//

Leren hoes iPhone 4

Leren hoes iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt nu twijfel ik meer haha. Op de foto is meer blauw/grijs, muis grijs is toch iets donkerder en dus mooier (vind ik), anders 1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 09-11-10, 01:37
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Bedankt nu twijfel ik meer haha.

Op de foto is meer blauw/grijs, muis grijs is toch iets donkerder en dus mooier (vind ik), anders 1 voor ma t/m vrij en die andere voor het weekend
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 09-11-10, 15:24
ronald89 ronald89 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Westland
Berichten: 87
Standaard

Haha, ja het is lastig om de juiste te kiezen. Ik had zelf de grijze besteld en twijfelde daarna of dat toch wel een mooie kleur was. Nu ik eenmaal heb vind ik hem schitterend

Maar hij is inderdaad iets donkerder dan op de foto's
  #83  
Oud 09-11-10, 16:25
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FERZX9R Bekijk bericht
Kijk dat trekt je toch weer over de streep, zijn een hoop internet sites tegenwoordig waarbij je na storting nooit wat van je spullen ziet. Het zijn geen wereld bedragen, maar toch...
Nieuw topic openen en alle sites die dit doen vermelden?
  #84  
Oud 10-11-10, 12:42
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

@ Ronald, gelukkig valt hij niet tegen. Foto's op een website maken toch je keuze bepalend. Ik twijfelde ook nog enigszins over de grijze kleur, zwart is dan weer zo afgezaagd, die leveren standaard bij elke Blackberry

@ Cees, goed plan! Maar zal wel weer een hoop kritiek opleveren. Het heeft mij iig 380,- gekost en die gasten komen er nog mee weg ook, politie neemt je aangifte op, daarna hoor je er niks meer van...
  #85  
Oud 20-11-10, 22:23
Leili Leili is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 33
Standaard

Safara Classic iPhone 4 - iPhone, iPod, HTC, GSM, TomTom, notebook, netbook accessoires - AccessoirePlaza.nl

Deze sleve vind ik zo apart. Aan de ene kant leer aan de andere kant panterprint. Heb nog niet besteld. Is een beetje aan de dure kant.
  #86  
Oud 20-11-10, 23:25
Rolandinho Rolandinho is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 50
Standaard

SENA Bluetooth Serial Adapter, Wireless Serial Device Server, Bluetooth Serial Module, Bluetooth Access Point, Bluetooth RS232, Device Networking, Serial Server, Bluetooth Dongle, Cable Replacement, Wireless Serial super slim iphone 4 pouch, ben zeer tevreden, goede pasvorm en niet zo'n duf trekkoord.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Beste forummers,

Inmiddels heb ik al vele sites bekeken en winkels afgestruind, maar helaas heeft mijn zoektocht nog niets opgeleverd. Ik ben namelijk op zoek naar een leren hoesje voor mijn iPhone 4. Geen openklap hoesjes, maar zo'n 'sleeve'. Op dit moment kan ik zo'n hoesje alleen vinden voor de 3GS.

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n leren hoesje kan kopen voor de iPhone 4?

Bij voorbaat dank!
  #87  
Oud 21-11-10, 12:20
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

@ leili, ik denk dat zo'n € 30,- een redelijke gemiddelde prijs is voor een hoesje en wat is dat bedrag in verhouding nog als je kijkt naar de waarde en bescherming van je kostbare bezit?

Ik denk dat een nel veerkamp hoesje ook gelijk diefstal proof is
  #88  
Oud 28-11-10, 03:03
FERZX9R FERZX9R is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 19
Standaard

Vandaag contact opgenomen via het 06 nummer van Iphone Compleet, begin van de middag geen gehoor, begin van de avond nogmaals geprobeerd maar ook zonder succes... ik balen daar ik een advertentie tegen kwam van de Letique hoesjes op marktplaats en deze graag per direct wilde hebben...

Gelukkig werd ik begin van de avond netjes terug gebeld en kon het ook afhalen, wat ik persoonlijk erg prettig vond zodat ik ook wat dingen kon bekijken/vergelijken.

De More hoesjes en met name de Letique zijn een stuke degelijker als die van Sena. Nu wilde ik toch al een Letique hoesje, maar kon nog geen keuze maken tussen zwart en grijs. Maar eenmaal ter plaatsen vond ik de grijze toch mooier, het heeft een beetje een ruwe finish, soort van alcantara look en de zwarte is meer glad leder. Ik ben erg blij met de grijze

Verder heb ik nog de Sena Hampton flip meegenomen, een autolader, een extra usb kabel en een docking station met afstandbediening en video aansluiting. Ik ben heel benieuwd hoe dat maandag zal gaan als mijn Iphone maandag kennis maakt met zijn accessoires...
  #89  
Oud 03-01-11, 02:00
CrashHouse CrashHouse is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Randstad
Berichten: 3
Standaard Thanx!!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chc Bekijk bericht
Voor degene die bij Senacases.com iets willen bestellen, hier een coupon code voor 20% korting: PCWIPNK11
Ik heb zelf net de iPhone 4 Sarach UltraSlim Black/Grey maar besteld
En de kortingscode doet het nog steeds! Was al verliefd op de Sena Kutu Black en heb niets anders gevonden na het hele weekend zoeken op het internet. Dus na het lezen van deze topic (MET KORTINGSCOUPON) maar gelijk besteld. Ben benieuwd.
  #90  
Oud 08-03-11, 01:17
CrashHouse CrashHouse is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Randstad
Berichten: 3
Standaard Update

Ik had nog beloofd om een update te geven. Ik ben niet heel erg tevreden met mijn Sena Kutu. Hij beschermt mijn iPhone wel goed en de gaten aan de onderzijde zijn een must om ringtones e.d. te kunnen horen. Maar de bovenzijde is de rand afgewerkt met een soort rubberachtige compound om een mooie gladde rand te creëren. Bij dagelijks gebruik in bv een broekzak zoals ik, gaat deze rand stuk. Nu is dat gen probleem v.w.b. de protectie, maar van een case in deze prijscategorie had ik toch meer verwacht. Ik was meer tevreden met mijn Vale... case van de Mediamarkt die ik voor mijn Samsung Omnia II had.De magnetische strap zorgde er ook nog extra voor dat de telefoon er niet uitviel. Niet dat dat bij deze is gebeurd, maar ondanks mijn Bestskinsever zit hij toch best soepel in het tasje. Ik ben toch bang dat hij eruit zou kunnen vallen. Hoewel het leer van mooie kwaliteit is en de naden verder goed zijn afgewerkt zou ik de volgende keer niet zoveel geld uitgeven voor deze case.
  #91  
Oud 14-03-11, 14:25
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Pas deze ontdekt, ziet er prachtig uit:
www.frrry.com
Voor de iPhone, iPad en andere Apple=producten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 andere hoes/behuizing/skin RoyalMess iPhone accessoires en onderdelen 5 09-02-11 16:37
Apple hoes en sillicone hoes thomth iPad algemeen 9 30-09-10 09:59
Iphone SDK leren thibaultvdb Archief 1 21-01-10 20:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.