//

lader verschil tussen ipod & iphone ?

lader verschil tussen ipod & iphone ? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik loop al een tijdje met een vraag, ik heb in mijn auto een Dension Ice link systeem voor mijn Ipod, ben er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-10, 00:11
PatRRick PatRRick is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard lader verschil tussen ipod & iphone ?

Hallo allemaal,

ik loop al een tijdje met een vraag, ik heb in mijn auto een Dension Ice link systeem voor mijn Ipod, ben er erg tevreden over maar probeer dit ding ook te gebruiken voor mijn Iphone 3GS echter krijg ik dan een melding over dat de gebruikte accesoire niet bedoeld is voor de Iphone en ook niet oplaad. Dit zelfde heb ik ook met een Dock (gekocht voor de Ipod), de aansluiting van de Ipod lijkt voor mij hetzelfde als de Iphone maar blijkbaar zit hier toch een verschil in weet iemand wat dit is ?

alvast bedankt voor jullie reactie

gr Patrick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-10, 02:20
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Geen idee. Ik had een iPod Touch en heb nog steeds een iPhone 3G en 3GS en ik heb altijd alle laders door elkaar gebruikt en de docks zijn allemaal universele docks welke je met zo'n simpel inzetstukje geschikt kunt maken voor het model dat je er mee wilt gebruiken.

Kortom; voor zover ik weet zit er geen enkel verschil in de laders/aansluiting van een iPod of iPhone.

Ik heb wel regelmatig wazige foutmeldingen over het niet kunnen laden op mijn 3GS met het originele Apple dock. Meestal is het een kwestie van even de connectors schoon blazen.
  #3  
Oud 18-06-10, 14:02
ambrosius ambrosius is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Je moet eerst checken of een lader compatibel is met ipod en iphone. Sommige laders passen slechts bij ipod, sommige slechts bij iphone, en sommige bij beide. Soms gebruik ik iPhone, iPod reislader en autolader - zwart voor mijn apparaten, tijdens de rit. Thuis gebruik ik alleen maar de originele laders. Hier kan je verschillende laders vinden en ook compatibiliteit checken:

iPhone Laders - GSMladers - Laders Kopen

groet,
ambrosius
  #4  
Oud 06-07-10, 14:15
4iphone 4iphone is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 65
Standaard

Apple heeft bepaald dat de nieuwe modellen iPod en iPhone alleen accessoires ondersteunen die een authenticatie chip hebben. De originele Apple producten hebben die natuurlijk, maar bij andere merken moet je dat maar afwachten en expliciet de ondersteuning van jouw model (en OS versie!) controleren.
  #5  
Oud 13-07-10, 11:47
JJoosten69 JJoosten69 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 17
Standaard

Ben er vrij zeker van dat deze exact hetzelfde zijn

  #6  
Oud 14-07-10, 19:00
Munkel Munkel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Nergens
Berichten: 60
Standaard

Die ipod kabels uit de oertijd werken niet met de iphone,
  #7  
Oud 14-07-10, 19:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Originele laders zijn voor beide devices te gebruiken. Zelfde connector en vermoedelijk laadstroom. De foutmelding bij audioaccessoires heeft te maken met mogelijke storing die de iPhone kan veroorzaken op dergelijke apparatuur.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil tussen echt & Kloon MarissaMuisje iPhone algemeen 21 14-01-11 18:29
verschil tussen 3G & 3GS ? jeroenius iPhone algemeen 10 28-12-10 00:17
Video: verschil tussen iphone en ipod i.v.m mp4 afspelen ? rgimbergh Muziek, foto & video 1 05-11-09 03:37
verschil tussen iphone 1 en 2 marcelleke Archief 2 04-08-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.