iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Accessoires die niet door iPhone worden ondersteund? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/50628-accessoires-niet-door-iphone-worden-ondersteund.html)

imaikel 23-12-09 14:54

Accessoires die niet door iPhone worden ondersteund?
 
1 Bijlage(n)
Ik heb op internet (m*rktpl**ts) een bureau dock gekocht, voor maar 10 euries, echter na 2 keer opladen en synchoniseren (dus hij heeft een enkele keer gewerkt) krijg ik vanaf nu opeens keer op keer de melding in mijn iphone scherm staan: Dit accessoire is niet bedoeld voor de iPhone, opladen niet ondersteund met dit accessoire.

Ok, ik had niet verwacht dat ik voor 10 euro een orgineel apple dock zou krijgen, maar dat mijn iPhone kan zien dat het geen apple spul is, vind ik verbazingwekkend...

Iemand hier ook last van gehad met accessoires??

ThaBudz 23-12-09 15:59

Ik krijg het wel eens met mijn phillips koptelefoon , meestal zit er dan wat stof ( werk ) in de connector .

colliehome 23-12-09 16:08

De 3Gs gaat niet in een ouder dock ( die van de 1gen bedoel ik dan)
enkel al qua model iPhone is er een verschil. Ik heb een 3G en een dock van 1gen aangepast aan de vorm van mijn 3G. En soms geeft deze ook een foutje aan.
Doch is het een origineel. Heb je misschien een foto van het bewuste dock?

imaikel 23-12-09 23:33

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door colliehome (Bericht 396786)
De 3Gs gaat niet in een ouder dock ( die van de 1gen bedoel ik dan)
enkel al qua model iPhone is er een verschil. Ik heb een 3G en een dock van 1gen aangepast aan de vorm van mijn 3G. En soms geeft deze ook een foutje aan.
Doch is het een origineel. Heb je misschien een foto van het bewuste dock?


De online shop heb ik gemailt, en die zeiden dat ze heel veel dock's hebben verkocht, en nog nooit iemand hebben gehad met een probleem hierover, echter zoals ik al eerder zei, heeft de dock 3 dagen wel goed gwerkt, maar sindskort geeft hij de melding.
Ik mocht hem wel terug sturen hoor, maar voor die 10 euro ga ik geen moeiten doen...

Vroeg me alleen af, of ik niet een instelling of iets kon veranderen waardoor mijn ipod het niet checked of het een orginele of niet is :)

Hierbij Pic van Dock/Doosje

reinwardt 27-12-09 13:08

Ik heb ook zo een dock, werkt prima, maar beeldscherm slaat steeds uit. Ik zoek eigenlijk een instelling dat je beeldscherm aanblijft als hij in de dock zit, kan dat?

De Generaal 27-12-09 13:24

Hier is een fix voor, te vinden in dit topic.

Blackboss 27-12-09 13:26

Mijn Logitech speakerset voor de iPhone geeft dat ook aan, dat het niet voor de iPhone bedoelt is maar werkt erg goed erop. Alleen krijg ik soms een melding daarvan maar meer niet.

imaikel 28-12-09 11:56

ik kom erg veel topics tegen waarin de term "sshen" gebruikt word, maar het zegt mij helemaal niets... kan ook nergens een topic vinden waarin het een beetje begrijpelijk uitgelegd word..
Cydia heb ik en openSSH & Automatic SSH geinstalleerd (maar wil graag weten wat het doet?) continually reconnects an ssh session? wtf?

Te simpel gedacht zeker , als ik alleen maar het bestandje [iapd] gewoon in map /System/Library/PrivateFrameworks/IAP.framework/Support
gooi & klaar?

WDS001 28-12-09 12:33

In onze WIKI staat alles mooi uitgelegd ;)

imaikel 28-12-09 12:46

daar had ik natuurlijk gekeken, leuk maar daar heb ik werkelijk niks aan, als ik die wiki lees over ssh, dan snap ik de connectie met de ipod bureau lader niet helemaal...
tevens heb ik het bestandje in mijn iphone gedropt, en er is geen verandering...
leuk zon google & wiki functie, maar misschien is het makkelijker (voor vooral de leken onderons) dat het gewoon uitgelegd word in begrijpelijke taal, in het rideltje van de topic.. anders is het forum natuurlijk nutteloos, als men simpelweg verwijst naar google. of een wiki standaard uitleg... :)

De Generaal 28-12-09 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imaikel (Bericht 398169)
daar had ik natuurlijk gekeken, leuk maar daar heb ik werkelijk niks aan, als ik die wiki lees over ssh, dan snap ik de connectie met de ipod bureau lader niet helemaal...
tevens heb ik het bestandje in mijn iphone gedropt, en er is geen verandering...
leuk zon google & wiki functie, maar misschien is het makkelijker (voor vooral de leken onderons) dat het gewoon uitgelegd word in begrijpelijke taal, in het rideltje van de topic.. anders is het forum natuurlijk nutteloos, als men simpelweg verwijst naar google. of een wiki standaard uitleg... :)

SSH is gewoon een verbinding openzetten tussen je iPhone en computer, draadloos wel te verstaan. Zie het als een bluetooth connectie (maar dan versleuteld) tussen je computer en iPhone. Met bepaalde programmatjes (WinSCP) zou je dan op je computer in je iPhone kunnen en dingen bewerken aan je iPhone.

EDIT
Heb de WIKI-uitleg bij SSH nu aangepast en er een iets gemakkelijkere omschrijving bij gezet :)! Heb je overigens gekeken naar het topic dat ik je aanraadde?


imaikel 28-12-09 13:16

kijk, das duidelijk!
maar wat heeft dit dan te maken met de burolader die via usb is geconnect aan mijn iphone, die aangeeft dat het geen orgineel apple accessoires is? :S

De Generaal 28-12-09 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door imaikel (Bericht 398174)
kijk, das duidelijk!
maar wat heeft dit dan te maken met de burolader die via usb is geconnect aan mijn iphone, die aangeeft dat het geen orgineel apple accessoires is? :S

Tsja, sommige apparaten lijken niet geschikt te zijn voor de iPhone, althans de iPhone denkt dat. Dan krijg je die melding. Er is echter een fix voor geschreven: klik.

Pas bij die omschrijving komt SSH te pas..

imaikel 28-12-09 13:30

ok, dat een usb-accessoire een beveiligings code heeft is mij bekend, echter een usb connector heeft dit toch niet? ik heb overigens de fix uitgevoerd, maar mocht niks baten...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.