iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Bluetooth-oortje? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/4712-bluetooth-oortje.html)

Gre 08-01-08 17:50

Bluetooth-oortje?
 
Een bluetooth-oortje van pakweg het merk Jabra of een ander merk whatever, zou dat werken met de iPhone?

Stiruam 08-01-08 17:55

Volgens mij werken ze bijna allemaal! :p

Greetz, Stiruam

Patipod 08-01-08 18:02

Had er nog eentje liggen van het merk Bluetrek. Deed t ook nog gewoon. Denk dat de meeste het gewoon doen. Anders voor het kopen vragen of je hem mag testen.

Snowgasm 12-02-08 09:44

Heeft iemand het officiele iPhone oortje van de US site al geprobeerd?

1B1 17-02-08 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snowgasm (Bericht 61887)
Heeft iemand het officiele iPhone oortje van de US site al geprobeerd?


Yep hier een zeer tevreden al enige tijd gebruiker.

En om even in te haken op de opmerking denk dat alle bluetooth oortjes werken. Klopt maar werken ze net zo prettig als de Apple headset.

Heb geprobeerd Jabra setje en nog een samsung bluetooth oortje die had ik nog liggen. Werken doen ze allebei. Maar daar komt het. Steeds moet je opnieuw verbinding maken met je iPhone. Dat is nou het mooie voordeel van de Apple headset. Deze koppelt zelf, zet je bluetooth aan en klaar is klara..uh Ronald.

De verbinding is perfect, geluid kwaliteit is super.
Zit goed, en ziet er ook nog is super uit, En heel klein je stopt het letterlijk zo in je zak zonder dat je merkt dat er wat in zit. Kortom voor mij een headset waar ik niet meer zonder zou willen.

1B1 17-02-08 23:49

Voor degene die ook muziek willen beluisteren via de iPhone ! Het oortje schijnt niet te werken dan. Het werkt om te bellen!

forum.bericht 18-02-08 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 (Bericht 66692)
Voor degene die ook muziek willen beluisteren via de iPhone ! Het oortje schijnt niet te werken dan. Het werkt om te bellen!

Bedoel je dat met het iPhone BT oortje je geen muziek kunt luisteren??

1B1 18-02-08 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 66706)
Bedoel je dat met het iPhone BT oortje je geen muziek kunt luisteren??

Volgens google niet nee. Heb de mijne niet voor luisteren van muziek.
En kan ook niets aan instellingen vinden in de iPhone.

Mocht iemand anders het willen testen, graag dan weet ik het ook weer.

forum.bericht 18-02-08 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 (Bericht 66812)
Volgens google niet nee. Heb de mijne niet voor luisteren van muziek.
En kan ook niets aan instellingen vinden in de iPhone.
Mocht iemand anders het willen testen, graag dan weet ik het ook weer.

Verwacht de mijne vandaag of morgen binnen. Laat wel wat horen.

1B1 20-02-08 01:31

HIer is nog een test gedaan maar helaas het werkt niet!

forum.bericht 20-02-08 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 66819)
Verwacht de mijne vandaag of morgen binnen. Laat wel wat horen.

Binnen. Prachtig mooi dingetje, gewichtloos, goed geluid maar geen muziek en dat is dus een grote domper want ik had hem juist gekocht om er mee naar muziek te kunnen luisteren zonder dat de omgeving moest mee luisteren.

In de auto zit al een BT systeem dus daar heb ik hem ook niet nodig. Wie weet verkoop ik hem weer. Hoewel hij ook uitstekend op m'n iMac is te gebruiken.

1B1 20-02-08 10:11

Je zou ook je telefoon + oortje kunnen gebruiken waar het eerste instantie voor bedoeld is bellen :) en je iMac gebruiken om muziek tijdens je kompjoeteren te beluisteren ;)
Maar goede keus, werkt hier naar volle tevredenheid

forum.bericht 20-02-08 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 (Bericht 68220)
Je zou ook je telefoon + oortje kunnen gebruiken waar het eerste instantie voor bedoeld is bellen :) en je iMac gebruiken om muziek tijdens je kompjoeteren te beluisteren ;)
Maar goede keus, werkt hier naar volle tevredenheid

Nee, want (zoals vermeld) heb ik in m'n auto een goed werkende BT zitten dus voor bellen heb ik juist geen oortje nodig. En mijn mening over mensen die op straat rondlopen met zo'n oortje en in de lucht praten wil je vast niet weten.

En een iMac meenemen om muziek te beluisteren vraagt dan wel een heel erg lang verlengsnoer.

Nikooos 20-02-08 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 68229)
Nee, want (zoals vermeld) heb ik in m'n auto een goed werkende BT zitten dus voor bellen heb ik juist geen oortje nodig. En mijn mening over mensen die op straat rondlopen met zo'n oortje en in de lucht praten wil je vast niet weten.

En een iMac meenemen om muziek te beluisteren vraagt dan wel een heel erg lang verlengsnoer.

Anders heb je toch gewoon de bedraade oortjes om muziek te luisteren?

1B1 25-02-08 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 68229)
Nee, want (zoals vermeld) heb ik in m'n auto een goed werkende BT zitten dus voor bellen heb ik juist geen oortje nodig. En mijn mening over mensen die op straat rondlopen met zo'n oortje en in de lucht praten wil je vast niet weten.

En een iMac meenemen om muziek te beluisteren vraagt dan wel een heel erg lang verlengsnoer.

Nee er zit verschil in, of je een bedraad oortje of je toestel gebruikt.:rolleyes:

By the way, het is net waar je de voorkeur aan geeft in de auto prive kan dan erg handig zijn.
ieder z'n ding zullen we maar denken..
Jij wilt niet weten, hoe ik over mensen denk, die in de auto zitten te bellen over de speaker :p

Ach weer is wat anders met je iMac over straat..

forum.bericht 25-02-08 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1B1 (Bericht 70778)
Nee er zit verschil in, of je een bedraad oortje of je toestel gebruikt.:rolleyes:

Je meent't?


Citaat:

Jij wilt niet weten, hoe ik over mensen denk, die in de auto zitten te bellen over de speaker :p
Interesseert me inderdaad niet.


Overigens haal je volgens mij wat berichten/personen door elkaar.

1B1 25-02-08 08:59

@ forumbericht je eigen berichten even nalezen!
U vroeg U heeft antwoord gekregen

DutchVince 23-03-09 18:38

Welke BT headset voor iPhone 3G om te bellen?? Ervaringen graag!
 
Dus niet voor muziek...

(Ik heb gezocht op het forum maar gek genoeg geen draadje gevonden.)

Het gaat er gewoon om dat ik handsfree kan bellen in de auto of als ik over straat loop. Beetje goede geluidskwaliteit (ruisonderdrukking bv) is wel fijn.
Max 80 euro.

Ik zat te bv te denken aan: Plantronics bluetooth Voyager 510 Windsmart.
Heeft iemand hier ervaring mee in combinatie met de iPhone 3G?

Als je andere goede suggesties hebt: graag!

iCulture 23-03-09 18:44

//Samengevoegd met bestaande discussie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.