iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Wat zijn goede speakers voor mijn iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/45999-zijn-goede-speakers-voor-mijn-iphone.html)

wukkkie 15-11-09 17:40

Ik heb een Supertooth Disco.
Supertooth Disco- Bluetooth A2DP Stereo Speaker

Admiraal 15-11-09 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laurenss (Bericht 383973)
Voor zeer klein te zijn gaan ze toch redelijk luid. Maar als je ze te luid zet dan hoor je wel wat veel gekraak. Je moet ze ook opladen aan de computer en gaan wel redelijk lang mee met een volle batterij.

Bedankt, te luid zal ik ze toch niet zetten dus ik ga ze maar proberen, ze zijn ook net afgeprijsd. Ik vind ze er ook leuk uitzien. :D

carneirodesign 15-11-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 384010)
Bedankt, te luid zal ik ze toch niet zetten dus ik ga ze maar proberen, ze zijn ook net afgeprijsd. Ik vind ze er ook leuk uitzien. :D

Oja ik zie het, hij is van 29,95 naar 24,95....relaxt!
Laat je nog ff weten als je hem hebt wat je ervan vindt?

Admiraal 15-11-09 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carneirodesign (Bericht 384022)
Oja ik zie het, hij is van 29,95 naar 24,95....relaxt!
Laat je nog ff weten als je hem hebt wat je ervan vindt?

Ja, ik laat ff weten wat ik er van vind. Ik heb het over deze speaker set, van 38,95 voor 33,-.

EDIT
Heb er nu twee dagen mee gespeeld en ik ben zeer tevreden over de speaker set, goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooi design en klein, dus makkelijk mee te nemen (makkelijk draagzakje meegeleverd). Geen last van vervorming/kraken bij volume tot ong. 95%. Een enkele speaker i.p.v. de set gebruiken kan ook en dan nog goed geluid (Ik zag dat i.p.v. de set de speakers ook los verkrijgbaar zijn). Voor vakantie o.i.d. zeker een aanrader.


wkleefstra 20-12-09 15:00

Hallo mensen,

Ik ben mij aan het ori๋nteren op een speakerdock voor mijn ipod Nano en toekomstige iphone.

Ik twijfel tussen de:

- Lenco iPod Tower 1

- Philips SBD8100

Helaas heb ik heel weinig ervaringen kunnen vinden. Zijn er toevallig mensen die gebruik maken van ้้n van deze docks?

carneirodesign 05-01-10 15:52

Zelf gebruik ik gewoon de iPhone dock..en deze is gekoppeld aan mijn stereo installatie. Als ik op reis ga of ff een dagje weg dan neem ik altijd dit speakertje mee: Mp3, iPod, iPhone, iPhone 3G Mini speaker met oplader! - YourStuff.nl

Echt een vette gadget....succes met de keuze!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wkleefstra (Bericht 395640)
Hallo mensen,

Ik ben mij aan het ori๋nteren op een speakerdock voor mijn ipod Nano en toekomstige iphone.

Ik twijfel tussen de:

- Lenco iPod Tower 1

- Philips SBD8100

Helaas heb ik heel weinig ervaringen kunnen vinden. Zijn er toevallig mensen die gebruik maken van ้้n van deze docks?


Sultan 17-01-10 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wkleefstra (Bericht 395640)
Hallo mensen,

Ik ben mij aan het ori๋nteren op een speakerdock voor mijn ipod Nano en toekomstige iphone.

Ik twijfel tussen de:

- Lenco iPod Tower 1

- Philips SBD8100

Helaas heb ik heel weinig ervaringen kunnen vinden. Zijn er toevallig mensen die gebruik maken van ้้n van deze docks?

Heb ook mijn oog laten vallen op de Lenco,
Ziet er super uit, maar kan er geen reviews over vinden,
iemand al iets over gehoord ?
LENCO - iPod tower 1 black

jordy1990 24-01-10 19:00

Hallo lezers,

Ik zoek, als zovelen hier, naar een goeie speakerset voor mijn Iphone.
Zelf had ik er 2 op het oog:
- Harman Kardon Go+Play
-SDI iHome iP1

Welke raden jullie mij aan te kopen. Ik kom er zelf niet echt uit:P.....
Harman Kardon heb ik zelf al gehoord en er komt een behoorlijk geluid uit. Maar die ihome ziet er mooi uit, maar ik heb geen idee of er goed geluid uitkomt.

Alvast bendankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:33.