//

Parrot mki9200 met iOS4

Parrot mki9200 met iOS4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mmmh...ok dan. Hier zijn nog een paar zaken die me ergeren... - geen afbeeldingen voor mijn contacten (reden ervoor zie volgend item). - ik kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-08-10, 20:59
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Mmmh...ok dan.

Hier zijn nog een paar zaken die me ergeren...
- geen afbeeldingen voor mijn contacten (reden ervoor zie volgend item).
- ik kan geen eigen achtergrond kiezen want iPhone zendt geen foto's via Bluetooth.
- ik kan geen sms lezen noch krijg een waarschuwing dat ik een sms heb...(en DIT snap ik nu echt niet met een carkit van die prijsklasse)

En dan nog een vraag... Wat is de voertuig informatie die je kan zien? Krijg die niet geactiveerd...
Is te vinden onder:
Voorkeuren > weergave > helderheid > voertuig informatie

Ik denk dat dit zo wel een beetje de kommer en kwel zijn die ik heb ermee...
Ik denk dat dit zo een beetje de kommer en kwel zijndie ik heb...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-08-10, 21:46
iGadget iGadget is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Breda
Berichten: 163
Standaard

Ik gebruik de mki9200 al tijden icm mijn iPhone 3GS zonder noemenswaardige problemen.
Ik gebruik 'm altijd via bluetooth, nooit aangesloten op de kabel.
(op de kabel zit mijn 160gb iPod)
Ik stream via BT al mijn muziek en podcasts etc. Naar de stereo, binnenkomende en uitgaande gesprekken werken prima, zelfs voice dialing werkt in de meeste gevallen prima.
Zorg wel dat je parrot is voorzien van de nieuwste firmware, 1.60 is net gereleased.
Heel soms komt de verbinding tussen iPhone en kit niet terug als de muziek is gestopt met spelen, en je iets nieuws wil starten. dit was met firmware 1.50.
Werking met 1.60 zal ik in de praktijk nog moeten testen, die is net nieuw.
Al met al ben ik toch echt wel tevreden.
  #23  
Oud 04-08-10, 22:41
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Mmmhhh...morgen de pappegaai eens updaten en eens zien of den aap dan uit de mouw komt...


Alhoewel ik eraan twijfel voor de dingen die ik in mijn vorige post zei...
Een sms-melding mis ik dus enorm...
Mail-melding mocht ook wel...
Kan toch niet zo moeilijk zijn als ze via Bluetooth zelfs het batterijniveau kunnen aangeven en zeker nu Apple hun schone rode bolletjes heeft moet dat lukken...ma tzal wel aan willen liggen en aan mij peins ik. Maar toch, voor die prijs wil ik kwaliteit, gene bucht!
  #24  
Oud 05-08-10, 15:10
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

He, shit, was sterk aan het overwegen om die mki9200 aan te schaffen.
Maar ik denk zomaar dat ik ff verder ga kijken..
  #25  
Oud 09-08-10, 20:41
Bowmore and more Bowmore and more is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ook deze combi en de kabelverbinding werkt niet met mijn 3Gs 4.01. Ik krijg dan in het scherm de melding dat het device niet geschikt is voor de iPhone. Via Bluetooth speelt het apparaat goed af, al schakelt hij naar een paar nummers af. Naast het volumeknopje zit een blauw icoontje, even schakelen naar headset en weer terug naar de carkit en hij doet 't weer. Lastiger vind ik het volgende: ik heb de aansluiting op de USB plug gezet, en nu piept het apparaat een paar keer alsof hij aan delader gaat, maar geeft dat niet weer. Na een tijdje geeft het scherm aan dat de lader werkt en stopt het irritante gepiep.

Wat ik nu niet begrijp: de iPhone 4 met iOS 4.01 werkt dus kennelijk wel goed en de 3GS niet. Het ligt dus blijkbaar niet aan het iOS, maar meer dat iOS 4 niet op de 3GS past...
  #26  
Oud 10-08-10, 03:20
qarizma qarizma is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Van Parrot kant is er een update gekomen (1.60), maar zoals Parrot het ook al had aangegeven zijn de problemen met iOS 4 nog niet opgelost. Daarvoor wordt op een update van Apple gewacht. Hier de uitleg van Parrot over mki9200 met update naar 1.60. (met google vertaler vertaald):

