iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Leren hoes iPhone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/67869-leren-hoes-iphone-4-a.html)

JoostF 10-09-10 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie (Bericht 557247)
Hoe zijn naar jullie ervaring de meegeleverde screenprotectors?

Die heb ik er niet op gedaan ;)

@SQL: het kan natuurlijk aan mij liggen, maar daar merk je niks van. Het is een stevig hoesje, met heerlijk materiaal maar wel soepel genoeg om bijna niet op te vallen in je broekzak.

SylviaM 10-09-10 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie (Bericht 557247)
Hoe zijn naar jullie ervaring de meegeleverde screenprotectors?

Heb ze er ook nog niet opgedaan... ben ernstig in twijfel.
Is het mooi? is het nodig? enz...

D.Gielen 10-09-10 11:46

dealxtreme.com..... $3.40 incl verzenden ;)

BBoelie 10-09-10 14:21

Ik heb hem vandaag binnen gehad! Totaal niet verwacht dat het zo snel zou zijn. Ik heb hem namelijk maandagavond besteld dus had er deze week echt niet op gerekend. Mijn eerste indruk is erg positief. Mooi hoesje, inderdaad wel wat strak op het moment maar dat vind ik niet storend.

Parakeet 10-09-10 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pancho78 (Bericht 552976)
Misschien kan je kijken op de webshop Infinity Supplies. Die gasten zitten in het zuiden maar versturen goedkoop en heb daar laatst een case gekocht die prima om mijn iPhone 4 zit. Ze hebben ook keurmerk voor veilige shop!

Heb hier ook pas een case besteld. Ik zocht juist een relaxte silicone case, dan durf ik eventueel mijn iPhone nog een keer te laten vallen ;-) Maar, je hebt gelijk: Snelle levering en lekkr goedkoop! :d

Bastian87 17-09-10 16:33

Ik ga ook voor de Letique. Ik zit alleen nog erg te twijfelen tussen bruin en grijs. Is er geen store in NL waar die te koop is? (ook om het geluid te testen)

Guest-20200630160007 18-09-10 00:28

Neemt iedereen hier een normaal hoesje? Persoonlijk vind ik het erg prettig om zo'n hoesje te hebben die je aan je Riem kunt klikken, dit vind ik ook het meest praktisch. Of hebben alle hoesjes zo'n clip of 'doorschuifbare opening aan de achterkant' om hem aan je broekriem te clippen? Of bewaren jullie hem gewoon in je jas/broek zak in het hoesje

Operafreak 18-09-10 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 (Bericht 563310)
Ik ga ook voor de Letique. Ik zit alleen nog erg te twijfelen tussen bruin en grijs. Is er geen store in NL waar die te koop is? (ook om het geluid te testen)

Helaas, géén shop in NL. Maar de levertijd vanuit HongKong is zeer acceptabel. Ik heb hem binnen 6 dagen nadat zij verstuurden ontvangen. Mijne is naturel (bruin, dus). Mooie kwaliteit leer.

Calaghi 18-09-10 16:46

Waarom hebben jullie de Letique gekozen boven de Classic serie?
In eerste instantie was ik smoorverliefd op de Letique, maar de classic trekt me ook heel erg..

Bastian87 18-09-10 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 563795)
Helaas, géén shop in NL. Maar de levertijd vanuit HongKong is zeer acceptabel. Ik heb hem binnen 6 dagen nadat zij verstuurden ontvangen. Mijne is naturel (bruin, dus). Mooie kwaliteit leer.

Erg netjes, die levertijd. Komt de kleur een beetje overeen met de plaatjes op internet? :D

Operafreak 18-09-10 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bastian87 (Bericht 564085)
Erg netjes, die levertijd. Komt de kleur een beetje overeen met de plaatjes op internet? :D

Ja, is een mooie naturel kleur. De foto's liegen niet...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Calaghi (Bericht 564015)
Waarom hebben jullie de Letique gekozen boven de Classic serie?
In eerste instantie was ik smoorverliefd op de Letique, maar de classic trekt me ook heel erg..

Ik vond de 'natuurlijke' uitstraling van deze case het aantrekkelijkst.

Lemme 20-09-10 10:42

Ben mijn Letique case zaterdag gaan halen en die ziet er prima uit. De kleur is heel mooi en het voelt ook heel stevig aan. Ik heb hem nog wel niet kunnen testen met de iPhone er in, want ik ben er nog op aan het wachten. :)

SylviaM 20-09-10 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 563795)
Helaas, géén shop in NL. Maar de levertijd vanuit HongKong is zeer acceptabel. Ik heb hem binnen 6 dagen nadat zij verstuurden ontvangen. Mijne is naturel (bruin, dus). Mooie kwaliteit leer.

