontvangen en mijn ervaring tot nu is grotendeels positief met hier en daar toch wat negatieve bevindingen:

het "dock" systeem is nl verschillend, er zijn meerdere docks aanwezig voor bvb ipod touch, ipod 30 GB,....

De ipod touch is te smal en iphone glijdt er niet in... heb als tussenoplossing diegene voor ipod 30GB gebruikt die iets wat teveel opening biedt maar ik heb er zelf een stuk rubber ingeplakt van 2mm ongeveer en Iphone is nu mooi bevestigd. Spijt voor het knutselwerk dus maar ik heb een ritje gedaan en vond uiteindelijk dat hij redelijk goed vasthield.

Nummer 2 bij de negatieve punten is dat ze de nek (gooseneck) iets wat kort gemaakt hebben voor mijn type wagen (Peugeot 307) en dus moet ik kiezen tussen ofwel ietsje in de weg als ik vijfde of achteruit schakel op versnellingsbak ofwel ietsje in de weg van de passagier... De kortere nek zorgt dan wel voor meer stabiliteit.

Voor de rest is alles van goede kwaliteit, de AUX werkt zéér goed; als je de iphone inplugt krijg je gewoon een warning dat dit geen iphone-accessoire is en of je in airplane mode wil gaan - gewoon even NO en verder alles kits

zal eens proberen om foto's te maken dan is het misschien wat duidelijker.
  #25  
Oud 06-02-08, 19:48
digideon digideon is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 26
Standaard

Alvast bedankt voor de info, foto's zijn uiteraard ook erg welkom!

Echt vreemd dat ze geen passende iPhone dock meeleveren, dan was het hele probleem opgelost toch?
  #26  
Oud 06-02-08, 20:49
filouchke filouchke is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 67
Standaard

Hier zijn een aantal foto's die mischien duidelijker maken wat ik bedoel - ik heb dus als houder de adapter voor IPOD Classic 160 GB gebruikt en achteraan een klein rubbertje geplakt. Initieel had ik vooraan (daarmee bedoel ik dus de kant waar tuneflex staat geschreven op de adapter) ook een stukje rubber gebruikt maar dat was net iets té strak vond ik - ideaal zou ik vooraan een stukje kunnen gebruiken dat iets smaller is, dat zou denk ik 1mm achteraan zijn en vooraan bvb 0,5-0,8 mm. Ik weet dat er zo'n soort tape bestaat met eenschuimlaag aan van variabele lengte - dit zou de ideale oplossing hiervoor zijn.

voor de reset is laden goed, stabiliteit vrij goed voor een gooseneck en AUX werkt perfect (ook qua volume).

Die vraag om op airplane mode te zetten is slechts één keer bij het inpluggen, even snel "NO" aandrukken en alles OK.

let dus wel op, de "nek" is niet superlang - heb het gemeten en is een kleine 13-14 cm dus goed kijken dat plaatsing niet te moeilijk wordt- ik heb wel wat moeten zoeken omdat op mijn wagen de cigaret-lighter juist naast de versnellingsback staat.

vrij spijtig dat er geen adapter voor iphone bijgeleverd wordt, maar ik denk dat dit te maken heeft met die vraag voor airplane-mode en niet officieel compatible te zijn (vooral dat dit bij de eerste ook al het geval was en de iphone in de VS nu toch al een tijdje released is) - het gaat om een dom stukje plastiek dus begrijp ik het nog steeds niet - er blijft wel duidelijk een gat in de markt bestaan voo degelijke 100% compatible iphone/car oplossingen...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg tuneflex_AUX2_A.jpg‎ (38,6 KB, 11x gelezen)
Bestandstype: jpg tuneflex_AUX2_B.jpg‎ (39,0 KB, 13x gelezen)
Bestandstype: jpg tuneflex_AUX2_C.jpg‎ (32,1 KB, 16x gelezen)
  #27  
Oud 23-05-08, 21:38
schietkop schietkop is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Hongkong
Berichten: 6
Standaard

Zoek je een goede iphone houder met handsfree kijk dan eens naar deze, glashelder geluid, inclusief zuignap en autolader.

Adapt ADAPT Car/Charger holder Apple iPHONE with handsfree 8717568399737 / Onbekend - Central Point

  #28  
Oud 26-05-08, 15:23
Nick Nack's schermafbeelding
Nick Nack Nick Nack is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tiel
Berichten: 24
Standaard

De Herbert Richter is de enige mooie.
  #29  
Oud 27-05-08, 23:41
SRT-4man's schermafbeelding
SRT-4man SRT-4man is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 53
Standaard

Ding ziet er wel goed uit! maar issie wel "stijf" genoeg om niet om te buigen en sloop je je cigarettenaansteker er niet mee? de iphone is tenslotte behoorlijk heavy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dock en carholder voor met brando rubber bumper NHke iPhone accessoires en onderdelen 0 23-10-10 13:05
iPhone verstelbare carholder Pistons iPhone accessoires en onderdelen 0 30-12-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.