//

Ervaring met www.iphonehuis.nl ??

Ervaring met www.iphonehuis.nl ?? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met www.iphonehuis.nl ? Ik zie hier een behuizing voor de iphone 3GS voor een zeer aantrekkelijke prijs. Maar 2 good to ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-10, 18:21
Iphone4owner Iphone4owner is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Question Ervaring met www.iphonehuis.nl ??

Heeft er iemand ervaring met www.iphonehuis.nl ?

Ik zie hier een behuizing voor de iphone 3GS voor een zeer aantrekkelijke prijs. Maar 2 good to be true ?

Graag reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 20:35
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

De behuizingen zijn er niet duur, maar let wel op dat je alles van je oude behuizing over moet zetten in de nieuwe. Ook de chrome rand die vastgeplakt zit aan je oude behuizing.
Dit is allemaal best veel werk, en ziet er waarschijnlijk makkelijker uit dan het is.
  #3  
Oud 30-07-10, 10:49
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Standaard

Heb er zonet een nieuwe behuizing (voor- en achterkant) en simtray besteld voor mijn 3GS.

Was zowel in voor- als achterkant een serieuze barst in gekomen. Bovendien had ik mijn iPhone mat gemaakt dus vandaar ook de simtray besteld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ervaring met www.123usaimport.nl dylan313 iPad algemeen 2 29-06-10 16:01
ervaring met www.destunter.net/ goacidia Koopinformatie Nederland 4 07-04-10 17:00
Iemand ervaring met www.creating-it.nl WarpBrooks Koopinformatie Nederland 0 05-12-08 03:48
Ervaring met www.mobileplaza.nl? horstvries Koopinformatie Nederland 5 19-03-08 19:31
Iemand ervaring met www.shopanyamericanstore.com myplace Koopinformatie USA 16 12-03-08 21:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.