//

Bluetooth afstandsbediening

Bluetooth afstandsbediening discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik zoek een bluetooth afstandsbediening voor mijn iPhone. Gewoon om een nummer te skippen, volume harder en zachter e.d. Dus eigenlijk een die de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-09, 14:42
Pr4n4 Pr4n4 is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 29
Standaard Bluetooth afstandsbediening

Hoi!

Ik zoek een bluetooth afstandsbediening voor mijn iPhone. Gewoon om een nummer te skippen, volume harder en zachter e.d. Dus eigenlijk een die de functies van de afstandsbediening van de oordopjes overneemt. Ik heb namelijk een koptelefoon en vind het vervelend om mn iPhone dan telkens uit mn zak te moeten halen als ik ff een ander nummer wil.
Ik heb al in een ander topic gelezen over de AirClick, maar dat is eigenlijk bedoeld voor een iPod en dan moet je weer iets extra aan je iPhone klikken terwijl bluetooth is ingebouwd.
Wat ik ook vreemd vind is dat er duizenden bluetooth headsets zijn waarmee deze functies worden overgenomen maar dat ik geen simpele afstandsbediening kan vinden.

Dus: kent iemand zo'n afstandsbediening?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
afstandsbediening in de auto cubesten iPhone accessoires en onderdelen 1 08-09-10 14:16
Afstandsbediening: L5 of POWER A? jamy015 iPhone accessoires en onderdelen 0 18-05-10 19:52
Apple afstandsbediening via Iphone? jeanroux iPhone Apps 2 03-03-10 12:48
Tv app afstandsbediening tv? apotheosis iPhone Apps 11 29-11-09 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.