iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone autohouder met FM Transmitter en laadfunctie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/5016-iphone-autohouder-fm-transmitter-laadfunctie.html)

Patrick89 14-01-08 21:21

iPhone autohouder met FM Transmitter en laadfunctie
 
Hallo allemaal,

Vandaag zag ik op marktplaats een advertentie voor een iPhone autohouder met FM Transmitter en laadfunctie voor maar 29,99 euro, ik heb zelf de Kensington geprobeerd maar het stekkertje gaat er niet ver genoeg in. Dus leek dit me een erg goed idee, maar ik vraag me af of dit wel goed kan zijn voor deze prijs. Hieronder staat de beschrijving zoals hij in de advertentie staat.




Met deze multifunctionele houder kan muziek van de iPhone direct op de autoradio afgespeeld worden, en dit terwijl de iPhone opgeladen kan worden!
Pug&Play! Eenvoudig de juiste frequentie van de houder op de radio instellen, en dat is alles! (88.1, 88.3, 88.5 oder 88.7 MHz mogelijk). Inclusief afstandbediening!


SPECIFICATIES:

- Houder is nieuw en zit in de originele verpakking.
- Volledig compatible
- Gegarandeerde Kwaliteit.
- 12/24V

http://img206.imageshack.us/img206/4...shot001rr3.png

ik heb de verkoper weggehaald met paint , ivm met reclame.

Iemand ervaringen idee hiermee en enig idee of het gaat werken?

Patrick

primusint 21-03-08 12:56

Deze kwam ik ook net tegen.. kost inmiddels nog maar €24.95
Hoor alleen slechte dingen over die fm zenders ( slecht geluid en ontvangst)
Heeft iemand m toevallig al?

iScorpio 21-03-08 15:15

Ik heb één keer een FM transmitter gehad maar vond het niks. Als je lange stukken rijd heb je altijd wel een keer storing op de door jou gekozen frequentie. Gewoon audio kabels gebruiken heeft nog steeds mijn voorkeur.

primusint 21-03-08 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 85430)
Ik heb één keer een FM transmitter gehad maar vond het niks. Als je lange stukken rijd heb je altijd wel een keer storing op de door jou gekozen frequentie. Gewoon audio kabels gebruiken heeft nog steeds mijn voorkeur.

Okay je bevestigd mijn vermoedens dus alleen maar. Probleem is alleen dat ik in mijn auto ( renault clio) een ingebouwde radio heb, en dus geen aux uitgang :(

Jorinho 03-04-08 01:25

Ik heb heb hem ook gezien op ebay je kan hem toch ook alleen gebruiken om te laden en dan je muziek luisteren via de aux aansluiting op mijn radio

Lowflyerke 10-04-08 13:48

Heb met soortgelijk toestel (zonder afstandsbediening)gewerkt op de i pod touch en deze werkte perfect!!! Zuivere geluidskwaliteit etc... nu heb ik deze geprobeert op m'n i phone en raar maar waar deze werkt niet...Dus stel ik zo m'n vragen bij het aanbieden van de accesoires...

hansbao 10-04-08 23:13

Tip goede FM transmitter van Belkin
 
Ik heb vanmiddag de "TuneBase FM "van Belkin aangeschaft, dit type is net uit, betreft een Cradle welke gelijk een zelfscannede transmitter aan boord heeft. Heb hem al goed kunnen uitproberen, werkt perfect en ziet er ook netjes uit, ik heb een iPhone en dezze geeft geen problemen.

Petje 21-04-08 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hansbao (Bericht 96551)
Ik heb vanmiddag de "TuneBase FM "van Belkin aangeschaft, dit type is net uit, betreft een Cradle welke gelijk een zelfscannede transmitter aan boord heeft. Heb hem al goed kunnen uitproberen, werkt perfect en ziet er ook netjes uit, ik heb een iPhone en dezze geeft geen problemen.

Deze kit ook net aangeschaft.
Welke beugel heb jij dan gebruikt, omdat die van de ipod touch niet past.

timmeh 21-04-08 20:42

een vriend van mijheeft de monster icar play, daar heb ikmijn iphone op uitgeprobeerd.
werkt echt top dat ding,
ik ga er zeker ook 1 aanschaffen!
heb gezocht via ebay en daar stonden alleen monsters uit azie, waarbij de frequentie alleen tussen 85 en 90 ofzoiets ingesteld kunnen worden.
iemand hier ervaringen mee of dat ook goed werkt?

hansbao 21-04-08 22:50

Ik heb een van de beugels gebruikt welke bij de transmitter in de verpakking zitten, ik heb wel zo'n silliconenbescherming om mijn iphone zitten maar de fone met de bescherming past er in en zit stevig.

hakke026 28-09-09 17:06

Caliber 3 in 1 iPod/iPhone FM transmitter
 
1 Bijlage(n)
Heb zojuist de PMT 250 van Caliber bij Halfords voor €21,99 gekocht.
IPodTM FM zender - 3 in 1 (houder, lader en muziek zender)
Frequenties: 88.1 / 88.3 / 88.5 / 88.7 MHz
Compatibel met IPodTM modellen: mini, 3G, 4G, nano en video

Houder is perfect voor mijn Volvo V70, lekker stevig zodat ook de bediening goed te doen is. FM frequenties zijn beperkt en kwaliteit via FM houd niet over. Voordeel van deze set is wel dat je geen losse snoertjes hebt en gezien de prijs van de overige laders en houders of combi vind ik dit geen slechte koop.

carneirodesign 15-10-09 14:25

Net 2 week mijn nieuwe witte iPhone 3GS in huis en gebruik met veel plezier de fm transmitter en houder voor in de auto. Heb deze gekocht bij YourStuff.nl. Ik weet niet of ze hem nog hebben. Maar eerder had ik een andere van hun met mijn oude amerikaanse iphone. Maar deze nieuwe zwarte werkt veel fijner! :-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.