//

Welke FM-transmitter biedt aansluiting voor standaard laadkabel?

Welke FM-transmitter biedt aansluiting voor standaard laadkabel? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een beste avond allen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een FM-transmitter die ik onder in mijn iPhone steken kan en waar vervolgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-04-10, 20:25
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard Welke FM-transmitter biedt aansluiting voor standaard laadkabel?

Een beste avond allen,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een FM-transmitter die ik onder in mijn iPhone steken kan en waar vervolgens een zelfde soort poort/sleuf in zit waar de standaard laadkabel in past (ik heb namelijk al een autohouder en een laadkabel voor mijn auto).

Iemand een idee/linkje? Alvast reuze bedankt!

Groeten,

Robenroute
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-10, 23:37
Paul_538 Paul_538 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 15
Standaard

Deze Car Mount Kit / FM Transmitter / Car Adaptor - Accessories bevalt redelijk goed. Er zit een apart laadkabeltje (voor 12V aanstekeraansluiting) bij. Laden doet hij bij mij niet echt, hij houdt meer het batterijniveau op peil dan dat hij oplaadt. Evtl. ook met afstandbediening te bestellen, maar heb ik niet veel aan. Omdat het ding uit het buitenland (China, Taiwan, USA?) komt, is het zendbereik beter dan in NL aangeschafte transmitters omdat die (wettelijk?) maar een zeer beperkt zendbereik mogen hebben. Meters bereik in tegenstelling tot het apparaatje wat ik bij Conrad in Enschede heb aangeschaft. Hij vliegt wel zo nu en dan van de frequentie af en gaat dan ongewild zoeken naar een andere frequentie (zonder er een te vinden overigens), maar dat zou exemplarisch kunnen zijn.

Laatst gewijzigd door Paul_538; 17-04-10 om 23:40.
  #3  
Oud 18-04-10, 01:33
robenroute robenroute is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 56
Standaard

Dank voor je antwoord en suggestie, Paul. Volgens mij biedt de door jou voorgestelde transmitter geen aparte aansluiting (dock-type) voor een additionele laadkabel. Het door jou geschetste probleem met laders/laadkabels is erg herkenbaar: de meeste laden niet genoeg bij. Dat is dan ook precies de reden dat ik een aparte (goed) laadkabel wil (en al besteld heb).

Nogmaals dank, maar ik denk dat ik even verder kijk...
Reageren

Labels
auto, fm-transmitter, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? andre-nl iPhone accessoires en onderdelen 92 10-10-09 12:11
iPhone 1e gen.: welke firmware standaard op iphone? Ipot Unlock 14 05-06-09 07:35
TV aansluiting voor de iPhone/iPod Touch 2G Bordyl iPhone algemeen 5 03-03-09 22:22
Transmitter van HAMA voor Iphone wout76 iPhone accessoires en onderdelen 0 06-01-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.