iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/67995-welke-autohouder-car-kit-gebruiken-jullie-voor-de-iphone-4-a.html)

pieterjanvh 22-08-10 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter (Bericht 540754)
inderdaad, ik denk niet dat je met de 4 nog een externe GPS chip nodig hebt, maar hij heeft toen genoeg gekost om hem nu te houden.

Inderdaad, maar anderzijds is er nog geen fatsoenlijke autohouder voor de iPhone 4 :p

M.B. 22-08-10 22:23

Ik heb deze besteld: Marktplaats.nl > iphone 4 carkit autohouder + lader + tasje - Gratis verz! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Toebehoren en Onderdelen

ben benieuwd hoe tie bevalt.

Laat het wel weten!

Lian1966 22-08-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M.B. (Bericht 541013)

Als je hem binnen hebt wil ik dat heel graag weten want dit is een leuk koopje.

Pzizzz 23-08-10 09:41

Ik heb een orginele Navigonhouder compleet met laadkabel etc. voor de iPhone... Wie weet of er al een nieuwe houder voor de iPhone4 (die je op de bestaande steun) kan schuiven van Navigon ? Anders verkoop ik deze ....liefhebbers ?

Ferrox 23-08-10 12:26

Ik heb deze: Brodit Autohouder voor iPhone 4 > iPhone Autohouders > iPhoneclub Shop

Bevalt zeer goed! Je kunt mooi draaien/positioneren en is makkelijk te monteren mits je in de auto wil schroeven. (ik heb hem vast gezet op een extra deel boven mijn auto radio)

Voor de voeding heb ik deze: Muvit Energy Pack > iPhone Auto > iPhoneclub Shop

Vanwege het oprol-kabeltje. Mijn aansteker aansluiting zit zowat langs de iPhone in de houder en dan wil ik niet een lange kabel hebben hangen. Alleen om 1 of andere reden geeft de iphone aan dat hij niet oplaad, maar als ik navigeer, muziek luister en bel gaat er geen procentje van af. Haal ik hem van de lader is hij wel opgeladen...?

Ik weet (nog) niet waar het aan ligt. De iPhone, kabel of de usb aansluiting/elektronica. Wordt vervolgt dus, tenzij iemand hier meer over weet.

Extra info:
Ik rijd een ford focus uit 2000. Hierin zit een grotere radio in dan de normale afmetingen. Deze heb ik vervangen door een sony MEX-3600BTU en een adapertje. Daar zit de muvit opgeschroeft. De Radio werkt perfect in combi met de iPhone. Ik heb de iPod aanstaan tijdens het navigeren (navigon) en het bellen gaat ook super. Er zit namelijk een complete carkit in.

thegame1512 24-08-10 16:17

Zoals beloofd hierbij de review van de Griffin WindowSeat AUX.

In combinatie met de iPhone 4 navigeert dit probleemloos. De houder kan zowel met als zonder bumper gebruikt worden aangezien deze verstelbaar is. Er wordt een zuignap, verlengstengel, 3,5inch jack (male-male) en een plakcirkel bijgeleverd.

De houder zelf is goed op maat te stellen. Het plastic ziet er luxe uit maar ik niet van het allerstevigste plastic ooit gemaakt. Het moet ook buigbaar zijn dus heel erg is dit niet. Je kan de houder direct op de zuignap plaatsen of je kan er een verlengstuk tussen plaatsen van ongeveer 20 cm. Nadeel van het verlengstuk is dat je iPhone gaat trillen doordat er een gewicht aan een stokje hangt. De zuignap zelf werkt naar behoren. Wel vind ik dat het draaien soms nog stroef gaat. Aan de andere kant zal je iPhone niet zo snel van positie verschuiven op het ronde gewricht, wat weer een voordeel is. De bijgeleverde aux kabel, de cirkelvormige plastic ding en het schoonmaakdoekje heb ik nog niet gebruikt. Het cirkelvormige stukje plastic kan je met de bijgeleverde dubbelzijdige sticker op je dashboard plakken. Het valt niet op en je kan daarna de houder via de zuignap hierop vastzetten. Een handige oplossing als je voorruit ver weg is.

