iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphone Cradle! carkit (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/5552-iphone-cradle-carkit.html)

jappiededeur 23-01-08 23:12

Iphone Cradle! carkit
 
hallo,

heeft iemand ervaring met de iphone cradle?
Carkit.nl / iPod / iPhone houders / IPHONE CRADLE / Levering en inbouw van mobiele communicatie, navigatie-, alarm-, ritregistratie- en car audio systemen, black boxen, radar detectie en Hertz autoverhuur.

paar vraagjes die hopelijk beantwoord kan worden.

Zoals ik begrijp kan deze carkit op de boxen van de auto worden aangesloten via de radio, houdt dit in dat ik muziek via de iphone op de boxen kan horen, evt. telefoongesprekken? een mic ontbreekt, dat begrijp ik. 90% draaien met de holder is geen probleem neem ik aan

graag jullie ervaringen!

groet,

Jasper

S a n d e R 23-01-08 23:32

die heb ik ook in mn auto! super goed ding je kan alleen niet het geluid van je telefoon via de radio doen, het is puur een houder met oplaadfunctie ( via 12v aansluiting ). het geluid uit je ipod kan je op je radio aansluiten via een dubbel tulp aansluiting ( ofwel dubbel cinch).ook zit er een video out kabel aan maar die werkt niet.

ik heb een pioneer radio met ingebouwde Bluetooth carkit dus de iphone is gekoppeld via BT aan de radio zodat ik kan handsfree kan bellen via de radio over de speakers vd auto en het geluid van de ipod komt via de carcomm houder binnen op de aux ingang van mn radio.

ik vind het een erg goede oplossing deze houder maar je moet dus wel een goede (werkende) BT oplossing hebben voor het bellen en een radio met een aux ingang (of nog beter een Pioneer radio met iPod control) om het geluid van de ipod via je speakers te kunnen horen.

jappiededeur 23-01-08 23:44

Beste Sander,

Zoals ik het begrijp bedoel je de ipod in de iphone?
daar gaat het mij in principe ook om, dat ik via de iphone (ipod) muziek op mijn speakers kan zetten.

geen idee of mijn radio een aux ingang heeft :) zit deze altijd aan de voorkant of moet ik de radio er even uithalen om de achterkant te bekijken? :rolleyes:

BT zit er iig niet op, dus daar moet ik een andere oplossing voor zien te vinden.

kan deze carholder ook 90 % draaien voor de coverflow?

gr.Jasper

S a n d e R 24-01-08 09:40

ja ik bedoel natuurlijk de iPod functie van je iPhone en zo'n aux ingang kan aan de voorkant zitten maar zit meestal achterop het toestel. wat voor merk en type radio heb je? kan ff uitzoeken voor je of er uberhaupt iets mogelijk is. veel goedkopere modellen hebben geen aux ingang namelijk.

en je kan hem 90 gr draaien maar dat ziet er niet echt mooi uit.

Faithz 24-01-08 09:51

Ik zit zelf te denken aan dit ding icm een bluetooth headset:
Autohouder met FM Transmitter en laadfunctie Apple iPhone Black by:

fsve 24-01-08 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Faithz (Bericht 46986)
Ik zit zelf te denken aan dit ding icm een bluetooth headset:
Autohouder met FM Transmitter en laadfunctie Apple iPhone Black by:

Dat ding moet je via ebay(.com) kopen, dan ben je voor 10 euro klaar...
ik heb via ebay een kleinere fm transmitter gekocht, voor (omgerekend) 8 euro. Ook een auto lader voor (0.01 dollarcent !) en een 3,5mm jack verloopstuk voor 0.99 dollarcent. totaal heb ik dus 3 accesoires voor net 15 euro (verzenden kost nog het meest)

Faithz 24-01-08 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fsve (Bericht 47006)
Dat ding moet je via ebay(.com) kopen, dan ben je voor 10 euro klaar...
ik heb via ebay een kleinere fm transmitter gekocht, voor (omgerekend) 8 euro. Ook een auto lader voor (0.01 dollarcent !) en een 3,5mm jack verloopstuk voor 0.99 dollarcent. totaal heb ik dus 3 accesoires voor net 15 euro (verzenden kost nog het meest)

Ik heb geen paypal en vooruit betalen zonder ideal doe ik niet.
Maar jij hebt 3 onderdelen als ik het goed lees, wat ik plaatste is gewoon een cradle waar alles al inzit. Toch bedankt voor de tip!

Een FM transmitter werkt goed??

Stomme vraag maar hoe kan het dat andere automobilisten hier geen last van hebben? Stel dat we dezelfde frequentie gebruiken.

jappiededeur 24-01-08 10:59

Sander,

Mijn radio: Kenwood KD W4031
Het zou ideaal zijn om een iphone op wat voor een manier dan ook hier op aan te sluiten. met muziek via de ipod ben ik al erg blij! telefoneren zou helemaal super zijn.

ik hoor het graag. :D
gr Jasper


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.