iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Volledig witte iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/50358-volledig-witte-iphone.html)

deuxani 19-12-09 19:19

Volledig witte iPhone
 
Er zijn altijd veel mensen die het liefst hadden gezien dat de iPhone volledig wit was geweest in plaats van enkel de achterkant.... en ik ben daar een van. Nu heb ik via Decalgirl dus een simpele witte stickerset besteld en ik moet zeggen, het is precies geworden zoals hoe ik het altijd wilde!

http://img69.imageshack.us/img69/133/dscf4871.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/526/dscf4889.jpg

http://img697.imageshack.us/img697/56/dscf4886.jpg

De kleur wit is gewoon precies dezelfde kleur als de achterkant en het spiegelt ook mee net als het scherm. Je hebt alleen wel een licht randje ten opzichte van een volledig flush scherm zonder de sticker, maar dat is niet storend.

Heeft een van jullie een andere manier gevonden om de iPhone volledig wit te krijgen?

De Generaal 19-12-09 19:50

Wauw! Als de iPhone wit zo door Apple meegeleverd zou worden, dan had ik nu een witte iPhone gehad! (baal er nu sowieso van dat ik voor de zwarte ben gegaan).

Draicon 20-12-09 01:26

Dit ziet er zeker heel erg cool uit! Redenen waarom ik niet voor de witte iPhone ging was omdat het haarscheurtjes krijgt en bij de 3Gs las ik dat het bruinere vlekken kreeg (niet zeker of dat nog steeds zo is). Daarom dacht ik ook van zwart is tijdloos, maar ik had het liefst een helemaal zwarte gehad. Dus al dat zilver ook in het zwart, maar helaas...

Maar hoe ik jou iPhone nu zie, is die echt heel erg mooi geworden. Zou je ook foto's van de achtergrond willen posten en heb je trouwens ook een stikker voor de homeknop? Vind dat nu minder, had ook wit gemoeten imo.

Econz 20-12-09 01:49

Mooi hoor!

ButcherJF 20-12-09 10:04

Ik ben in principe niet zo van dat witte, maar deze ziet er wel heel chique uit.
Misschien komt dat ook wel door de fraaie foto's, complimenten.

deuxani 20-12-09 15:04

Thanks allemaal :) Ik dacht, misschien brengt deze post mensen, die graag een all white iPhone wilden hebben, op ideeen. Ik heb geen sticker gevonden voor de home button helaas, maar ik moet zeggen dat je er snel aan went. Het scherm is zwart als hij uit staat, de speaker is zwart en de sensoren ook, houdt het design in balans haha.

Draicon, bedoel je met achtergrond mijn wallpaper of de achterkant van de iPhone? De achterkant is de standaard witte achterkant van de witte iPhone :)

alvani 20-12-09 18:13

Ziet er inderdaad mooi uit op de foto! ;)
Is het trouwens deze skin?

Nicky75 20-12-09 19:21

Heb hem meteen besteld! :D
Samen met mijn witte Iphone,Incipio NGP 20/20 clear case en deze skin word het een eyecatcher (vind ik zelf ;)).

WDS001 20-12-09 19:49

Ziet er inderdaad zeer mooi uit! Proficiat, hopelijk denkt Apple er bij de volgende iPhone ook zo over..

Destiny 20-12-09 19:56

Dit ziet er wel echt gruwelijk vet uit :D

Draicon 20-12-09 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deuxani (Bericht 395625)
Thanks allemaal :) Ik dacht, misschien brengt deze post mensen, die graag een all white iPhone wilden hebben, op ideeen. Ik heb geen sticker gevonden voor de home button helaas, maar ik moet zeggen dat je er snel aan went. Het scherm is zwart als hij uit staat, de speaker is zwart en de sensoren ook, houdt het design in balans haha.

Draicon, bedoel je met achtergrond mijn wallpaper of de achterkant van de iPhone? De achterkant is de standaard witte achterkant van de witte iPhone :)

Ja, sorry. Bedoelde inderdaad de achterkant. Heb zelf een zwarte, maar ik denk dat ik in de toekomst zeker zoiets ga uitproberen. Kan je er trouwens nog steeds een screenprotector opzetten? Veiligheid van mijn telefoon vind ik wel belangrijk namelijk.

Je hebt zeker een eyecathcer nu. :D

deuxani 21-12-09 21:37

Thanks allemaal! Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar Apple's beweegredenen om geen witte iPhone te maken. Bij de iPod's en Macbooks was het toch best een succes.
Ik moet ook zeggen dat de levering erg rap ging (4 werkdagen) en gewoon in de brievenbus. En er zit een link bij naar de bijpassende wallpaper! (In mijn geval een beetje nutteloos dus) Goeie service in ieder geval!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 (Bericht 395689)
Heb hem meteen besteld! :D
Samen met mijn witte Iphone,Incipio NGP 20/20 clear case en deze skin word het een eyecatcher (vind ik zelf ;)).

