iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/67995-welke-autohouder-car-kit-gebruiken-jullie-voor-de-iphone-4-a.html)

apotheosis 15-08-10 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 531653)
Heb je die zelf? Zit hij dan echt goed stevig?

In het begin niet, ik heb dan zo'n ding (zo'n arm of hoe je dat ook noemt) die vasthoud er eens zelf uitgehaalt en terug zelf ingeschoven en dan opeens zat die meer naar binnen en zit de iphone 4 echt stevig vast, die zal er alles niet uitvliegen bij mij en het schitterende is ook je dat ding naar boven en schuin kan draaien zonder deze vervelend doet, begrijp je wat ik bedoel?Je kan dat volledig naar je wens draaien en het draait lekker mee en ook de zuignap als je deze op de goeie manier vast klikt zit er verdomd stevig aan, m'n vorige die ik had viel er af en toe eens af.
Ook heb je er meteen een lader bij en deze is ook heel goed en deze zit ook niet in je baan als je deze aan je aansteker aansluit van je wagen, aan de andere kant steek in de kabel erin voor het geluid langs m'n boxen te krijgen, ik heb in m'n wagen zelf naast me een ipod/iphone ingang ;), lekker makkelijk, het enige wat ik moest doen was kabelke voor kopen en de radio op aux zetten, zo gebruik ik ook m'n gps.

Ik wil dat anders wel tegen morgenavond eens filmen en op youtube plaatsen, dan weet je meteen wat ik bedoel, als je toch nog zit te twijfelen ofzo en nog effe geduld heb ;).

Nog effe verder gaan over die oplader; bij m'n vorige die ik had gebeurde het af en toe ik de gps gebruikte en ik toch % verlies had wat ik heel vervelend vond, die lader kon dat niet zo goed aan, bij deze heb je dit niet.

Mensen willen allemaal zoiets duurs hebben of zo'n navigon of tomtom houder maar vraag me dan in feite af; waarom???
Je kan voor minder geld minstens evengoed vinden en mss zelfs nog eenvoudiger.

Met hetgeen ik heb kan je altijd blijven gebruiken, het toestel die ik ervoor had; daar past de iphone 4 niet in omdat deze anders is gebouwt, dus das alweer in feite geldverspilling.

pieterjanvh 15-08-10 14:33

Het zou echt tof zijn als je dat eens even kon filmen ;) !
Alvast héél erg bedankt voor je uitleg en tijd ;)

Ik had al vaker die Muvit tegengekomen op sites, maar nooit iemand gehoord die er effectief een had.
Een van de dagen je filmpje eens zien en daarna deze aanschaffen dan ;)!
Thanks!

apotheosis 15-08-10 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 531701)
Het zou echt tof zijn als je dat eens even kon filmen ;) !
Alvast héél erg bedankt voor je uitleg en tijd ;)

Ik had al vaker die Muvit tegengekomen op sites, maar nooit iemand gehoord die er effectief een had.
Een van de dagen je filmpje eens zien en daarna deze aanschaffen dan ;)!
Thanks!

Oke, een beetje geduld hebben en ik zal m'n best doen om het er tegen morgenavond ofzo op te zetten.

Zoiets van TT en navigon is mooier van afwerking natuurlijk maar ik heb zoiets van; wat heb je er aan in feite en om daar dan 40 euro of zelfs 100 euro aan te geven?
Neem nu die TT carkit; ik hoor nu velen klagen ze er een kartonneke moete tussesteke omdat ze anders geen contact krijgen mee hun lader ;).

pieterjanvh 15-08-10 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 531705)
Oke, een beetje geduld hebben en ik zal m'n best doen om het er tegen morgenavond ofzo op te zetten.

Zoiets van TT en navigon is mooier van afwerking natuurlijk maar ik heb zoiets van; wat heb je er aan in feite en om daar dan 40 euro of zelfs 100 euro aan te geven?
Neem nu die TT carkit; ik hoor nu velen klagen ze er een kartonneke moete tussesteke omdat ze anders geen contact krijgen mee hun lader ;).

Ja inderdaad, enige redenen waarom ik die TT carkit zou kopen is omdat er een extra GPS antenne inzit.
Maar in de iPhone 4 is dit al helemaal niet meer nodig dus...

apotheosis 15-08-10 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 531726)
Ja inderdaad, enige redenen waarom ik die TT carkit zou kopen is omdat er een extra GPS antenne inzit.
Maar in de iPhone 4 is dit al helemaal niet meer nodig dus...

Ach, bij tomtom komt er altijd eerst eens op; zwak signaal bij mij maar das altijd zo en vanaf je alles instelt begint deze er snel aan en uitvallen heb ik nog geen last van gehad.
Alleen int stad heb ik mee alle gps het wel voor deze soms flipt ;). Maar uiteindelijk vind ik het wel.

thegame1512 16-08-10 16:44

Ik heb de haicom gekocht maar ben niet tevreden. De houder is wel stevig en flexibel maar de cradle waar je telefoon in moet is eigenlijk te krap om je telefoon goed in te doen. Ik heb de zagg invisibld shield ( screenprotector) om mijn iPhone zitten, misschien dat het daardoor komt maar ik weet bijna zeker dat de houder gaat krassen als je hem langer gebruikt.

