iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Probleem synchronisatie carkit TomTom (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/52197-probleem-synchronisatie-carkit-tomtom.html)

ronniew 17-01-10 11:49

Probleem synchronisatie carkit TomTom
 
Hallo mensen,

Ik hen een carkit van Tomtom voor mijn Iphone (3gs 16 G) gekocht.
Ik probeer hem nu te synchroniseren met de PC maar dan geeft hij aan dat ik niet gerechtigd ben om deze te gebruiken. Krijg dan een bericht op scherm, dat ik in opties mijn computer moet machtigen. Dat heb ik nu al 5 x gedaan maar telkens zegt hij dat deze computer reeds gemachtigd is.
Wat gaat er fout ?????

WDS001 17-01-10 11:58

 Verplaatst naar: iPhone Accessoires

Tomtje 17-01-10 13:31

Denk dat het om zijn software gaat :) En niet om zijn houder voor in de auto?

Misschien heb je hier wat aan: https://forum.iculture.nl/f8/ap...voegdheid.html

josiposi 17-01-10 13:51

lukt niet
 
Ik heb de machtiging ingetrokken en daarna weer ingevoerd. Ik heb ook geprobeerd, alleen de carkit te synchroniseren. Hij blijft echter doorgeven, dat deze computer niet gemachtigd is. Wat kan er nu toch mis gaan ????

Undertaxxx 17-01-10 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josiposi (Bericht 405981)
Ik heb de machtiging ingetrokken en daarna weer ingevoerd. Ik heb ook geprobeerd, alleen de carkit te synchroniseren. Hij blijft echter doorgeven, dat deze computer niet gemachtigd is. Wat kan er nu toch mis gaan ????

Waarom wil jij die car-kit synchroniseren met je pc ? :confused:

dutchduc 18-01-10 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 405983)
Waarom wil jij die car-kit synchroniseren met je pc ? :confused:

Goede vraag, ben ook wel benieuwd naar het antwoord.
De enige synchronisatie die nodig is voor een goede werking, is de synchronisatie tussen carkit en iphone.

Tomtje 18-01-10 17:10

Volgens mij bedoelt hij met "carkit" de software die hij in de app sotre heeft gekocht ;)

Undertaxxx 18-01-10 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomtje (Bericht 406398)
Volgens mij bedoelt hij met "carkit" de software die hij in de app sotre heeft gekocht ;)

Ik had dit ook al gedacht maar hij heeft het duidelijk over een carkit dus dacht ik hardware. We zullen even afwachten tot onze beste vriend met het enige juiste antwoord komt. ;)

josiposi 19-01-10 09:47

Hallo daar, sorry dat ik wat laat ben...moest werken. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dat de iPhone telkens een foutmelding geeft als in hem in de Tomtom-carkit stop. Hij zegt, dat dit accessoire niet is bedoeld voor de iPhone. Geeft daarna weer een melding dat hij niet kan koppelen. Ik heb al wat tips geprobeerd, maar niks lukt helaas. Hebben jullie nog tips voor mij ??/ Gr. Ron.

Undertaxxx 19-01-10 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josiposi (Bericht 406615)
Hallo daar, sorry dat ik wat laat ben...moest werken. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dat de iPhone telkens een foutmelding geeft als in hem in de Tomtom-carkit stop. Hij zegt, dat dit accessoire niet is bedoeld voor de iPhone. Geeft daarna weer een melding dat hij niet kan koppelen. Ik heb al wat tips geprobeerd, maar niks lukt helaas. Hebben jullie nog tips voor mij ??/ Gr. Ron.

Ben je zeker dat het een car-kit is voor de iPhone 3G & 3GS en niet voor de 2G & iPod ?

josiposi 19-01-10 09:59

zeker weten voor de 3gs, ik heb hem 2 maanden gelden gekocht bij de Apple-store in Amersfoort.

Undertaxxx 19-01-10 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door josiposi (Bericht 406619)
zeker weten voor de 3gs, ik heb hem 2 maanden gelden gekocht bij de Apple-store in Amersfoort.

Je kan even de volgende dingen doen/proberen voor een goede werking tussen car-kit en iPhone.

• Zorg eerst en vooral dat je iPhone de laatste nieuwe firmware heeft, dat is dus 3.1.2 Firmware.

• Installeer ook even de carkit tool app van tomtom, deze kan je terug vinden in de appstore.

• Kijk ook even voor alle zekerheid of je dock connector netjes is en geen vuil en/of stof bevat, maak deze indien nodig ook even proper.

Succes

josiposi 19-01-10 17:59

hoi, bedankt, maar niks helpt. Ik heb die van mijn vrouw ook geprobeerd...ook daarop werkt hij niet. Ik heb de nieuwste firmware erop.

peerke57 18-03-10 17:06

Ook ik heb het zelfde probleem. In het begin geen probleem. Nu wel dus. Wie helpt.

Murphy's law 31-05-10 18:13

Ik heb ook dit probleem. Fw is up To date en TomTom software ook. Iemand al een oplossing?

mrfred 31-05-10 19:15

ff terug gaan naar de winkel en nieuwe halen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.