iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   USB Autolader laadt 2 op de 10 keer niet, voorheen was alles oke (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/45446-usb-autolader-laadt-2-op-de-10-keer-niet-voorheen-alles-oke.html)

forrestgumpx 09-10-09 22:33

USB Autolader laadt 2 op de 10 keer niet, voorheen was alles oke
 
Al 3 maandjes gebruik ik de Auto USB lader die ik heb gekregen bij mijn Jabra Speakerphone

Sinds kort word mijn Iphone niet meer opgeladen hoewel wel andere USB apparaten, zoals mijn Jabra als mijn GPS muis wel opgeladen wordt.

Voorheen was het geen probleem op enkele keren na in de zomer, zelfde symptoon, maar de laatste tijd komt het steeds vaker voor. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Kan het een software matig iets zijn? Dat upgrades/jailbreak hiermee te maken kan hebben? ik betwijfel het eerlijk gezegd maar vraag het toch maar even.

Specs:
Model no : Esc - 002
Input: 12/24Vdc
Output: 5Vdc, 750mA


Bij voorbaat dank voor input.

carneirodesign 15-10-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 363340)
Al 3 maandjes gebruik ik de Auto USB lader die ik heb gekregen bij mijn Jabra Speakerphone

Sinds kort word mijn Iphone niet meer opgeladen hoewel wel andere USB apparaten, zoals mijn Jabra als mijn GPS muis wel opgeladen wordt.

Voorheen was het geen probleem op enkele keren na in de zomer, zelfde symptoon, maar de laatste tijd komt het steeds vaker voor. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Kan het een software matig iets zijn? Dat upgrades/jailbreak hiermee te maken kan hebben? ik betwijfel het eerlijk gezegd maar vraag het toch maar even.

Specs:
Model no : Esc - 002
Input: 12/24Vdc
Output: 5Vdc, 750mA


Bij voorbaat dank voor input.


Ik kan mij niet voorstellen dat dit iets software matigs is. Het is een USB oplader waarin je gewoon je iPhone usb kabel stopt? Waarom heb je niet een gewone autooplader voor de iPhone? Dit werkt vaak het fijnst.

forrestgumpx 15-10-09 13:28

Toevallig werkte hij vandaag weer wel. Ik heb een andere auto usb lader nu met een rood lichtje. als ik deze half erin doe, dan brand het rode lichtje wel maar laad hij de iphone niet op, duw ik hem maximaal erin, dan hoor ik dat bliepje en begint hij op te laden. Ik vermoed dat het aan mijn contact ligt van mijn auto. Heel stom eigenlijk.

carneirodesign 15-10-09 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 367670)
Toevallig werkte hij vandaag weer wel. Ik heb een andere auto usb lader nu met een rood lichtje. als ik deze half erin doe, dan brand het rode lichtje wel maar laad hij de iphone niet op, duw ik hem maximaal erin, dan hoor ik dat bliepje en begint hij op te laden. Ik vermoed dat het aan mijn contact ligt van mijn auto. Heel stom eigenlijk.


Ja dat zou natuurlijk ook nog kunnen inderdaad. Maar mooi als het nu wel weer werkt. Softwarematig kan je denk ik wel uitsluiten.
Anders gewoon een nieuwe auto charger kopen. Succes ermee!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.