iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/67345-iphone-4-case-program-welke-case-nemen-jullie.html)

bzb 30-07-10 15:11

iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie?
 
apple is zo lief ook ons een hoesje te schenken, ook al heb ik nul komma nul last van de death grip,

de vraag is welke kiezen jullie?

ik denk de Shield micra,

mooi polycarbonaat dus glad in de zak, bumper is denk ik wel goed van kwaliteit, de siliconen vind ik stroef en scheuren snel

bzb 30-07-10 23:18

nou tis gratis hoor!

ik heb in ieder geval deze genomen, 3 tot 5 weken wachten :) maar dat zijn we wel gewend

Snap Case for iPhone 4 : Products By Incase

wel goed je adres checken, ik had het al gewijzigd bij het aanmelden van de iphone 4, maar het oude stond er nog steeds bij de bestelling

Liesjj 31-07-10 04:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bzb (Bericht 507305)
nou tis gratis hoor!

ik heb in ieder geval deze genomen, 3 tot 5 weken wachten :) maar dat zijn we wel gewend

Snap Case for iPhone 4 : Products By Incase

wel goed je adres checken, ik had het al gewijzigd bij het aanmelden van de iphone 4, maar het oude stond er nog steeds bij de bestelling


Ik heb ook die genomen :)
wordt wss bij mij geleverd op 8 september 2010 ;p

FridgeNL 31-07-10 04:32

Ik heb de standaard bumper besteld.

ButcherJF 31-07-10 08:06

De Griffin Reveal Etch, een gokje. Ik vind het best moeilijk kiezen omdat ik het product graag eerst 'live' wil zien en voelen.

Persmoment 31-07-10 19:32

Ik ben nog zoekende eigenlijk, dus volg dit topic even. Ik wil een hoesje wat goede bescherming geeft, maar waarmee ik nog wel het gevoel heb dat ik een iPhone vast heb.
Siliconen vind ik normaal gesproken het lekkerst (als bescherming dan), maar ik zie die niet als gratis optie. De bumper ligt dan nog voor de hand, maar dat lijkt me te weinig bescherming. Ik kan ook altijd nog op ipodhoes.nl iets bestellen, maar als iets gratis aan mijn voorwaarden voldoet (toch de Hollandse genen)...

Ben benieuwd wat jullie doen en reserveren...

Coen Gortemaker 31-07-10 20:51

de bumper,

wil namelijk niet iets over de achterkant van mijn telefoon! (alleen een invisible shield!)

anhong 31-07-10 21:06

zoek de siliconen beschermhoes. als die valt gaat ie tenminste niet kapot

NiekR 31-07-10 21:24

Als je een bumper wilt, zijn alleen nog maar de zwarte beschikbaar! :mad:

Tuttel 07-08-10 13:21

iPhone 4 Case Program
 
Zijn er al mensen die al een case hebben van het apple program of ze via anderen wegen hebben verkregen met ervaringen?

Ik zit nu te kijken welke ik ga bestellen maar twijfel nogal erg. Reviews op youtube gaan niet echt in op gebruikers ervaring, maar meer alleen hoe alles toegankelijk is.

Ik neig het meest naar of de bumper of de speck fitted met de stoffen achterkant, omdat ik de andere eigenlijk gewoon niet mooi vind. Zijn hier al ervaringen mee, ook wat betreft vallen? Ervaringen met andere cases zijn ook welkom van het case program. :)

De Generaal 07-08-10 13:33

// Samengevoegd

276159 07-08-10 14:55

Heb de Belkin case besteld. Mooi doorzichtig, en als het niets is dan gaat hij weer terug in de kast.

Ben toch op zoek naar een mooie leren hoes waar hij in kan :)

S¡mon 07-08-10 15:14

Bumper. Als ik al een case zou nemen, zou het nooit een case zijn die alles bedekt. De iPhone ziet er zoveel beter uit als het 'naakt' is. Bumper bedekt niet alles, alleen de rand maar de voor en achterkant raakt de tafel dan niet aan. Vandaar.

Het is nog maar de vraag of ik de bumper continue ga gebruiken. Dat zie ik wel naar een wenningsperiode.

tendonsie 08-08-10 23:38

Ik zal de standaard zwarte van apple nemen.
Hoop wel dat het niet echt 6 weken wachten wordt.

Isoow 10-08-10 00:16

zijn alle bumper cases gratis in die app:| heb namleij kdie standaard genomen omdat ik dacht dat de rest geld kostte

loller 10-08-10 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isoow (Bericht 524007)
zijn alle bumper cases gratis in die app:| heb namleij kdie standaard genomen omdat ik dacht dat de rest geld kostte

Ja, alle hoesjes in die app zijn gratis. Helaas kun je je bestelling niet meer terugdraaien zodra je 'm hebt geplaatst.

Electronaut 10-08-10 02:33

Ook voor de Apple Bumper gekozen wegens bovenstaande reden.

De iPhone is te mooi om te bedekken. ^_^

bzb 10-08-10 12:26

te mooi om te laten beschadigen ook..

pieterjanvh 10-08-10 12:49

Ik heb voor die doorzichtige Belkin case gekozen.

Daarna in de bevestigingsmail stond dat hij rond 8 September ging verzonden worden.
Duurt dus nog wel even want ik heb het op 30 juli zelf nog besteld.
Ik verwacht er niet al te veel van, het is dan ook gratis...
Maar wie kan er over klagen, voor't zelfde geld valt dit reuze mee en hoef ik geen andere ;)

Is er al iemand die een case van het Case Program in zijn bezit heeft?

n@gel 10-08-10 12:57

Ik ben voor de duurste gegaan de Speck Fitted case

Deze had de beste review op MacWorld

Ik weet nog niet of ik em ga gebruiken, vind de iPhone 4 te mooi om te bedekken :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.