//

iphone aansluiten op een lcd in de auto

iphone aansluiten op een lcd in de auto discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik het makkelijkst een Iphone 3GS aansluiten op me scherm in de auto. Ik wil zowel muziek als filmpjes vanaf me iphone op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 20:53
Dragracer187 Dragracer187 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard iphone aansluiten op een lcd in de auto

Hoe kan ik het makkelijkst een Iphone 3GS aansluiten op me scherm in de auto. Ik wil zowel muziek als filmpjes vanaf me iphone op me scherm kunnen afspelen en ook kunnen bedienen via me scherm. Welke kabel en waar kan ik het kopen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-10, 22:02
marcelca marcelca is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Almere
Berichten: 89
Standaard

Hi

Weet niet of je er wat aan hebt...

ik heb een JVC KD-AVX77 headunit en gebruik een KS-U30 iphone snoer, dit was een optie bij mijn headunit..

Radio:



Het snoertje:






Ik kan muziek en films afspelen op de monitor van mijn radio ( en uiteraard op mijn dakscherm ), bij deze headunit kan ik kiezen of ik de iphone bedien vanaf de radio of vanaf de iphone, dit werkt bij mij allebei....

Kwam er vandaag achter dat uitzending gemist ook werkt, dus uitzending gemist aanzetten op de iphone en ik heb beeld op de monitors, dit kan ik wel alleen bedienen vanaf de iphone
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten Grample iTunes 11 21-01-15 14:55
Hete batterij bij aansluiten LCD-scherm superbaz iPhone algemeen 0 25-02-11 22:51
Iphone aansluiten in auto chiel_iphone iPhone algemeen 0 19-08-10 11:11
Aansluiten iPhone op een raar tekentje larslambo Archief 1 11-02-10 19:30
IPhone aansluiten op de AUX van een Renault Megane autoradio Xillion Nova iPhone algemeen 7 10-12-09 12:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.