//

Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht!

Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Ik was net toevallig bij de mediamarkt in utrecht, en tussen alle ipod accesoires vond ik ineens ook screenprotectors voor de iphone. Gelijk maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-01-08, 18:40
mister@ mister@ is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard Iphone screenprotectors bij mediamarkt utrecht!

Goedenmiddag,

Ik was net toevallig bij de mediamarkt in utrecht, en tussen alle ipod accesoires vond ik ineens ook screenprotectors voor de iphone.
Gelijk maar een paar meegenomen, een pakje van 4 covers kost 9.95 euro, en beschermt de hele voorkant van de iphone, met uitsparingen voor home knop en speakers. Tevens zit er een klein poetsdoekje bij.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-01-08, 18:53
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Ook hierzo in den haag je kan ook hoesjes kopen et.
  #3  
Oud 09-01-08, 19:10
Diageo Diageo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 74
Standaard

Die zijn voor de Ipod Touch bedoeld ja.

Had er pas in Eindhoven gekocht, maar ook weer meteen terug gebracht. Iritante dinge paste niet 100%. Heb toe nmaar officiele screen protector gekocth die ook echt voor de iPhone was. Helaas krijg ik die luchtbellen er niet allemaal perfect uit en zat er stof op

Heb nu vandaag net mijn iSkin Revo binnen gekrege
  #4  
Oud 09-01-08, 19:16
mister@ mister@ is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 46
Standaard

Deze covers zijn nadrukkelijk voor de iphone, dat staat ook op de verpakking. Het heet: scratchstopper for iphone. Ik krijg de luchtbellen er inderdaad ook niet helemaal uit, maar liever dat dan een kras op mijn mooie iphone
  #5  
Oud 09-01-08, 19:17
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

de iphone kan wel het een en ander hebben hoor
  #6  
Oud 10-01-08, 18:03
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

net alsof het nog een mooie iphone is als er overal luchtbellen zitten....

Vangt natuurlijk wel weer de klap op van de val
  #7  
Oud 10-01-08, 18:48
jeekes jeekes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 522
Standaard

hinderen die luchtbellen niet als je erop moet drukken?
  #8  
Oud 24-01-10, 13:22
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard ARTWIZZ Scratchstopper

Enkele dagen een scratchstopper van Artwizz gekocht in de Apple winkel. 3 stuks in een pakje, met doekje: 14,95 euro. Op het pakje staat een schaar met een stippellijn op de plaats waar je het pakje (met schaar dus) moet openen. Precies langs de stippellijn afgeknipt en daarmee dwars door de beschermfolie!! Ongelofelijk dat de verpakking zo is gemaakt.
Terug naar de winkel, een nieuw pakje gekregen en op de Iphone aangebracht, precies volgens voorschrift. Inmiddels aan m'n 3e en dus laatste stukje folie toe. Op zich is het spul goed, maar het houdt totaal niet. In het midden geen luchtbellen, maar aan de randen laat het steeds weer opnieuw los, hoe je ook veegt met cards, doekjes etc. Zeer irritant. Gewoon zonde van je geld. Niet kopen dus!! Weet iemand of er folie's bestaan (o.a. die worden aangeboden via de Iphone club) die goed functioneren, maar ook goed blijven zitten?

Jan sr
  #9  
Oud 24-01-10, 13:45
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

de bodyguardz is echt heel goed! De mijne zit er nu 4 dagen op en geen enkel luchtbelletje.
Ze kosten wel iets meer (25 euro voor 2x voor - en 2x achterkant) Je besteld ze op de site van bodyguardz (VS) en ik had ze na 9 dagen hier thuis in de bus. Hele goede service

PS. als je op internet wat zoekt kom je nog actiecode's tegen waardoor je 10 of 20% korting krijgt

Link: BodyGuardz - Scratch-Proof Transparent Protective Skins for Mobile Devices | Skins, Covers, Screen Protectors, Cases, Shields
  #10  
Oud 24-01-10, 18:05
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Mogelijk een tip: zagg.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 niet langer los te koop bij de mediamarkt Sjonie Koopinformatie Nederland 3 03-02-11 16:37
iPhone reparatie in Utrecht? Feetje iPhone algemeen 0 20-01-11 21:01
Laagste prijs garantie bij mediamarkt? DaveD30 Koopinformatie Nederland 11 26-01-10 12:48
Kopen bij Iphone Service Piont in Utrecht Telemovel67 Koopinformatie Nederland 2 04-10-09 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:42.