Hallo Allemaal,
De nieuwe software-update voor MKi9200 / MKi9100 / MKi9000 versie 1.60 is vanaf nu mogelijk via de Parrot Software Update Tool (http://www.parrot.com/download/Parro...pdate_Tool.zip).
Naast kleine bug fixes, deze versie brengt een aantal belangrijke verbeteringen en veranderingen:
- De gebruiker-onafhankelijke stemherkenning werkt nu op 'voornaam / achternaam' achternaam mode en '/ voornaam' modus. Het betekent dat de MKi systeem automatisch detecteert en wedstrijden de juiste contactpersoon in het telefoonboek, ongeacht het sorteren is. Deze nieuwe feature werkt op een grote meerderheid van de Bluetooth-telefoons inclusief de iPhone.
- De Bluetooth-communicatie software is ook volledig nieuw: het vergroot de communicatie compatibiliteit met nieuwe en bestaande telefoons.
- Het telefoonboek synchronisatie is geoptimaliseerd (sneller en minder fouten) en bevat ook een snellere synchronisatie protocol met Windows Mobile telefoons.
- De oproep Logboek (call geschiedenis) is nu gesynchroniseerd voordat de telefoonboek die een snellere toegang tot de laatste gesprekken lijst van geeft.
- Het contact foto's worden getoond hetzelfde formaat zij oorspronkelijk zijn (dat wil zeggen: kleiner als de originele foto is klein).

Opmerking: Deze update is geen oplossing voor problemen met de iPhone OS4. (We zijn nog steeds wachten op een update van Apple)

Laatst gewijzigd door qarizma; 10-08-10 om 03:25.
  #27  
Oud 16-09-10, 21:02
Bowmore and more Bowmore and more is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Zojuist op zowel Itunes als de site van Parrot de bevestiging gelezen dat na beide updates de zaak weer goed zou werken. Heb alle spullen nu klaarstaan en ga morgen updaten. Wish me luck....
  #28  
Oud 16-09-10, 21:52
pleuriskind pleuriskind is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb zelf de parrot, het werkt wel goed na mijn idee
alleen nadeel ios4 dat als je bijvoorbeeld navigatie aan heb en daarna wegdruk door de homeknop in te drukken dat er wel via bluetooth gezegd word dat ik een afslag heb

en als ik hem aansluit via de meegeleverde kabel dan laad hij nie altijd op en met muziek afspelen is tie best traag op zn tijd en blijft hij hangen
  #29  
Oud 21-09-10, 11:24
Bowmore and more Bowmore and more is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Met de laatste updates van zowel Apple als Parrot zijn bij mij de problemen opgelost.
  #30  
Oud 23-09-10, 00:12
Overlord Overlord is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Katmandu...
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar Overlord
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qarizma Bekijk bericht
- Het contact foto's worden getoond hetzelfde formaat zij oorspronkelijk zijn (dat wil zeggen: kleiner als de originele foto is klein).

Opmerking: Deze update is geen oplossing voor problemen met de iPhone OS4. (We zijn nog steeds wachten op een update van Apple)
euhm... Iphone zendt geen foto's door van de contactpersonen aangezien de Iphone die bluetoothfunctie niet ondersteund...
en ik ga echt geen nieuwe gsm syncen en dan een voor een de foto's doorsluizen...niet met 200+ contacts

ik blijf nog steeds bij mijn standpunt.... geweldig geavanceerde carkit, maar Apple zou wel eens morgen zorgen dat de Iphone zijn bluetooth deftig werkt en zonder fout.
  #31  
Oud 26-11-10, 19:03
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Sta ook op het punt een Parrot mki9200 aan te schaffen. Zijn de verbindingsproblemen met iOS 4.1 of hoger inmiddels opgelost?
  #32  
Oud 27-11-10, 10:28
Erik1965's schermafbeelding
Erik1965 Erik1965 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 39
Standaard

ik heb inmiddels de auto met deze carkit verkocht, dus kan j geen antwoord geven.
  #33  
Oud 27-12-10, 10:50
lavillastrangiato lavillastrangiato is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar lavillastrangiato
Standaard

