iphone sticker waar te koop? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek voor de voor een achterkant van mijn iPhone een soort dikke sticker, deze heb je in allerlei verschillende desigs. Alleen zou niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone sticker waar te koop?
Hallo,
Ik zoek voor de voor een achterkant van mijn iPhone een soort dikke sticker, deze heb je in allerlei verschillende desigs. Alleen zou niet weten waar ze te koop zijn, heb heel internet al afgespeurd en kom net van de zwarte markt. Klopt dat ze ze daar wel hadden maar er was niet genoeg vraag naar. Wie weet waar ik ze kan bestellen/kopen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
DealExtreme Search: 3g sticker
Kosten zo'n €3.50 inclusief verzenden naar Nederland. Is ook een betrouwbare zaak, heb er al voor tienduizenden euro's gekocht. Levertijden kunnen varieren van 5 werkdagen tot 3 weken (of soms zelfs langer als het niet voorradig is) Betalen kan gewoon met paypal en creditcard. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 Tmobile waar nog te koop Rotterdam? SPOED!! | johnjrambo2008 | Archief | 2 | 26-12-10 14:39 |
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? | semih | iPhone algemeen | 3 | 01-11-10 19:07 |
Waar iPhone 4 Simlock vrij te koop in de VS? | DikkeWim | Koopinformatie Nederland | 22 | 28-08-10 15:05 |
Waar zijn iphone oordopjes te koop? | orli | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 23-04-08 12:13 |
|
|