//

Welke case?

Welke case? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zoek een mooie, stevige zo dun mogelijke case voor de iphone 3gs. Liefst rubber-achtig zodat het stevig in de hand blijft liggen, liefst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-10, 19:42
blaugrana blaugrana is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Kalmthout
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar blaugrana
Standaard Welke case?

Hoi,

Ik zoek een mooie, stevige zo dun mogelijke case voor de iphone 3gs. Liefst rubber-achtig zodat het stevig in de hand blijft liggen, liefst ook met wat ribbels dan...

Wie kan me wat aanbevelen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-10, 11:09
arjendj arjendj is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 27
Standaard

Hoi,

Ik heb zelf een Switcheasy torrent case en die bevalt me prima op de achterkant zitten ribbels. En je krijgt er extra plugjes, screencovers en een doekje bij . Kijk maar eens op Welcome to SwitchEasy .

Gr Arjen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? McShaker iPhone accessoires en onderdelen 4 18-02-11 00:30
Dringend: welke case kopen? saasken iPhone accessoires en onderdelen 1 18-12-10 12:13
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 21:52
iphone 3g case. Welke zal ik kiezen ? huppel iPhone accessoires en onderdelen 4 01-06-09 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.