Ik wil graag ook mijn bumper laten zitten als ik die eindelijk binnenkrijg. Vandaar dat ik vandaag de griffin die hierboven staat heb besteld. Nergens in Nederland te bestellen dus over 2-3 weken is hij binnen. Dan zal ik mijn ervaring hier posten

lolsmurf 17-08-10 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thegame1512 (Bericht 533093)
Ik heb de haicom gekocht maar ben niet tevreden. De houder is wel stevig en flexibel maar de cradle waar je telefoon in moet is eigenlijk te krap om je telefoon goed in te doen. Ik heb de zagg invisibld shield ( screenprotector) om mijn iPhone zitten, misschien dat het daardoor komt maar ik weet bijna zeker dat de houder gaat krassen als je hem langer gebruikt.

Maar zolang hij enkel krast op de screenprotector kan het toch niet echt kwaad?

pieterjanvh 17-08-10 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lolsmurf (Bericht 533989)
Maar zolang hij enkel krast op de screenprotector kan het toch niet echt kwaad?

Maar het is niet echt de bedoeling dat een autohouder krassen maakt op je gsm, met of zonder screenprotector :P
Ok, de Haicom is dus al uitgesloten ;) bedankt voor de info

thegame1512 17-08-10 16:06

Ik hoop dat ik de Griffin Windowseat AUX binnen 2 weken binnenheb. Als ik die heb post ik hier mijn ervaringen ermee.

Het is wel lastig om een goeie carkit te vinden. Brodit heeft er wel verschillende maar die vind ik nogal prijzig en je moet apart de bevestigingszuignappen erbij kopen.

De TomTom houder van 99 euro is naar mijn mening overbodig aangezien de iPhone 4 perfecte GPS ontvangst heeft.

Pzizzz 17-08-10 17:27

wie weet of er een nieuwe houder van NAVIGON komt voor de iPhone4? Ik bedoel dan ook alleen de houder waarin de telefoon komt. Ik heb namelijk al de navigon kit voor de iPhone3gs. Alleen de 4 past daar niet in he.

Grimm 17-08-10 17:44

Ik gebruik nog steeds de TomTom carkit, werkt zoals bij mijn 3GS perfect. En mij hoor je niet klagen van slecht contact of dergelijke, gewoon snel een stukje velcro tussengeplakt en werkt evengoed. Snap niet dat men hierover gaat zitten 'zagen' of dergelijke. Is natuurlijk ook niet echt slim om er een 'stukje karton' tussen te proppen. Met een beetje creativiteit komt men al ver. Geeft zoals ik al zei zeer goede ontvangst en laad men iPhone ook steeds op. Makkelijker kan niet. :)

lolsmurf 20-08-10 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door miguelb28 (Bericht 529796)
Ik had in het verleden de haicom autohouder voor mijn oude iPhone, heb nu die voor de iPhone 4 besteld.
Kost 19,95 met gratis verzending. Mooie kwaliteit en hij ziet er ook mooi uit.
Linkje: Haicom Car Holder HI-168 iPhone 4 (4G) - iPhoneBuddy.nl - Uw vriend in iPhone accessoires

Mijn "review": Haicom Car Holder Apple iPhone 4 HI-168 - reviews - PDAshop.be

Lobbie 22-08-10 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjanvh (Bericht 531653)
Heb je die zelf? Zit hij dan echt goed stevig?

Op deze stie is die ff goedkoper !

muvit iPhone Car Kit, Window Support & Charger ::: alles voor je Mac, iPad, iPhone en iPod op AtStore.nl

Lian1966 22-08-10 14:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie (Bericht 540486)

Weet je zeker dat de iPhone 4 hier goed in past?
Ik begreep van een eerdere post dat je de houder af kunt stellen, is dat gemakkelijk te doen? Als dit zo is ga ik zeker voor deze.

pieterjanvh 22-08-10 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 (Bericht 540491)
Weet je zeker dat de iPhone 4 hier goed in past?
Ik begreep van een eerdere post dat je de houder af kunt stellen, is dat gemakkelijk te doen? Als dit zo is ga ik zeker voor deze.

Ik wil ook wel eens wete of hij makkelijk af te stellen is?
Zodat ik ook met mijn beschermingshoesje in de car kit kan ;)

Lobbie 22-08-10 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 (Bericht 540491)
Weet je zeker dat de iPhone 4 hier goed in past?
Ik begreep van een eerdere post dat je de houder af kunt stellen, is dat gemakkelijk te doen? Als dit zo is ga ik zeker voor deze.


klik ff op de link zou ik zeggen ?

:)

Lian1966 22-08-10 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie (Bericht 540569)
klik ff op de link zou ik zeggen ?

:)

:( dat had ik gedaan maar had eroverheen gelezen dat hij ook voor de 4g geschikt is, sorry.

Peter 22-08-10 18:52

ik heb mijn tomtom carkit behouden, enkel aangepast mbv 2 viltjes zodat hij weer laadt met de iPhone 4

pieterjanvh 22-08-10 18:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 540741)
ik heb mijn tomtom carkit behouden, enkel aangepast mbv 2 viltjes zodat hij weer laadt met de iPhone 4

Ja, ik begrijp dat je hem houdt en aanpast als je hem al had, maar om hem nu nieuw te gaan kopen voor een iPhone 4 vind ik wat gek...

Peter 22-08-10 19:03

inderdaad, ik denk niet dat je met de 4 nog een externe GPS chip nodig hebt, maar hij heeft toen genoeg gekost om hem nu te houden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.