Ik ben heel benieuwd! Foto's als je hem binnen hebt :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvani (Bericht 395678)
Ziet er inderdaad mooi uit op de foto! ;)
Is het trouwens deze skin?

Dat is em :) De meeste mensen die wat bij Decalgirl bestellen, nemen een wat "flitsendere" decal.... maar ik moest gewoon (eindelijk eens) een simpele witte hebben :D

Dit is die van mn vriendin:

http://i47.tinypic.com/2ahw1nc.jpg

http://i49.tinypic.com/1z332tv.jpg

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Draicon (Bericht 395718)
Ja, sorry. Bedoelde inderdaad de achterkant. Heb zelf een zwarte, maar ik denk dat ik in de toekomst zeker zoiets ga uitproberen. Kan je er trouwens nog steeds een screenprotector opzetten? Veiligheid van mijn telefoon vind ik wel belangrijk namelijk.

Je hebt zeker een eyecathcer nu. :D

Ja dacht ik al :) In het pakketje zit ook een sticker voor de achterkant, alleen bedekt deze de achterkant niet volledig. Dus je zal altijd een zwarte rand blijven zien. Maar voor €5 is het 't proberen waard.
Als je eerst een screenprotector erop doet en dan de sticker, dat moet wel kunnen (zal wel een gepriegel worden). Eerst de sticker, dan de protector is helaas geen optie door het reliëf.

Nicky75 21-12-09 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deuxani (Bericht 396011)


Ik ben heel benieuwd! Foto's als je hem binnen hebt :D

Als ik hem erop heb zitten zal ik een fotootje plaatsen.
Ik heb er ook al een screenprotector opzitten,dus ben benieuwd hoe dat gaat werken!
Heb er wat in voorraad,dat scheelt :d

Pelle4495 26-12-09 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Draicon (Bericht 395533)
Daarom dacht ik ook van zwart is tijdloos, maar ik had het liefst een helemaal zwarte gehad. Dus al dat zilver ook in het zwart, maar helaas...

Gebruik een case als de switcheasy colors. Die valt netjes om het randje en is je iPhone helemaal zwart. Je kan ook nog andere kleuren nemen maar de bovenkant zal altijd zwart blijven. (behalve de rode homebutton maar dat vind ik juist wel mooi)

Om ontopic te blijven: echt heel mooi gedaan! De reden waarom ik geen witte iPhone heb is omdat 8GB voor mij genoeg is. Ziet er echt mooi uit!

Sultan 26-12-09 13:14

Deze ga ik zeker bestellen, supermooi,
is het er een beetje handig op te plakken ?

iScorpio 26-12-09 13:51

Ben eerder benieuwd als je de sticker er weer af moet halen, i.v.m. beschadigingen. Hoe gaat dat dan, blijven er lijm resten achter en beschadig je het scherm er niet mee?

kuotje 26-12-09 13:59

wel mooi, maar ben zelf iemand die van afwisseling houdt, en dan zijn stickers niet de beste oplossingen :P
maar ziet er goed uit.

Sultan 28-12-09 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 397636)
Ben eerder benieuwd als je de sticker er weer af moet halen, i.v.m. beschadigingen. Hoe gaat dat dan, blijven er lijm resten achter en beschadig je het scherm er niet mee?


Is het niet hetzelfde als een screenprotector,
die haal je er toch ook zo weer af en hup, een nieuwe erop,
ga ik eigenlijk wel van uit :confused:

PasQ 30-12-09 18:40

De foto's van de witte sticker doen me een beetje denken aan mijn vorige telefoon: een witte Samsung Star....Ik vind het een beetje jammer, het design van Apple vind ik prima.

Draicon 12-01-10 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deuxani (Bericht 396011)
Ja dacht ik al :) In het pakketje zit ook een sticker voor de achterkant, alleen bedekt deze de achterkant niet volledig. Dus je zal altijd een zwarte rand blijven zien. Maar voor €5 is het 't proberen waard.
Als je eerst een screenprotector erop doet en dan de sticker, dat moet wel kunnen (zal wel een gepriegel worden). Eerst de sticker, dan de protector is helaas geen optie door het reliëf.

Hahaha, wilde eerst zeggen van huh hoe kijkt je vriendin dan op een normale manier op haar telefoon, maar het is dus de downloadbare achtergrond. Ziet er leuk uit!

Heb nu een ZAGG InvisibleShield Full-Body erop staan, hoop dat hij er mooi overheen plakt. Wil de ZAGG er nog niet afhalen, heb mijn iPhone pas een halfjaar. Als ik hem een jaar had dan zou ik zeggen ach het kan wel zonder de ZAGG. Iemand ervaring met een ZAGG onder een DecalGirl? Of een andere screenprotector onder een DecalGirl? Ga hem zeker bestellen in de toekomst, al zou ik hem het liefst ook al nu erop willen hebben :d.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.