iPhone 4 Music Docking Station discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek een Docking Station voor de iPhone 4. this voornamelijk voor het wekker functie, maar moet ook op batterijen of accu werken. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Music Docking Station
Hallo,
Ik zoek een Docking Station voor de iPhone 4. this voornamelijk voor het wekker functie, maar moet ook op batterijen of accu werken. Ik heb het volgende gevonden: Logitech Pure-Fi Express Plus deze werkt ook op batterijen en stroom Zijn dr ook meerdere die hierop lijken maar dan op accu ofzo werkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De perfecte iPhone 4 docking / speaker station? | jant90 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-04-11 11:29 |
iphone niet herkent door docking station | ducodewit | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 22:04 |
Iphone docking station met digitale audio-out | Xplod | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-07-10 14:08 |
iPhone docking / speaker station | zalex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-07-09 02:34 |
Docking station Ipod niet voor Iphone? | jeroenkommer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-07-08 18:05 |
|
|