//

Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel!

Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een halve week een iPhone! En ik besef dat ik toch wel enige bescherming moet hebben. Nu zit ik te denken aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-10, 21:25
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel!

Ik heb sinds een halve week een iPhone! En ik besef dat ik toch wel enige bescherming moet hebben.

Nu zit ik te denken aan iets van leer ofzo. Ik wil geen siliconen omdat daar zoveel stof (uit de broekzak bijvoorbeeld) aan blijft hangen en het glijd niet meer makkelijk zak in en uit.

Het scherm kan gewoon een screenprotector op lijkt mij.
Iemand enige suggesties? Ik heb de "Welke hoejses gebruiken jullie" topic ook doorgekeken. Maar dat is meer showcase, wat ik ook op de meeste sites zelf kan vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-03-10, 18:27
shirley' shirley' is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rijswijk
Berichten: 14
Standaard

Sena UltraSlim Pouch Black voor iPhone 3GS / 3G > iPhone Cases > iPhoneclub Shop
Die lijkt me erg mooi! Ook handig voor in je broekzak. Alleen wel wat minder dat je hem er steeds uit moet halen, maar je hele iPhone is wel echt goed beschermd denk ik zo
  #3  
Oud 22-03-10, 10:33
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Ik heb een Sena ultraSlim zoals shirley een link geeft. Het is echt een heel mooi ding, en heel makkelijk! Kost alleen wel wat... (Je koopt hem best via de site van hen, dan betaal je in dollars)

Ik heb ook een bodyguardz screen- en backprotector, zo heb ik geen lastvan krassen
  #4  
Oud 24-03-10, 18:34
arjendj arjendj is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Thumbs up Switcheasy

Als je alles is één keer wil zou ik voor switcheasy gaan.
Je krijgt een super mooi hoesje, 2 screenprotectors ,2 dock adapters en wat plugjes voor 24 euro.

Gr Arjen
  #5  
Oud 08-06-11, 09:34
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Welke SwitchEasy case bedoel je? Er zijn er zoveel.
De NUDE, TRIM, Vulcan, Odyssey, Rebel, DUO, Glitz, Reptile, Colors?
  #6  
Oud 10-06-11, 13:38
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard




Bovenstaande case wil ik heel graag! Alleen kom ik er niet achter welke het is... Iemand die deze case wel herkend?

(Dus het gaat niet op de sticker die de metal achtige look geeft.)
  #7  
Oud 18-06-11, 13:50
Elsemieke18 Elsemieke18 is offline
• iOS 1.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik ben vaak aan het hardlopen en wil dan mijn iPhone meenemen. Ik heb een super handig hoesje besteld op www.duursportshop.nl voor mijn iPhone 4.
Het hoesje zit erg comfortabel, je kan de telefoon in het hoesje gebruiken en de prijs was echt heel goedkoop, maar € 13,95 incl. verzending.
  #8  
Oud 18-06-11, 18:34
PieterMuyldermans PieterMuyldermans is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Bovenstaande case wil ik heel graag! Alleen kom ik er niet achter welke het is... Iemand die deze case wel herkend?

(Dus het gaat niet op de sticker die de metal achtige look geeft.)
Puro heeft zulke cases. Ik heb er zelf eentje al is bij deze de knopjes in plastic en moet ik eerlijk toegeven, lijkt mijne bijzonder slecht afgewerkt te zijn.

Qua uiterlijk en bescherming vindt ik ze top. Je verliest niet je "iPhone look" (), en je Iphone zal ook zelf geen contact meer maken met waar je hem neerlegt.

Als je deze gaat zoeken op het internet denk ik dat je met "bumper" meer resultaat gaat krijgen.
  #9  
Oud 06-07-11, 00:59
Ammiej Ammiej is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht



Bovenstaande case wil ik heel graag! Alleen kom ik er niet achter welke het is... Iemand die deze case wel herkend?

(Dus het gaat niet op de sticker die de metal achtige look geeft.)
Zo''n case heb ik zelf ook! Heb het van de week bij de Media Markt gekocht voor 20 euro en k kreeg er ook nog 2 screen protectors bij!
  #10  
Oud 06-07-11, 11:12
m4rtijn76 m4rtijn76 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Dronten
Berichten: 93
Standaard

Case-Mate Hula
iPhone 4 Hula Case by Case-Mate
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? stefimke iPhone accessoires en onderdelen 1784 04-02-15 22:06
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? oblomov Odido (T-Mobile) 117 14-05-10 18:15
Aan welk spel zijn julie verslaafd ? daaf Chat en geruchten 55 15-08-09 00:55
hoesje of geen hoesje? josephusjg iPhone accessoires en onderdelen 11 08-08-09 00:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.