//

JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone?

JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Enige tijd ben ik op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn iPhone 3G. Ik ben zat van de oordopjes, helemaal nadat mijn v-moda-dopjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-09, 10:15
eek-87 eek-87 is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 53
Standaard JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphones & iPhone?

Beste lezers,

Enige tijd ben ik op zoek naar een hoofdtelefoon voor mijn iPhone 3G. Ik ben zat van de oordopjes, helemaal nadat mijn v-moda-dopjes het begeven hebben(geen aanrader).
Ik ben iets mooie tegengekomen, namelijk de JBL Reference 610 Bluetooth Wireless Headphone. Deze koptelefoon kan dus draadloos gebruikt worden in combinatie met een dongle.

Zijn er mensen die ervaring hebben met deze koptelefoon in combinatie met een iPhone. Ik lees namelijk op sommige sites dat het prima werkt maar bij de meeste beschrijvingen op verkoopsites staat de iPhone niet in het rijtje...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Ipod / iphone beluisteren via Bluetooth & Stereo bernard038 Muziek, foto & video 0 07-11-10 18:41
mr handsfree bluetooth & iphone ?? jcpearl iPhone accessoires en onderdelen 7 28-12-09 10:44
Bluetooth headphones - Welke is de beste koop? Runaque iPhone accessoires en onderdelen 7 01-05-09 12:57
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset pontifex iPhone accessoires en onderdelen 1 31-10-07 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.