//

Volledig witte iPhone

Volledig witte iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn altijd veel mensen die het liefst hadden gezien dat de iPhone volledig wit was geweest in plaats van enkel de achterkant.... en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-09, 19:19
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard Volledig witte iPhone

Er zijn altijd veel mensen die het liefst hadden gezien dat de iPhone volledig wit was geweest in plaats van enkel de achterkant.... en ik ben daar een van. Nu heb ik via Decalgirl dus een simpele witte stickerset besteld en ik moet zeggen, het is precies geworden zoals hoe ik het altijd wilde!







De kleur wit is gewoon precies dezelfde kleur als de achterkant en het spiegelt ook mee net als het scherm. Je hebt alleen wel een licht randje ten opzichte van een volledig flush scherm zonder de sticker, maar dat is niet storend.

Heeft een van jullie een andere manier gevonden om de iPhone volledig wit te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-09, 19:50
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Wauw! Als de iPhone wit zo door Apple meegeleverd zou worden, dan had ik nu een witte iPhone gehad! (baal er nu sowieso van dat ik voor de zwarte ben gegaan).
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #3  
Oud 20-12-09, 01:26
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Dit ziet er zeker heel erg cool uit! Redenen waarom ik niet voor de witte iPhone ging was omdat het haarscheurtjes krijgt en bij de 3Gs las ik dat het bruinere vlekken kreeg (niet zeker of dat nog steeds zo is). Daarom dacht ik ook van zwart is tijdloos, maar ik had het liefst een helemaal zwarte gehad. Dus al dat zilver ook in het zwart, maar helaas...

Maar hoe ik jou iPhone nu zie, is die echt heel erg mooi geworden. Zou je ook foto's van de achtergrond willen posten en heb je trouwens ook een stikker voor de homeknop? Vind dat nu minder, had ook wit gemoeten imo.
  #4  
Oud 20-12-09, 01:49
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Mooi hoor!
  #5  
Oud 20-12-09, 10:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik ben in principe niet zo van dat witte, maar deze ziet er wel heel chique uit.
Misschien komt dat ook wel door de fraaie foto's, complimenten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 20-12-09, 15:04
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Thanks allemaal Ik dacht, misschien brengt deze post mensen, die graag een all white iPhone wilden hebben, op ideeen. Ik heb geen sticker gevonden voor de home button helaas, maar ik moet zeggen dat je er snel aan went. Het scherm is zwart als hij uit staat, de speaker is zwart en de sensoren ook, houdt het design in balans haha.

Draicon, bedoel je met achtergrond mijn wallpaper of de achterkant van de iPhone? De achterkant is de standaard witte achterkant van de witte iPhone
  #7  
Oud 20-12-09, 18:13
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ziet er inderdaad mooi uit op de foto!
Is het trouwens deze skin?
  #8  
Oud 20-12-09, 19:21
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Heb hem meteen besteld!
Samen met mijn witte Iphone,Incipio NGP 20/20 clear case en deze skin word het een eyecatcher (vind ik zelf ).
__________________
Standin' my ground
  #9  
Oud 20-12-09, 19:49
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ziet er inderdaad zeer mooi uit! Proficiat, hopelijk denkt Apple er bij de volgende iPhone ook zo over..
  #10  
Oud 20-12-09, 19:56
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dit ziet er wel echt gruwelijk vet uit
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #11  
Oud 20-12-09, 20:42
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Thanks allemaal Ik dacht, misschien brengt deze post mensen, die graag een all white iPhone wilden hebben, op ideeen. Ik heb geen sticker gevonden voor de home button helaas, maar ik moet zeggen dat je er snel aan went. Het scherm is zwart als hij uit staat, de speaker is zwart en de sensoren ook, houdt het design in balans haha.

Draicon, bedoel je met achtergrond mijn wallpaper of de achterkant van de iPhone? De achterkant is de standaard witte achterkant van de witte iPhone
Ja, sorry. Bedoelde inderdaad de achterkant. Heb zelf een zwarte, maar ik denk dat ik in de toekomst zeker zoiets ga uitproberen. Kan je er trouwens nog steeds een screenprotector opzetten? Veiligheid van mijn telefoon vind ik wel belangrijk namelijk.

Je hebt zeker een eyecathcer nu.
  #12  
Oud 21-12-09, 21:37
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Thanks allemaal! Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar Apple's beweegredenen om geen witte iPhone te maken. Bij de iPod's en Macbooks was het toch best een succes.
Ik moet ook zeggen dat de levering erg rap ging (4 werkdagen) en gewoon in de brievenbus. En er zit een link bij naar de bijpassende wallpaper! (In mijn geval een beetje nutteloos dus) Goeie service in ieder geval!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Bekijk bericht
Heb hem meteen besteld!
Samen met mijn witte Iphone,Incipio NGP 20/20 clear case en deze skin word het een eyecatcher (vind ik zelf ).
Ik ben heel benieuwd! Foto's als je hem binnen hebt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Ziet er inderdaad mooi uit op de foto!
Is het trouwens deze skin?
Dat is em De meeste mensen die wat bij Decalgirl bestellen, nemen een wat "flitsendere" decal.... maar ik moest gewoon (eindelijk eens) een simpele witte hebben

Dit is die van mn vriendin:





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Ja, sorry. Bedoelde inderdaad de achterkant. Heb zelf een zwarte, maar ik denk dat ik in de toekomst zeker zoiets ga uitproberen. Kan je er trouwens nog steeds een screenprotector opzetten? Veiligheid van mijn telefoon vind ik wel belangrijk namelijk.

