//

Leren hoes iPhone 4

Leren hoes iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor degene die bij Senacases.com iets willen bestellen, hier een coupon code voor 20% korting: PCWIPNK11 Ik heb zelf net de iPhone 4 Sarach UltraSlim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-09-10, 19:00
chc chc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 21
Standaard

Voor degene die bij Senacases.com iets willen bestellen, hier een coupon code voor 20% korting: PCWIPNK11
Ik heb zelf net de iPhone 4 Sarach UltraSlim Black/Grey maar besteld
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-09-10, 14:09
Lemme Lemme is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM Bekijk bericht
Heb ook de "Letique Collection for iPhone 4" besteld. Is snel en netjes afgeleverd.
De iPhone past er prima in, zit nu nog wat strak maar ik neem aan dat dat beter zal worden. Tis tenslotte leer en dat moet je 'inlopen'.
Is echt een heel mooie sleeve!
Kan je je beltoon nog goed verstaan wanneer de iPhone in de sleeve en in je zak zit. En hoe is de binnenkant afgewerkt? Met een stof die het scherm reinigt?
  #23  
Oud 05-09-10, 16:19
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM Bekijk bericht
Heb ook de "Letique Collection for iPhone 4" besteld. Is snel en netjes afgeleverd.
De iPhone past er prima in, zit nu nog wat strak maar ik neem aan dat dat beter zal worden. Tis tenslotte leer en dat moet je 'inlopen'.
Is echt een heel mooie sleeve!
Ik vind dat ook een enorm mooie case. Hoeveel was je in totaal kwijt en hoelang is hij onderweg geweest?
  #24  
Oud 06-09-10, 10:21
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

In totaal was het ongeveer 42 dollar, omgerekend zo'n 33 euro. Met een dag of vijf had ik de hoes in huis, dat ging dus heel snel. Gezien het feit dat ie vanuit Hong Kong verstuurd wordt. Zat trouwens netjes verpakt.
Er zit ook nog een screenprotector bij maar die heb ik er nog neit opgeplakt. Weet niet of ik dat wel mooi vind.

De binnenkant is inderdaad een stofje dat je scherm nog enigszins poetst, maar verwacht daar geen wonderen van. De case dempt je geluid uiteraard ook wel maar niet in die mate dat je je telefoon niet meer hoort overgaan.

Ik ben heel tevreden!
  #25  
Oud 06-09-10, 11:49
Lemme Lemme is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM Bekijk bericht
In totaal was het ongeveer 42 dollar, omgerekend zo'n 33 euro. Met een dag of vijf had ik de hoes in huis, dat ging dus heel snel. Gezien het feit dat ie vanuit Hong Kong verstuurd wordt. Zat trouwens netjes verpakt.
Er zit ook nog een screenprotector bij maar die heb ik er nog neit opgeplakt. Weet niet of ik dat wel mooi vind.

De binnenkant is inderdaad een stofje dat je scherm nog enigszins poetst, maar verwacht daar geen wonderen van. De case dempt je geluid uiteraard ook wel maar niet in die mate dat je je telefoon niet meer hoort overgaan.

Ik ben heel tevreden!
Bedankt voor de info! Heb hem ondertussen ook al besteld in het bruin. Welke kleur heb jij?
  #26  
Oud 06-09-10, 13:01
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Had ook een bruine willen bestellen maar ik had blijkbaar niet goed geklikt.... Tis nu een zwarte geworden. Mocht 'm nog wel retour sturen van de More-jongens maar daar ben ik toch maar niet aan begonnen....
  #27  
Oud 06-09-10, 14:51
JoostF JoostF is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SylviaM Bekijk bericht
Had ook een bruine willen bestellen maar ik had blijkbaar niet goed geklikt.... Tis nu een zwarte geworden. Mocht 'm nog wel retour sturen van de More-jongens maar daar ben ik toch maar niet aan begonnen....
Ik heb de grijze besteld, afgelopen vrijdag is ie aangekomen maar was ik niet thuis helaas... ga hem vanmiddag ophalen!!

Hoe zit de hoes in je broekzak? En ben heel benieuwd naar erin stoppen/eruit halen van de iPhone, gaat dat een beetje soepel?
  #28  
Oud 06-09-10, 16:45
SylviaM SylviaM is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Zoals ik al schreef gaat het erin stoppen en eruit halen nu nog wat lastig, het zit vrij strak.
Maar omdat het echt leer is neem ik aan dat het straks soepeler gaat. Ik vergelijk het maar met goede schoenen die je moet inlopen. Beter nu wat strak en dan later prima dan dat ie over twee maanden te wijd is...
  #29  
Oud 06-09-10, 21:40
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Ik kwam de More Classic Collection tegen en die vond ik nog íets toffer. Die heb ik zojuist besteld Ben benieuw wanneer ik hem kan verwachten.
  #30  
Oud 07-09-10, 12:11
Lemme Lemme is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoostF Bekijk bericht
Ik heb de grijze besteld, afgelopen vrijdag is ie aangekomen maar was ik niet thuis helaas... ga hem vanmiddag ophalen!!

