//

iemand ervaring met de dc350 van philips

iemand ervaring met de dc350 van philips discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) He Allemaal, Nu al een tijdje druk op dit geweldig informatieve forum rond geneusd te hebben en ook "helaas" om gegaan om een iphone aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-05-10, 22:49
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard iemand ervaring met de dc350 van philips

He Allemaal,

Nu al een tijdje druk op dit geweldig informatieve forum rond geneusd te hebben en ook "helaas" om gegaan om een iphone aan te kopen (3gs 32GB).

Maar nu wil ik naast m'n bed eigenlijk een vast oplaad punt hebben. En nu zat ik te denken aan de wekkerradio van philips de DC350. Zijn er mensen die ervaring hier mee hebben?

Of een andere goede suggestie hebben? Want constant met die usb snoer slepen heb ik geen belang bij. En het liefst heb ik hem in een standaard ipv dat ie weer gewoon op het nachtkastje ligt met de kans dat ik hem er weer eens af mep.

Alvast bedankt voor de reactie's.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-10, 10:50
nance30 nance30 is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: utrecht
Berichten: 314
Standaard

ik heb een wekker met iphone/ipod dock van het merk sony gekocht bij de saturn het is een mooi ding en je kan je iphone/ipod er in opladen en gebruiken als wekker maar ook de sony dock heeft gewoon wekker tonen en fm radio om je wakker te maken.
  #3  
Oud 06-05-10, 16:58
nl2mml nl2mml is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard

Dat zou ook een optie zijn inderdaad. Want ik vindt 137-200 euro toch eigenlijk iets te veel van het goede.

Bedankt voor je reactie iig
Reageren

Labels
dc350



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met de invisibleGuard van Screenguard.nl? jamy015 iPhone accessoires en onderdelen 1 04-10-10 15:24
vervangen van batterij kosten? iemand ervaring! elisa9180 iPhone algemeen 4 13-07-10 23:29
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? jasperswart Koopinformatie België 10 30-03-09 11:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.