Problemen nog steeds niet opgelost met os4 op de parrot i9200 . Ik merk wel dat hij gelijk synchroniseerd als je op je iphone je bluetooth uitschakeld en daarna weer aanzet, dan heeft hij hem in 1 keer gevonden. Als je kort je auto uitzet en weer terug komt geen probleem maar als je je auto neerzet en de volgende ochtend opstart moet je weer je bluetooth uitzetten en opnieuw aanzetten. Heeeeeeeeel vervelend
  #34  
Oud 27-12-10, 10:55
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Heb ik geen last van, het enigste waar ik me aan erger is dat hij, als de motor al draait en je dan in het bereik komt, geen verbinding maakt.
Voor de rest werkt hij goed!
  #35  
Oud 27-12-10, 11:36
lavillastrangiato lavillastrangiato is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: zoetermeer
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar lavillastrangiato
Standaard Bluetooth

Dan moet je toch eens proberen je bluetooth op je iphone uit te zetten en weer aan, dan heeft ie gelijk verbinding denk ik. (bij mij in ieder geval wel)
  #36  
Oud 27-12-10, 20:13
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb zelf inmiddels de MKI 9200 aangeschaft en ingebouwd. Software update voor de Parrot gedaan.
Ik ben in elk geval heel tevreden!
Met name de muziek op mijn Iphone over alle speakers van mijn auto is super!
  #37  
Oud 27-12-10, 20:54
patriekske patriekske is offline
• iOS 10.2
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaapdeunk Bekijk bericht
Heb zelf inmiddels de MKI 9200 aangeschaft en ingebouwd. Software update voor de Parrot gedaan.
Ik ben in elk geval heel tevreden!
Met name de muziek op mijn Iphone over alle speakers van mijn auto is super!
Sluit ik me helemaal bij aan.
Echter 1 probleem bluetooth audio streaming werkt niet bij mij.
Maar kan liggen aan het feit dat ik nog op 4.1 zit i.v.m. Jailbreak.
  #38  
Oud 27-12-10, 21:26
jaapdeunk jaapdeunk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 20
Standaard

Heb ook 4.1 + JB, maar bij mij werkt de bluetooth audio streaming prima! Maakt bij mij ook automatisch verbinding als mijn Iphone via de bluetooth verbonden is en ik op play druk in mijn Ipod App.
Kan wel zo zijn dat ik dat de eerste keer ergens in het menu van de Parrot heb ingesteld. Dat weet ik niet meer... (weet wel dat ik 'mute on streaming' heb uitgeschakeld, omdat bij mij de muziek via de Line-outs van de Parrot blue box gaat) Ik zie bij het streamen via de BT ook een BT tekentje op het scherm van de parrot. Heb jij dat ook? Indien wel, dan ligt het waarschijnlijk aan de aansluiting van de Parrot? Anders aan de BT verbinding?

Geluidskwaliteit is via de Bluetooth overigens wel iets minder dan via de bijgeleverde kabels, maar voor het dagelijkse gebruik meer dan prima!

Laatst gewijzigd door jaapdeunk; 27-12-10 om 21:34.
  #39  
Oud 28-12-10, 21:19
Riket Riket is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Sliedrecht
Berichten: 32
Standaard

Ik heb ook de parrot 9200 en ik heb nog nooit problemen gehad met mijn iphone 4 zowel met de kabel als via bluetooth werkt het allemaal perfect ik krijg zelfs de albumcover te zien van de cd die ik afspeel.
Zodra ik de auto start heb ik gelijk verbinding en hij is nog nooit uitgevallen of de verbinding verbroken.
Dus voor mij alleen maar positieve reacties.
  #40  
Oud 06-04-11, 12:28
Tranzy Tranzy is offline
• iOS 4.3.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 30
Standaard

Hebben jullie met deze carkit ook problemen na de 1.8+ updates. Mijn scherm wil soms niet aangaan. Geen geluid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Parrot MKI9200 speelt geen muziek af duvel81 Muziek, foto & video 3 15-05-13 10:11
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot vlote001 iPhone accessoires en onderdelen 2 11-02-13 23:59
Hardware: TomTom of Navigon met parrot MKi9200 jvdv23 iPhone Navigatie 2 28-01-11 09:51
iPhone: Complete handleiding 3GS van IOS4 of 3.1.3 met spirit->312>IOS4 Jailbreak mdiersma2 Jailbreak 68 08-07-10 22:13
Parrot mki9200 kwaliteit met iphone 3G 16GB Wim1978 iPhone accessoires en onderdelen 1 13-03-09 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:02.