//

iPhone dock+radio

iPhone dock+radio discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek weer es iets bijzonders (lijkt er tenminste op). Ik heb in m'n badkamer een tweetal speakers zitten welke ik momenteel aangesloten heb op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-05-10, 17:01
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Question iPhone dock+radio

Ik zoek weer es iets bijzonders (lijkt er tenminste op).

Ik heb in m'n badkamer een tweetal speakers zitten welke ik momenteel aangesloten heb op een simpel audiosetje die in mijn slaapkamer staat.

Nu wil ik graag een apparaat waarin ik m'n iPhone kan zetten zodat ik het geluid daarvan ook middels aanslutingen die dan op dat apparaat moeten zitten weer kan geven in de badkamer. Tevens wil ik dat het apparaat ook voorzien is van radio zodat ik ook radio kan luisteren.

Dus :

- iPhone dock
- aansluitingen voor externe speakers
- radio(liefst dmv. coax, maar is geen must)
- liefst mogelijkheid om ook een iPod Nano (zelfde aansluiting ) erin te zetten (ook geen must)

Misschien weet iemand hier op het forum welk apparaat ik hiervoor zou kunnen aanschaffen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-05-10, 14:30
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

He-le-maal niemand een idee ? Een tip ? Een dergelijk apparaat in gebruik ? Kan het me niet voorstellen eigenlijk......
  #3  
Oud 11-05-10, 15:28
Boele Boele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Je kan op zoek naar een carkit welke een aansluiting voor stroom heeft en een 2tal tulpstekkers. Deze kan je dan weer aan je versterker bevestigen en dan draadjes van je versterker naar je speakers. Mocht je iets vinden hoor ik het graag, ben naar een soort gelijk item op zoek om de iphone in een dock met tulpkabels aan mijn versterker in de auto te binden
  #4  
Oud 11-05-10, 15:30
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boele Bekijk bericht
Je kan op zoek naar een carkit welke een aansluiting voor stroom heeft en een 2tal tulpstekkers. Deze kan je dan weer aan je versterker bevestigen en dan draadjes van je versterker naar je speakers. Mocht je iets vinden hoor ik het graag, ben naar een soort gelijk item op zoek om de iphone in een dock met tulpkabels aan mijn versterker in de auto te binden
Ehm ?

Ik wil een kant en klaar systeem voor thuis, niet voor in de auto.....en met draadjes lopen pielen is niet wat ik wil
  #5  
Oud 11-05-10, 15:32
Boele Boele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Tsja,

Zonder zelf met draden te willen rommelen, zal je niet ver komen...
  #6  
Oud 11-05-10, 16:02
CQuik CQuik is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Iphone docking station

Ik weet niet precies wat je zoekt maar je kan een Jamo docking station kopen (heb er ook een) en die heeft zowel in als uitgangen . Niet draadloos helaas.....
verder kan je op je iPhone toch een app laden waarbij je alle radiostations via Wi-Fi kan luisteren . De jamo docking geeft dit weer .
Wolfgangs vault doet ie weer niet helaas.....
  #7  
Oud 12-05-10, 10:45
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Nou, ik omschrijf redelijk duidelijk wat ik zoek toch :-D ?

Een dock met aansluiting voor 2 externe speakers die werkt met zowel een iPhone als ook met een iPod. Heb hier in de shop ook niet zoiets zien staan (of niet goed gekeken).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met streaming radio luisteren via Wi-Fi op iphone 4 aangesloten op Dock basvdkant Wi-Fi 1 29-01-11 19:19
Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth basset iPhone accessoires en onderdelen 8 15-12-10 17:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.