iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/4773-iphone-screenprotectors-mediamarkt-utrecht.html)

mister@ 09-01-08 17:40

Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht!
 
Goedenmiddag,

Ik was net toevallig bij de mediamarkt in utrecht, en tussen alle ipod accesoires vond ik ineens ook screenprotectors voor de iphone.
Gelijk maar een paar meegenomen, een pakje van 4 covers kost 9.95 euro, en beschermt de hele voorkant van de iphone, met uitsparingen voor home knop en speakers. Tevens zit er een klein poetsdoekje bij.

stephenvis 09-01-08 17:53

Ook hierzo in den haag je kan ook hoesjes kopen et. ;)

Diageo 09-01-08 18:10

Die zijn voor de Ipod Touch bedoeld ja.

Had er pas in Eindhoven gekocht, maar ook weer meteen terug gebracht. Iritante dinge paste niet 100%. Heb toe nmaar officiele screen protector gekocth die ook echt voor de iPhone was. Helaas krijg ik die luchtbellen er niet allemaal perfect uit en zat er stof op:P

Heb nu vandaag net mijn iSkin Revo binnen gekrege:D

mister@ 09-01-08 18:16

Deze covers zijn nadrukkelijk voor de iphone, dat staat ook op de verpakking. Het heet: scratchstopper for iphone. Ik krijg de luchtbellen er inderdaad ook niet helemaal uit, maar liever dat dan een kras op mijn mooie iphone;)

jeekes 09-01-08 18:17

de iphone kan wel het een en ander hebben hoor :p

macjoris 10-01-08 17:03

net alsof het nog een mooie iphone is als er overal luchtbellen zitten....

Vangt natuurlijk wel weer de klap op van de val :P

jeekes 10-01-08 17:48

hinderen die luchtbellen niet als je erop moet drukken? ;)

Awater 24-01-10 12:22

ARTWIZZ Scratchstopper
 
Enkele dagen een scratchstopper van Artwizz gekocht in de Apple winkel. 3 stuks in een pakje, met doekje: 14,95 euro. Op het pakje staat een schaar met een stippellijn op de plaats waar je het pakje (met schaar dus) moet openen. Precies langs de stippellijn afgeknipt en daarmee dwars door de beschermfolie!! Ongelofelijk dat de verpakking zo is gemaakt.
Terug naar de winkel, een nieuw pakje gekregen en op de Iphone aangebracht, precies volgens voorschrift. Inmiddels aan m'n 3e en dus laatste stukje folie toe. Op zich is het spul goed, maar het houdt totaal niet. In het midden geen luchtbellen, maar aan de randen laat het steeds weer opnieuw los, hoe je ook veegt met cards, doekjes etc. Zeer irritant. Gewoon zonde van je geld. Niet kopen dus!! Weet iemand of er folie's bestaan (o.a. die worden aangeboden via de Iphone club) die goed functioneren, maar ook goed blijven zitten?

Jan sr

Tomtje 24-01-10 12:45

de bodyguardz is echt heel goed! De mijne zit er nu 4 dagen op en geen enkel luchtbelletje.
Ze kosten wel iets meer (25 euro voor 2x voor - en 2x achterkant) Je besteld ze op de site van bodyguardz (VS) en ik had ze na 9 dagen hier thuis in de bus. Hele goede service ;)

PS. als je op internet wat zoekt kom je nog actiecode's tegen waardoor je 10 of 20% korting krijgt ;)

Link: BodyGuardz - Scratch-Proof Transparent Protective Skins for Mobile Devices | Skins, Covers, Screen Protectors, Cases, Shields

Suriboy777 24-01-10 17:05

Mogelijk een tip: zagg.com


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.