iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Vragen over autohouder voor iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/54838-vragen-over-autohouder-voor-iphone.html)

sjoeii 25-02-10 07:07

Vragen over autohouder voor iPhone
 
Hi
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand een tip?
Ik zoek een houder met de volgende elementen:
  1. muziek over de autoradio laten draaien
  2. iPhone opladen
  3. en ik moet mijn iPhone navigatie kunnen laten lopen.

Dit kan volgens mij niet alledrie met de TomTom houder

ButcherJF 25-02-10 08:33

Kijk eens bij Parrot, bijv. de MKi9200.

sjoeii 25-02-10 08:49

Ziet er strak uit. Ik zie alleen geen houder en ik kan al via het media systeem van mijn auto ( Audi ) bellen

Frits 25-02-10 13:33

TomTom Iphone carkit,......

sjoeii 01-03-10 19:08

Kan de TomTom Carkit ook als transmitter fungeren?

Frits 02-03-10 15:06

Nee,...kan hij niet,.

sjoeii 03-03-10 17:18

Was ik al bang voor. Ik wil de houder daar wel voor gaan gebruiken

MCNO 03-03-10 18:13

Sjoeii, een transmitter is meestal niet de ideale oplossing, als je auto antenne "goed" zit werkt het prima, anders stoort ie.

Ik heb een houdertje voor een appel en een ei gekocht en in combi met die transmitter die de Iphone ook oplaad werkt dat voor mij perfect.

Ik heb ook goede ervaring met IGo(?) laders die zijn dmv een klein stekertje bruikbaar te maken voor elke telefoon, dus sleep je niet de hele tijd met diverse laders, maar heb je er een in de auto met diverse stekertjes.

sjoeii 04-03-10 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 422924)
Sjoeii, een transmitter is meestal niet de ideale oplossing, als je auto antenne "goed" zit werkt het prima, anders stoort ie.

Ik heb een houdertje voor een appel en een ei gekocht en in combi met die transmitter die de Iphone ook oplaad werkt dat voor mij perfect.

Ik heb ook goede ervaring met IGo(?) laders die zijn dmv een klein stekertje bruikbaar te maken voor elke telefoon, dus sleep je niet de hele tijd met diverse laders, maar heb je er een in de auto met diverse stekertjes.

Thanks
Maar dat zou dus betekenen datb ik mijn iPhone muziek nooit over de auto radio kan draaien?

Sultan 04-03-10 19:46

Waarom niet gewoon met een aux kabeltje ?

MCNO 04-03-10 21:57

Sultan, niet iedere radio heeft dat (nog)

Sjoeii, het kan werken, maar niet gegarandeerd.

Van belang is waar je antenne vd auto zit, bij een leen Peugeot deed ie het niet, bij een japanse bak feilloos...

Anubbie 04-03-10 22:36

Beste Sjoeii,

probeer deze eens:
DealExtreme: $41.63 Hands-free Car Kit with FM Transmitter iPhone

kost je ongeveer 35 euro (verzendkosten zijn gratis) en je bent helemaal klaar.
Super site. Heb er zelf ook al meerdere items besteld.
Verwacht alleen niet de items morgen al in huis, aangezien het uit China moet komen.

succes.

Anubbie

sjoeii 05-03-10 11:05

Thanks
Ik zal kijken

Grande88 05-03-10 12:05

Goedkoop iPod/iPhone 3G(s) FM Transmitter? Prijsvergelijk iPod en iPhone Accesso - GSM Aanbiedingen| iPhone en iPod Combi Super Deals| Uitverkoop - Standard/Overig - Prijsvergelijk GSM Accessoires| Aanbiedingen iPhone Accessoires bij Mob-Com.nl (bedankt Elena112)

op Ebay.com zijn erg veel acc. te verkrijgen.

MCNO 05-03-10 22:38

Sjoeii, ik zal morgen effe foto's maken/zoeken van mijn houdertje.

EDIT: hij lijkt op deze: http://www1.dealextreme.com/producti...ku_22814_1.jpg
=> ik hang er mijn Igo aan voor het laden, dat werkt prima.
Enig nadeel ALS je een hoesje gebruikt, moet je die eraf halen om 'm in de houder te zetten.
Ik gebruik bij de Iphone een siliconen bescherming/hoesje, die haal ik er simpel af als ik de auto in stap.

Ik heb die FM transmitter die door Grande88 wordt beschreven, als je die wilt maak ik een mats prijs voor je, met houder.
Die laad ook op trouwens, maar ik gebruik 'm dus niet.

WDS001 05-03-10 23:56

Misschien kan dit topic je helpen. Gaat ongeveer over hetzelfde.

fiestaboyke 24-07-11 16:19

even dit oude topic onder het stof uit halen :d

Ik ben ook op zoek naar een autohouder maar weet niet goed welke nemen ... Normaal neem ik altijd een brodit auto-houder maar deze zijn (denk ik) niet te gebruiken als je een case rond je iphone 4 hebt gedaan...

marco_sire 24-07-11 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 693811)
even dit oude topic onder het stof uit halen :d

Ik ben ook op zoek naar een autohouder maar weet niet goed welke nemen ... Normaal neem ik altijd een brodit auto-houder maar deze zijn (denk ik) niet te gebruiken als je een case rond je iphone 4 hebt gedaan...

jawel.....heb zelf de 511165 (zoek maar even ;) is een brodit-houder) en hier past de iphone met case (vapor, blade, normale harde of rubberen case) prima in.

fiestaboyke 24-07-11 19:04

Ahzo, wist ik niet. Heb hem net even opgezocht :) Maar dan is de case "verplicht" rond de iphone en kan je hem bv niet gebruiken als je de case er hebt afgehaald, want dan klemt hij toch niet zo goed als de normale brodit houder?

marco_sire 25-07-11 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboyke (Bericht 693864)
Ahzo, wist ik niet. Heb hem net even opgezocht :) Maar dan is de case "verplicht" rond de iphone en kan je hem bv niet gebruiken als je de case er hebt afgehaald, want dan klemt hij toch niet zo goed als de normale brodit houder?

je wilt een houder waar een case in past dus dan ga ik er eigenlijk ook vanuit dat er ALTIJD een case om je iPhone zit ;)

zal het eens testen voor je....bij mij zit die case er namelijk wel altijd om.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:15.