iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/57092-bescherm-folie-iphone-zagg-invisibleshield-full-body-bodyguardz-full-body.html)

sportingboy 04-04-10 20:37

bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body
 
hallo,

ik heb nu reeds een klein maand een iphone maar nu merk ik toch dat er kleine krasjes op achterzijde komen.. nu zoek ik eigelijk naar iets dat een beetje beschermt tegen krassen en dergelijk voor mijn scherm en achterzijde van de iphone
nu twijfel ik tussen Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body

wat is jullie ervaring met deze? en welke raden jullie mij aan..

alvast bedankt

Leili 14-04-10 16:23

BodyGuardz Full body zal ik zeker doen. Beschermd goed tegen krassen!! En er zitten twee exemplaren bij.

BodyGuardz iPhone 3G, Screen Protectors , iPhone 3G accessoires, iPod...

Vanstra 14-04-10 18:58

Zagg InvisibleShield is de originele uitvinder en beschermd op dezelfde manier als BodyGuardz.
Persoonlijk zou ik voor Zagg.
Ik gebruik die altijd en heb daar hele goede ervaringen mee.

Leili 14-04-10 22:21

Geloof dat Zagg ivisibleShield ook goed is.

Maar net waar voor je kiest :)

vtr75 18-04-10 21:23

Heb zelf zagg op mijn gsm zitten, m'n buurman heeft boduguardz. Bij hem laten sommige delen soms een beetje los.
Verder is het volgens mij hetzelfde materiaal. Ik heb goede ervaringen met zagg, geen invloed op beeld en beschermd goed.
succes met de keuze

ErikvT 26-04-10 17:24

Hallo allemaal,

Ik zit ook met dezelfde vraag. Ik heb een SwitchEeasy color die ik gebruik voor speciale gelegenheden waar het risico met mn iPhone wat groter is.

Maar ben ook op zoek naar goede folie om mijn volledige iPhone mee te beschermen tegen krassen, welke raden jullie mij aan aan de hand van de volgende punten:

- Prijs
- Bescherming
- Installatiegemak

Alvast bedankt!

Tomtje 30-04-10 20:02

Ik heb een bodyguardz... Leuk ding, zit er nu 3 maanden op en is nog nergens los gekomen... Voor 25 euro heb ik toen een set van 2 gekocht... Volgend setje dat ik koop kost me 4 dollar dacht ik ;)

Ik heb toen ook gezocht welke beter was, maar niemand die dit met zekerheid kon zeggen... Tis maar wat je eerst koop, dat blijf je gebruiken ;)

brent 03-05-10 17:26

ik heb net zo'n hard case gekocht van iLuv. Ik weet hier eigenlijk nog niet zo veel over. maar kan er iemand mij vertellen hoe ik dit ding ooit nog open krijg?

ErikvT 12-05-10 20:16

Ik heb sinds een aantal weken de Bodyguardz en ben er erg tevreden over. Met behulp van het instructiefilmpje heb ik hem vrij eenvoudig geinstalleerd. Zolang je precies doet wat de handen op het filmpje doen komt het er erg mooi uit te zien.

Na enkele dagen verdwijnen grotendeels de bubbels en ontstaat er een prachtig laagje waar bijna niets van valt te zien. Ook handig dat er een 2e setje bij zit want hij is natuurlijk niet eeuwig houdbaar!

MarnickG 14-05-10 10:12

Ik heb de Zagg invisible shield en hij bevalt me prima.
De telefoon wordt iets minder glad en nog steeds perfect te besturen.
Ik had inderdaad wat bubbels maar die zijn allemaal weg:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.