//

iPhone hoesje wat goed beschermd tegen zeezand.

iPhone hoesje wat goed beschermd tegen zeezand. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) 50 pagina's "Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?" is toch iets teveel van het goede om snel te vinden wat ik zoek, en met de zoekfunctie kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-10, 16:19
destapper destapper is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard iPhone hoesje wat goed beschermd tegen zeezand.

50 pagina's "Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?" is toch iets teveel van het goede om snel te vinden wat ik zoek, en met de zoekfunctie kwam ik ook niet verder.

Ik ben dus op zoek naar een iPhone (3GS) hoesje wat goed beschermd tegen zeezand zodat de iPhone op het strand gebruikt kan worden. De telefoon ligt wel in een strandhuisje maar ik had toch graag een volledig afsluitbare hoes die het geluid en de ringtone niet al te veel dempt en waar je tevens nog gewoon mee kan bellen.

Hoor graag jullie tips!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-10, 17:21
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

Als je echt krassen wil vermijden is een invisible shield mss het beste?
Dat er zand in een opening kan komen kan je weinig aan doen denk ik...
  #3  
Oud 13-03-10, 18:41
Display Display is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 10
Standaard

Misschien vindt je dit een rare Tip maar ik als vliegvisser die veel in het water staat gebruikte bij mijn oude telefoon gewoon een condoom telefoon er in en dicht knopen Je kan alles gebruiken en hij is water en zand dicht

ik weet niet of je de Iphone nog kan gebruiken met het touchscreen maar probeer het eens uit

Peter

Laatst gewijzigd door Display; 13-03-10 om 18:54.
  #4  
Oud 13-03-10, 18:54
destapper destapper is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Haha, nee geen rare tip, eerder een erg leuke oplossing. Maar ik zoek toch een hoesje.

Maar bescherming tegen water is niet echt nodig, het moet puur een bescherming tegen zand zijn (voor het geval de iPhone valt bijvoorbeeld).
Ik was dit al tegengekomen maar vind het een beetje prijzig.
Dus zoek eigenlijk naar een goedkoper en werkend alternatief.
  #5  
Oud 15-03-10, 20:06
Rub3n Rub3n is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 68
Standaard

Tja zand is zowaar nog erger dan water denk ik. 54 euro om beschermd te zijn tegen zand lijkt me niet heel veel!
  #6  
Oud 15-03-10, 21:31
Alex de Witte Alex de Witte is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

We've Got Technology Covered // OtterBox.com werkt erg goed ik werk in de bagger en daar overleeft hij het nu al een ¾ jaar.
  #7  
Oud 15-03-10, 21:54
destapper destapper is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

@Rub3n
Tja, als je je aan het oriënteren bent is het eerste wat je tegenkomt altijd duur, in het achterhoofd speelt dan vaak de gedachte; misschien vind ik wel een alternatief. Wat ook meespeelt is dat het een totaal merkloos iets is, dus een referentie is niet te vinden.

@Alex
Bedankt voor je melding! Ik heb gisteren nog verder zitten zoeken en de Otterbox had toen al mijn aandacht getrokken. Deze wordt het dan ook.
  #8  
Oud 28-03-10, 03:26
pochet's schermafbeelding
pochet pochet is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik gebruik de Dahon biologic bike mount voor zowel op de fiets als op het strand, in het bos op de bouw etc.

De Dahon houder maakt het mogelijk om uw iPhone mee te nemen tijdens uw fietstochten. U kunt de houder 360 graden draaien zodat u uw toestel in zowel landscape als portrait mode kunt gebruiken. De houder waar de iPhone wordt geplaatst heeft een siliconen voering die de meeste schokken absorberen.

De houder is weatherproof gemaakt door gebruik te maken van een aanraakgevoelige membraan die voor uw toestel zit. Hierdoor is uw toestel niet alleen goed beschermd tegen de verschillende weersomstandigheden maar blijft het toestel ook volledig bedienbaar.

Er zijn speciale openingen gemaakt zodat u de camera, headset of laadkabel kunt gebruiken terwijl uw iPhone in de houder zit.

Apple iPhone 2G/3G/3GS Dahon Biologic Bike Mount - MobielBereikbaar.nl
  #9  
Oud 14-04-10, 17:27
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Hoesjes van capsule Rebel van switcheasy heeft aparte dingetjes voor de openingen. Kan dus geen zand etc inkomen.

Hieronder een link waar je kan halen.

Switcheasy Capsule Rebel iPhone 3G/3GS case, iPhone accessoires,...

Succes ermee
  #10  
Oud 22-04-10, 20:21
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Het goedkoopste alternatief is altijd nog een stuk vershoudfolie, à 0,79.

Goed strak om de iPhone wikkelen, touchscreen blijft werken en vrijwel geen verlies van geluid!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoesje iPhone 4, beste tegen vallen...? Harrypotter iPhone accessoires en onderdelen 2 11-11-10 10:52
Nieuw met iPhone, maar loop tegen wat dingetjes aan Tomiikaaza iPhone algemeen 2 04-09-09 00:58
Windows: iPhone nummers worden beschermd? SmartieZ iTunes 0 26-06-09 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:44.