//

koptelefoon

koptelefoon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede koptelefoon om dagelijks te gebruiken, maar het aanbod is zooo groot! Ik dacht eerst aan een wesc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-10, 13:37
oliebol oliebol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 28
Standaard koptelefoon

Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede koptelefoon om dagelijks te gebruiken, maar het aanbod is zooo groot!

Ik dacht eerst aan een wesc koptelefoon. Die zie je momenteel veel, dus ik denk dat ze prijs kwaliteit wel goed zijn.
Maar, zijn er eventueel beter dan dit?

Ik ben overlaatst naar de fnac geweest waar je de bose-koptelefoons kan testen. Zalig op vlak van kwaliteit, maar het prijskaartje is veel te hoog voor mij.

Budget zou zo een 50 euro zijn.

Wie heeft welke en ben je er tevreden over?

Alvast bedankt,

PJ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-10, 14:25
jipkoster jipkoster is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

als ik jouw was zou ik gewoon een WESC kopen,
na drie kopterlefoons van skullcandy gesloopt te hebben (goedkoop plastic, slechte scharnierpunten enz.) heb ik nu alweer n half jaar een wesc en ik moet zeggen dat ze echt goed zijn.
goeie diepe tonen, kwalitatief goed gebouwd, ik heb de maraca, kijk maar is op wesc..nl deze kostte mij 70 euro bij een winkeltje op de damstraat, naast the oldman
sucses!
  #3  
Oud 27-03-10, 14:28
oliebol oliebol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 28
Standaard

Bedankt voor je reactie!
Waar ergens is "de damstraat"? Gent, Brussel, Nederland,...?

Kan ik deze koptelefoons ergens in een winkel in Gent kopen of zijn deze enkel te koop via het internet?
  #4  
Oud 27-03-10, 17:15
oliebol oliebol is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 28
Standaard

Als er iemand nog andere suggesties heeft, dan zijn deze ook welkom!
  #5  
Oud 27-03-10, 20:35
jipkoster jipkoster is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Haha sorry man beetje onvolledige info;
het is in amsterdam dus dat word ibderdaad lastig vanuit gent!
Ik zou em niet over het internet kopen; met dit soort dingen wil je t toch ff vasthouden en uitproberen voor dat je t koopt.
De meeste kans heb je denk ik in skate/kleding winkels, dat was dat winkeltje ook.
Good Luck!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bluetooth koptelefoon sentmen iPhone accessoires en onderdelen 14 25-07-11 04:07
koptelefoon iPad Biebiene iPad algemeen 5 24-02-11 18:34
Koptelefoon/oordopjes Olga.p2000 iPhone accessoires en onderdelen 3 21-12-10 19:30
Bluetooth koptelefoon Brilsmurf iPhone accessoires en onderdelen 16 27-11-10 18:26
Goeie koptelefoon?? Alternative Junkie iPhone accessoires en onderdelen 6 14-05-08 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:15.