Hoe zit de hoes in je broekzak? En ben heel benieuwd naar erin stoppen/eruit halen van de iPhone, gaat dat een beetje soepel?
En, wat zijn je eerste indrukken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Ik kwam de More Classic Collection tegen en die vond ik nog íets toffer. Die heb ik zojuist besteld Ben benieuw wanneer ik hem kan verwachten.
Heb jij (en de rest) een tracking nummer gekregen? De mijne is net geshipped maar als ik de tracking nummer invoer zeggen ze dat deze niet bestaat.
Tenzij ik iets te snel ben en de computer deze nog niet verwerkt heeft.
  #31  
Oud 07-09-10, 12:45
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Dit is alles dat ik krijg:

The item (xxxxxxxxxxx) was posted on 7-Sep-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective destinations. You can connect to the mail tracking website of the destinations below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.
  #32  
Oud 07-09-10, 13:29
JER0NiM0's schermafbeelding
JER0NiM0 JER0NiM0 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Amersfoort
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chc Bekijk bericht
Voor degene die bij Senacases.com iets willen bestellen, hier een coupon code voor 20% korting: PCWIPNK11
Ik heb zelf net de iPhone 4 Sarach UltraSlim Black/Grey maar besteld
Dankjewel CHC! Ik heb gisteravond een "Sena UltraSlim Red" met 20% korting besteld

Hebben mensen hier ervaring met de levertijden via fed-ex ?
  #33  
Oud 07-09-10, 16:18
Lemme Lemme is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BBoelie Bekijk bericht
Dit is alles dat ik krijg:

The item (xxxxxxxxxxx) was posted on 7-Sep-2010 and is being processed for delivery to the addressee.

To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.

Online tracking information on the delivery status of registered mail/parcels sent overseas is available for selective destinations. You can connect to the mail tracking website of the destinations below directly. For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong.
Het is bij mij nu ook aangepast en ik heb nu ook dezelde info als jij. Geduldig afwachten dus!
  #34  
Oud 07-09-10, 19:23
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lemme Bekijk bericht
Het is bij mij nu ook aangepast en ik heb nu ook dezelde info als jij. Geduldig afwachten dus!
Ja precies. Ik geloof dat als je geen versnelde verzending doet (a 20 euro) je hem niet gedetailleerd kan checken? Of heeft iemand een andere ervaring?
  #35  
Oud 08-09-10, 18:20
vsb focus vsb focus is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

merci voor de tips!
  #36  
Oud 09-09-10, 16:07
SQL SQL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: in een huis
Berichten: 4
Standaard

Ik heb even een vraagje voor de mensen met een Letique hoesje voor de iphone 4.
Heb je last van het uitstekende leer om de rand heen als hij in je broekzak zit? Het lijkt me namelijk dat hij iets "groter" word en daardoor iets meer ruimte in je zak opneemt. Zit nog te twijfelen tussen deze en de marware glide. Ik denk dat de laatste misschien iets praktischer is in het gebruik, maar de Letique is zeker een stuk mooier!
  #37  
Oud 09-09-10, 16:18
JoostF JoostF is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SQL Bekijk bericht
Ik heb even een vraagje voor de mensen met een Letique hoesje voor de iphone 4.
Heb je last van het uitstekende leer om de rand heen als hij in je broekzak zit? Het lijkt me namelijk dat hij iets "groter" word en daardoor iets meer ruimte in je zak opneemt. Zit nog te twijfelen tussen deze en de marware glide. Ik denk dat de laatste misschien iets praktischer is in het gebruik, maar de Letique is zeker een stuk mooier!
Mijn eerste indruk: geweldige hoes, de Lethiqué van More. Iphone4 gaat er prima in, inderdaad wat strak, maar in vergelijking met hoezen van Krusell (heb er al 1 na één dag geretourneerd) heeeel soepel.

Ik heb de Lethiqué Mairi (grijs): ziet er fantastisch uit. Net iets chiquer dan gewoon leer. Omsluit de iPhone goed en in het geheel ziet het er goed uit. Zit ook erg prettig in de broegzak, en heb dus ook geen last van de rand eromheen. Begrijp ook niet precies wat je hiermee bedoelt?

Verzending supersnel: vorige week zondagavond besteld, afgelopen vrijdag afgeleverd (maar helaas niet thuis, dus maandag pas opgehaald). Klopt inderdaad als je een normale verzending doet (die van 6-12 werkdagen) je 'm niet kunt tracen. Maar vond ik ook geen probleem.

Snelle service van More. en netjes verstuurd: klein kartonnen doosje met bubbelplastic en dan pas de verpakking erin. Ik zou er zo weer een bestellen (maar ja, heb er al één natuurlijk). wellicht eenzelfde voor de iPad...
  #38  
Oud 09-09-10, 16:19
fotodro fotodro is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

is er iemand die zo'n leren hoes gebruikt samen met een Bodyguardzz skin?

Komt de skin niet los door het in en uitschuiven?

grtz
  #39  
Oud 09-09-10, 16:30
SQL SQL is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: in een huis
Berichten: 4
Standaard

@ Joost: Ok dat klinkt goed! met de rand bedoel ik waar ze het leer aan elkaar hebben genaaid zegmaar, dat steekt een beetje uit
Ik denk dat ik em maar ga bestellen, moet alleen nog ff wachten op mn iphone 4 hehe
  #40  
Oud 09-09-10, 18:53
BBoelie BBoelie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 83
Standaard

Hoe zijn naar jullie ervaring de meegeleverde screenprotectors?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 andere hoes/behuizing/skin RoyalMess iPhone accessoires en onderdelen 5 09-02-11 17:37
Apple hoes en sillicone hoes thomth iPad algemeen 9 30-09-10 10:59
Iphone SDK leren thibaultvdb Archief 1 21-01-10 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.