//

Kennen jullie dit speakertje!!??

Kennen jullie dit speakertje!!?? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zo te spreken over mijn laatste aanschaf voor mijn iPhone dat ik dit graag even deel met jullie. Kennen jullie dit speakertje? Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-09, 14:05
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard Kennen jullie dit speakertje!!??

Ik ben zo te spreken over mijn laatste aanschaf voor mijn iPhone dat ik dit graag even deel met jullie.

Kennen jullie dit speakertje?
Als ik bijvoorbeeld voor mijn werk in een hotel zit dan gebruik ik hem bijna elke avond. Echt een verbazingwekkend geluid voor zo'n klein geval. En ook wel grapppig is dat je hem nog als accu kan gebruiken ook. Ik heb hem gekocht voor 29,95 bij your stuff.
[IMG]file:///YOURSTUFF.nl/www.your-stuff.nl/product%20fotos%20/iOdeum.jpg[/IMG]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-10-09, 15:54
ℜuben's schermafbeelding
ℜuben ℜuben is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 214
Standaard

Ziet er interessant uit. Wat is het ronde deel (op de foto aan de onderkant)? Is dat een zuignap om 'm ergens op vast te zetten of een stekker die je direct in het stopcontact kunt steken?

En komt de iPhone los op de connector te staan zoals die hier is afgebeeld of zitten er koppelstukjes bij die 'm een wat steviger basis geven? Als de iPhone volledig rust op de connector zelf lijkt het me iets dat erg snel kapot kan gaan?
  #3  
Oud 24-10-09, 16:03
carneirodesign carneirodesign is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ℜuben Bekijk bericht
Ziet er interessant uit. Wat is het ronde deel (op de foto aan de onderkant)? Is dat een zuignap om 'm ergens op vast te zetten of een stekker die je direct in het stopcontact kunt steken?

En komt de iPhone los op de connector te staan zoals die hier is afgebeeld of zitten er koppelstukjes bij die 'm een wat steviger basis geven? Als de iPhone volledig rust op de connector zelf lijkt het me iets dat erg snel kapot kan gaan?

Nee dat ronde ding op de achterkant in de subwoofer die eruit komt. Je draait hem een kwartslag en dan is hij zoals op deze afbeelding.
Dat zorgt echt voor extra bass. Hij is niet verder te verstevigen. Hangt gewoon aan de connector, maar dit zorgt niet voor problemen ofzo. Kan hem prima neerleggen.
Reageren

Labels
compact, speaker, subwoofer, topgeluid



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kennen jullie deze? carneirodesign iPhone accessoires en onderdelen 1 07-02-11 12:09
Kennen jullie SuperTank al? Frog iPhone Apps 0 25-02-09 14:47
speakertje stuk? oplossing? microdesign iPhone algemeen 1 15-09-08 23:38
Hoeveel tijd brengen jullie op dit forum door? marcoryn Chat en geruchten 30 24-08-08 02:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.