//

Autoradio voor iphone 3gs met bluetooth/navi

Autoradio voor iphone 3gs met bluetooth/navi discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3GS 32GB en net een nieuwe auto aangeschaft(206 SW). Hier moet nog een autoradio in. Ik heb er niet heel veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-10, 21:14
LenS LenS is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 5
Standaard Autoradio voor iphone 3gs met bluetooth/navi

Ik heb een iphone 3GS 32GB en net een nieuwe auto aangeschaft(206 SW). Hier moet nog een autoradio in. Ik heb er niet heel veel verstand van en google laat vooral oude resultaten zien.

Ik zoek een autoradio met goede ondersteuning voor de iPhone 3GS. Voor mij is het belangrijk dat ik via bluetooth kan bellen zonder storingen. Navigatie zou een mooie toevoeging zijn. Daarnaast ben ik wel een gadget freak, dus extra bruikbare toevoegingen zijn voor mij altijd een pre.

Budget is ongeveer 200-300 euro. Wat zijn momenteel de beste merken/modellen? Op een ander forum kwam ik de volgende autoradio tegen Kenwood kdc-bt8044u. Is dit momenteel nog een goed model en is dit een goed merk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-10, 02:30
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Navigatie heb je al in je iPhone, dus een beetje onzinnig om dat nog eens (als extra) in
je radio te hebben. Verder werken alle bekende merken (oog de goedkopere modellen)
prima (dus zonder storingen) met de iPhone. Zelf heb ik 2 jaar geleden zo'n merkloze
Chinese radio van marktplaats gekocht (was iets van €275 ofzo) met 7" inch touch
screen display (dubbel din). Werkt perfect, telefoongesprekken en muziek luisteren
via de iPhone (bluetooth) is gewoon goed helder en storingsvrij. Navigatie doe ik dus
gewoon via de iPhone (heb ik toch altijd bij me), het geluid gaat dan over de speakers
van de auto. Misschien een idee? Je hebt ze ook in "enkel din" als je geen ruimte hebt,
ik denk dat dit model (bijvoorbeeld) wel in je 206 past, kost maar €249 en speelt alles af.
  #3  
Oud 21-04-10, 10:03
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Kenwood kdc-bt8044u heb ik ook en is maar een woord waard: PERFECT! Geluid is zuiver, de andere kant verstaat me heel goed. Muziek wordt automagisch gedempt bij inkomende of uitgaande gesprekken. Er zit een USB uitgang op zodat je ook nog je iphone op kan laden (bij mij hangt er een ipod aan).

Enige irritante vind ik het frontje. Die moet op een andere manier erop dan de meeste autoradio's en dat is in het begin wel even pielen. Nu heb ik er geen last meer van.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Signaal valt weg van navi op 3GS vwman iPhone algemeen 0 16-07-10 21:36
Iphone 3GS met een Alpine autoradio cyberchase iPhone algemeen 39 02-07-10 16:55
Problemen met bluetooth autoradio ome jan iPhone algemeen 0 10-05-10 15:36
Iphone aansluiten op autoradio plus bellen via bluetooth. jantje123 Archief 1 16-11-09 19:45
i-phone, bluetooth autoradio lg djarend iPhone accessoires en onderdelen 10 11-03-09 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.