Je hebt zeker een eyecathcer nu.
Ja dacht ik al In het pakketje zit ook een sticker voor de achterkant, alleen bedekt deze de achterkant niet volledig. Dus je zal altijd een zwarte rand blijven zien. Maar voor €5 is het 't proberen waard.
Als je eerst een screenprotector erop doet en dan de sticker, dat moet wel kunnen (zal wel een gepriegel worden). Eerst de sticker, dan de protector is helaas geen optie door het reliëf.
  #13  
Oud 21-12-09, 23:13
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht


Ik ben heel benieuwd! Foto's als je hem binnen hebt
Als ik hem erop heb zitten zal ik een fotootje plaatsen.
Ik heb er ook al een screenprotector opzitten,dus ben benieuwd hoe dat gaat werken!
Heb er wat in voorraad,dat scheelt
  #14  
Oud 26-12-09, 10:28
Pelle4495's schermafbeelding
Pelle4495 Pelle4495 is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oranjewoud
Berichten: 133
Stuur een bericht via MSN naar Pelle4495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Daarom dacht ik ook van zwart is tijdloos, maar ik had het liefst een helemaal zwarte gehad. Dus al dat zilver ook in het zwart, maar helaas...
Gebruik een case als de switcheasy colors. Die valt netjes om het randje en is je iPhone helemaal zwart. Je kan ook nog andere kleuren nemen maar de bovenkant zal altijd zwart blijven. (behalve de rode homebutton maar dat vind ik juist wel mooi)

Om ontopic te blijven: echt heel mooi gedaan! De reden waarom ik geen witte iPhone heb is omdat 8GB voor mij genoeg is. Ziet er echt mooi uit!
  #15  
Oud 26-12-09, 13:14
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Deze ga ik zeker bestellen, supermooi,
is het er een beetje handig op te plakken ?
  #16  
Oud 26-12-09, 13:51
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Ben eerder benieuwd als je de sticker er weer af moet halen, i.v.m. beschadigingen. Hoe gaat dat dan, blijven er lijm resten achter en beschadig je het scherm er niet mee?
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #17  
Oud 26-12-09, 13:59
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

wel mooi, maar ben zelf iemand die van afwisseling houdt, en dan zijn stickers niet de beste oplossingen
maar ziet er goed uit.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #18  
Oud 28-12-09, 19:35
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ben eerder benieuwd als je de sticker er weer af moet halen, i.v.m. beschadigingen. Hoe gaat dat dan, blijven er lijm resten achter en beschadig je het scherm er niet mee?

Is het niet hetzelfde als een screenprotector,
die haal je er toch ook zo weer af en hup, een nieuwe erop,
ga ik eigenlijk wel van uit
  #19  
Oud 30-12-09, 18:40
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

De foto's van de witte sticker doen me een beetje denken aan mijn vorige telefoon: een witte Samsung Star....Ik vind het een beetje jammer, het design van Apple vind ik prima.
  #20  
Oud 12-01-10, 18:30
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Ja dacht ik al In het pakketje zit ook een sticker voor de achterkant, alleen bedekt deze de achterkant niet volledig. Dus je zal altijd een zwarte rand blijven zien. Maar voor €5 is het 't proberen waard.
Als je eerst een screenprotector erop doet en dan de sticker, dat moet wel kunnen (zal wel een gepriegel worden). Eerst de sticker, dan de protector is helaas geen optie door het reliëf.
Hahaha, wilde eerst zeggen van huh hoe kijkt je vriendin dan op een normale manier op haar telefoon, maar het is dus de downloadbare achtergrond. Ziet er leuk uit!

Heb nu een ZAGG InvisibleShield Full-Body erop staan, hoop dat hij er mooi overheen plakt. Wil de ZAGG er nog niet afhalen, heb mijn iPhone pas een halfjaar. Als ik hem een jaar had dan zou ik zeggen ach het kan wel zonder de ZAGG. Iemand ervaring met een ZAGG onder een DecalGirl? Of een andere screenprotector onder een DecalGirl? Ga hem zeker bestellen in de toekomst, al zou ik hem het liefst ook al nu erop willen hebben .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 2 26-08-08 11:25
HELP!!iphone volledig gereset maatie Archief 4 26-08-08 10:21
Iphone volledig kapot ??? goacidia iPhone algemeen 5 25-06-08 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:20.