Ik heb ook geen shop kunnen vinden in NL.

De zwarte hoes is op de foto niet heel goed zichtbaar. Als je diep zwart wilt moet je deze niet bestellen. Het hangt iets naar grijs. Wel een hele mooie 'naturel' leer kwaliteit. Zeker geen verf-kwaliteit. Zit ook iets van vleug op, alsof het richting suede gaat.

Ik ben erg blij met de hoes, bij mij ook een dag of 6-7 levertijd.

Bastian87 20-09-10 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM (Bericht 565319)
Ik heb ook geen shop kunnen vinden in NL.

De zwarte hoes is op de foto niet heel goed zichtbaar. Als je diep zwart wilt moet je deze niet bestellen. Het hangt iets naar grijs. Wel een hele mooie 'naturel' leer kwaliteit. Zeker geen verf-kwaliteit. Zit ook iets van vleug op, alsof het richting suede gaat.

Ik ben erg blij met de hoes, bij mij ook een dag of 6-7 levertijd.

Ben benieuwd! Heb hem ook gisteren besteld in het bruin :)

vasco 23-09-10 21:10

Kwam deze site toevallig tegen, erg mooi en je kunt ze precies maken zoals je zelf wilt.
Dacht dat ik het mooiste hoesje had gevonden, maar deze zijn nog 10x mooier!
Ben verliefd..

Shinnorie Customized iPhone Cases | iPhone Pouches

thianlim 26-09-10 17:07

Ik sta op het punt om de Letique zwart te kopen. Ik vraag me alleen af of de bijgeleverde screen protectors goed zijn. Ik zat namelijk te denken aan de Steinheil Ultra Oleophobic of de Bodyguardz screen protectors. Iemand die de meegeleverde screen protectors van Letique getest heeft?

SylviaM 27-09-10 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thianlim (Bericht 570549)
Ik sta op het punt om de Letique zwart te kopen. Ik vraag me alleen af of de bijgeleverde screen protectors goed zijn. Ik zat namelijk te denken aan de Steinheil Ultra Oleophobic of de Bodyguardz screen protectors. Iemand die de meegeleverde screen protectors van Letique getest heeft?

Ik heb 'm inmiddels aan de achterzijde erop geplakt. Het ziet er aardig uit maar ik ben geen fan van de protectors. Het is toch minder fraai dan zonder, er zit één heel klein bubbeltje onder dus dat valt mee. Ik weet echter niet hoe andere merken eruit zien. Denk dat het meer aan mij ligt dan aan de kwaliteit van de protector.
Waarschijnlijk gaat ie er toch binnenkort weer af.
Oja, en ik vind dat je meer, sneller vingerafdrukken hebt met een protector.

platte 27-09-10 15:52

Ik heb zelf en verkoop zelf de mobiparts iphone4 case. Deze heeft een perfecte pasvorm en heeft ook zo'n trekcoord. Toestel word nu niet zo groot omdat deze een perfecte pasvorm heeft.

Tasje-Hoesje-Pouch - Apple iPhone 4 Mobiparts Luxury Pouch Black - Phones and More, voor al u GSM/PDA reparaties, onderdelen en accessoires

Delvenaartje 27-09-10 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door platte (Bericht 571319)
Ik heb zelf en verkoop zelf de mobiparts iphone4 case. Deze heeft een perfecte pasvorm en heeft ook zo'n trekcoord. Toestel word nu niet zo groot omdat deze een perfecte pasvorm heeft.

Tasje-Hoesje-Pouch - Apple iPhone 4 Mobiparts Luxury Pouch Black - Phones and More, voor al u GSM/PDA reparaties, onderdelen en accessoires

Ik heb/had deze hoes ook voor mijn HTC Touch HD, moet zeggen dat die dingen prima werken!

Enige is wel, dat ze bij de MM goedkoper zijn dan op deze site ;) :p

janvanuytven 28-09-10 11:02

Ik twijfel tussen een Letique en een Sena case ultrasim.

Hoe zijn beiden aan de binnenkant gevoerd? Geven deze voldoende bescherming?

Kan het zijn dat de iphone er uitschijft of is het leer na gebruik nog steeds omsluitend genoeg om dit te voorkomen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.