//

Muziek van de iPhone op de autoradio

Muziek van de iPhone op de autoradio discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb in mijn auto een Parrot CK3100 en een autoradio met aan de achterzijde een aux ingang. Nu wil ik de muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-03-10, 13:14
kjvs kjvs is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Muziek van de iPhone op de autoradio

Hallo allemaal,

Ik heb in mijn auto een Parrot CK3100 en een autoradio met aan de achterzijde een aux ingang.

Nu wil ik de muziek van mijn iPhone op mijn autoradio beluisteren. Zijn er
accessoires om mijn iPhone aan te sluiten op de aux-poort van de autoradio? Ik gebruik in ieder geval de USB kabel als laadsnoer in de auto.

Wie o wie kan mij hier meer van vertellen.

KJ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-10, 17:04
Stephan296 Stephan296 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Je kan gebruik maken van een 3,5 mm jacket oftewel de koptelefoonaansluiting.
Er zijn kabels te verkrijgen bij bv de mediamarkt die van 3,5 mm jacket naar jou aux ingang gaan vaak een rode en witte stekker.
  #3  
Oud 04-08-10, 11:49
mdl mdl is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 69
Standaard

Ik speel ook vaak muziek af via mijn iphone op mijn autoradio. Ik heb een autoradio met aan de voorkant een aux-ingang. Ik heb een kabel gekocht met aan beide kanten een aux-stekkertje. Met deze "verlengkabel" kun je je iphone muziek beluisteren op je autoradio.

Ik heb ook een auto houder. Deze kun je net als de meeste carkits aan de ruit bevestigen. Dit is makkelijk omdat ik zo tijdens het rijden muziek kan bedienen via mijn iphone. Ook kan ik films bekijken op youtube via mijn autoboxen. Ik heb een goede set boxen dus is het geluid ook prima.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek iPhone via speakers autoradio wilfrida iPhone accessoires en onderdelen 4 16-11-10 21:25
Philips TransCast: muziek naar je autoradio ChrisX iPhone accessoires en onderdelen 2 04-04-10 13:22
IPhone aansluiten op de AUX van een Renault Megane autoradio Xillion Nova iPhone algemeen 7 10-12-09 12:49
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 14:38
muziek van iphone via autoradio beluisteren?? beeldbuis Archief 3 24-06-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.