//

Opladen geluidsdockingstation van de Aldi

Opladen geluidsdockingstation van de Aldi discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee Ik heb een iPhone 3G 16 GB (wit). Ik heb afgelopen woensdag een dockingstation gekocht bij de Aldi. ( zie reclame krant, of site ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-10, 17:55
nynkee__ nynkee__ is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard Opladen geluidsdockingstation van de Aldi

Hee

Ik heb een iPhone 3G 16 GB (wit). Ik heb afgelopen woensdag een dockingstation gekocht bij de Aldi. ( zie reclame krant, of site van desbetreffende dockingstration: 10398 iPod Docking AGK Nordic A/S).

In het begin was er niets aan de hand, toen ik muziek afspeelde van mijn iPhone op de dockingstation. Maar nu 'twijfelt' de iPhone over of 'ie opgeladen wordt of niet. Hij gaat telkens van 'oplaadbatterijtje' rechtsboven in de hoek naar ' gewoon batterijtje'. Je hoort ook telkens het 'oplaadgeluidje', heel irritant als je muziek aan 't luisteren bent. En het lijkt mij ook niet goed voor de iPhone zelf.

Betekent dit dat ik een flut dockingstation heb gekocht, of kan het ook ergens anders aan liggen?

Ik heb (voorzichtig) een beetje gewiebeld met m'n iPhone wanneer hij aangesloten is, maar dat mocht niet baten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-10, 13:30
OHmyGDnr1 OHmyGDnr1 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde dock gekocht bij de Aldi. Het probleem is dat ik in elke modus ruis op de achtergrond hoor (ook als ik 'm alleen als wekker gebruik). Met de iPhone erin hoor ik constant gekraak en geruis (interference), waardoor het ding zo goed als onbruikbaar geworden is.

Hebben meer mensen hier last van? Is er wat aan te doen?

Misschien dat ik 'm maar naar de fabrikant stuur, in de hoop een betere terug te krijgen.
  #3  
Oud 24-01-10, 13:47
nynkee__ nynkee__ is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Hoi
Mijn vriend zei ook een tik o.i.d. te horen. Maar al mijn problemen zijn opgelost, haha. Ik sloeg een aantal keer tegen de achterkant, met als resultaat dat hij het weer braaf doet. Mocht je mij na gaan doen, dan zijn de gevolgen voor eigen risico !
  #4  
Oud 24-01-10, 20:02
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussie verplaatst naar iPhone Accessoires.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aldi Dockingstation shielded? Photubias iPhone accessoires en onderdelen 3 17-12-10 19:16
Nu bij de aldi een compatible tv tuner kaart voor 10 euro Falastine iPhone algemeen 0 20-04-10 13:01
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 08:37
Solar Power Pack [aldi] lactoperoxidase iPhone accessoires en onderdelen 17 10-07-09 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.