//

HELP!! Iphone verbind niet met TomTom Car Kit

HELP!! Iphone verbind niet met TomTom Car Kit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is voor mij onmogelijk om een verbinding via bluetooth te maken tussen mijn Iphone 1e gen. en mijn TomTom Car kit. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-10, 19:14
Iphoner75 Iphoner75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard HELP!! Iphone verbind niet met TomTom Car Kit

Hallo,

Het is voor mij onmogelijk om een verbinding via bluetooth te maken tussen mijn Iphone 1e gen. en mijn TomTom Car kit.
Als ik probeer te verbinden blijft de Iphone maar zoeken in het scherm van de bluetooth en er komt geen TomTom Car Kit tevoorschijn.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
De helpdesk van TomTom was niet zo hulpvaardig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-10, 20:30
Jan-Joost Jan-Joost is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1
Standaard

Heb je al geprobeerd de Bluetooth van de carkit te resetten door het volumeknopje aan de zijkant in te drukken?
  #3  
Oud 10-02-10, 21:05
Iphoner75 Iphoner75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Dag Jan-Joost,

Dat heb ik inderdaad al meermaals geprobeerd ja. Ben nu Iphone terug naar fabrieksinstellingen aan het zetten en dan opnieuw unlocken en jailbreaken, eens zien of dat helpt.
  #4  
Oud 10-02-10, 21:32
Iphoner75 Iphoner75 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Gedaan met fabrieksinstellingen en jailbreak en unlocken maar krijg nog steeds geen verbinding via bluetooth met de car kit.
Iemand nog een idee?
  #5  
Oud 16-03-10, 10:45
Heavy Heavy is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Soms heb ik het ook dat de iphone met de carkit wil verbinden dan haal ik even de stekker uit de sigarettenplug en doe hem er vervolgens weer in en dan doet alles het weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom Car Kit for iPhone Nairua iPhone accessoires en onderdelen 0 07-04-10 03:31
TomTom Car kit tool Rougenator iPhone Apps 6 31-03-10 19:03
TomTom car kit passend voor iPhone? Pavaronnie iPhone Navigatie 5 27-02-10 06:23
TomTom car kit for iPhone now available in Europe Leonk Archief 1 12-10-09 14:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:01.