//

Dockconnector verlengkabeltje

Dockconnector verlengkabeltje discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een dockconnector verlengkabeltje bestaat? Dockconnector to dockconnector dus. De iPad die ik binnenkort krijg gaat niet in m'n JBL speakerset voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 09:19
cynthib cynthib is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard Dockconnector verlengkabeltje

Weet iemand of er een dockconnector verlengkabeltje bestaat? Dockconnector to dockconnector dus. De iPad die ik binnenkort krijg gaat niet in m'n JBL speakerset voor de iPod passen, dus daar zoek ik een oplossing voor.

Groetjes,
Cynthia
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 19:09
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Als je Paypal hebt moet je eens op Dealextreme kijken DealExtreme: $3.14 Dock Extender Male/Female Cable for All iPod/iPhone 2G/3G (45CM) kost maar een paar euro inclusief verzending. Duurt 1 á 2 weken voordat je hem thuis hebt, maar goedkoper krijg je ze niet.
  #3  
Oud 29-07-10, 09:27
cynthib cynthib is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Kijk, dat zocht ik Thanks!!!
  #4  
Oud 29-07-10, 09:35
cynthib cynthib is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Standaard

Net besteld, echt bizar: € 2,50 betaald via PayPal inclusief verzenden (vanuit de US volgens mij). Ik ben heel benieuwd of ik iets binnen krijg en of het een goed kabeltje is
  #5  
Oud 29-07-10, 12:43
remmh01 remmh01 is offline
• iOS 1.0.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cynthib Bekijk bericht
Net besteld, echt bizar: € 2,50 betaald via PayPal inclusief verzenden (vanuit de US volgens mij). Ik ben heel benieuwd of ik iets binnen krijg en of het een goed kabeltje is
Maak er maar Hong Kong van.
Mijn ervaringen met DX zijn uitstekend. Overigens heb ik zo'n zelfde kabel ook al besteld
  #6  
Oud 29-07-10, 18:19
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cynthib Bekijk bericht
Net besteld, echt bizar: € 2,50 betaald via PayPal inclusief verzenden (vanuit de US volgens mij). Ik ben heel benieuwd of ik iets binnen krijg en of het een goed kabeltje is
Ik heb nog nooit problemen gehad met DX, het duurt meestal een a twee weken voordat je het kabeltje krijgt.
En de kwaliteit: het originele spul komt ook uit China.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kraak in muziek via dockconnector ??? richard600 Muziek, foto & video 3 25-02-12 23:58
Kan iOS input op de dockconnector verwerken? vanilla Ontwikkelen voor iOS 2 19-11-10 17:49
Apple dockconnector-naar-USB-kabel kapot atonba iPhone algemeen 2 01-04-09 23:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.