//

iPhone aansluiten aan het mengpaneel

iPhone aansluiten aan het mengpaneel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone aansluiten aan het mengpaneel ik heb het internet afgezocht naar een kabeltje hiervoor het is de bedoeling dat ik het geluid over mijn speakers ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-09, 18:09
xboxser xboxser is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard iPhone aansluiten aan het mengpaneel

iPhone aansluiten aan het mengpaneel

ik heb het internet afgezocht naar een kabeltje hiervoor het is de bedoeling dat ik het geluid over mijn speakers hoor en de beller door zijn telefoon.


Als ik een simpel mini jack - tulp pak hoor ik over de speakers wel muziek maar de beller hoort het alleen via de interne mic.

Nou heb ik dit kabeltje gemaakt. Met 2 losse jack 6.3 mono stekkers als links en rechts.
Axim: in-out audio cable (English) - Mobile Technology

Alleen ik hoor de beller wel maar zei mij niet hoe zou dat kunnen komen. En hij zingt vrij snel rond.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3GS doet het niet meer na aansluiten op oplader... hestepha iPhone algemeen 13 22-06-10 00:02
iPhone en Wi-Fi probleem: aan/uit loste het op RogerWilco Wi-Fi 6 10-12-09 13:24
iphone aan het kapot gaan ? JohnValkenburg Archief 6 14-06-09 22:51
Windows: Iphone alleen het logo bij aansluiten Erwink85 iTunes 7 20-10-08 21:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.