Al met al zou ik de Griffin WindowSeat een 8 geven. Ik breng 2 punten in mindering omdat het plastic net iets te dun/breekbaar aanvoelt en nog een punt omdat de gewrichten een beetje stroef zijn.

Let wel, ik heb de houder net een uurtje in huis, misschien dat beide punten onzin blijken te zijn.

Groot pluspunt van deze houder is dat de iPhone stevig vast zit zonder krassen,zowel met als zonder bumper, en dat je overal nog makkelijk bij kan.


Zou ik iedereen aanraden deze houder te kopen: Ja

Prijs: 30euro.
Levertijd: 16 augustus besteld, 24 augustus geleverd. (8 dagen, 6 werkdagen)

quipmk 25-08-10 18:44

Ik heb deze opgehaald. Combi aanbieding bij de belcompany van 39,99 naar 29,99.

Merk MUVIT CAR PACK all in-one car solution for iphone 4.
In de verpakking.
1 screen protector
1 minigel case
1 car holder with 2 fixing solution
1 wired car charger

Kan nog niet zeggen of het wat is want ik heb mijn Iphone nog niet binnen. Maar voor 29,99 kon ik het niet laten liggen.
BelCompany: Digitale Folder
Actie geldt nog tot 12 september

Lian1966 25-08-10 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quipmk (Bericht 544832)
Ik heb deze opgehaald. Combi aanbieding bij de belcompany van 39,99 naar 29,99.

Merk MUVIT CAR PACK all in-one car solution for iphone 4.
In de verpakking.
1 screen protector
1 minigel case
1 car holder with 2 fixing solution
1 wired car charger

Kan nog niet zeggen of het wat is want ik heb mijn Iphone nog niet binnen. Maar voor 29,99 kon ik het niet laten liggen.
BelCompany: Digitale Folder
Actie geldt nog tot 12 september

Ik kan die aktie niet vinden, zowel niet in de folder als niet op de site?!?

quipmk 25-08-10 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 (Bericht 545031)
Ik kan die aktie niet vinden, zowel niet in de folder als niet op de site?!?

Klik op de link. Ga naar pagina 3. En daar staat die actie. Let op plaatje geeft een black barry aan maar ook te verkrijgen voor de i-phone 4

quipmk 25-08-10 22:47

Of klik op deze link.

back to school met BelCompany - Digitale folder

quipmk 25-08-10 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quipmk (Bericht 545218)

http://www.atstore.nl/media/products/15580.jpg

zo ziet het er uit.

Benny Jolink 26-08-10 10:44

Ik heb wederom een Brodit active holder gehaald.
Bepalt goed en met een proclip van Brodit heb je geen beschadigingen, maar monteer je het in sleuven van je dashbord. Komt geen schroef aan te pas.

Lobbie 26-08-10 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 (Bericht 540491)
Weet je zeker dat de iPhone 4 hier goed in past?
Ik begreep van een eerdere post dat je de houder af kunt stellen, is dat gemakkelijk te doen? Als dit zo is ga ik zeker voor deze.


krijg mijn Iphone4 vandaag en de houder morgen denk ik, maar volgens de fabrikant moet die passen, staat ook op de doos zeggen ze, u hoort van mij !

:)

damian4life 30-08-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 (Bericht 545031)
Ik kan die aktie niet vinden, zowel niet in de folder als niet op de site?!?


Beste Lian,

zit bij deze carkithouder ook een houder om aan je ventilatie rooster te klikken?

ik hoor graag je bevindingen :)

alvast bedankt.

cubesten 31-08-10 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benny Jolink (Bericht 545585)
Ik heb wederom een Brodit active holder gehaald.
Bepalt goed en met een proclip van Brodit heb je geen beschadigingen, maar monteer je het in sleuven van je dashbord. Komt geen schroef aan te pas.


Een clipje voor 25e is mij een beetje te gortig. Ook voor een dure telefoon. Heb vandaag met TomTom gereden op de iphone van mijn broertje in een universele houder, dat ging echt prima. Geluid over A2DP, en geen last van hitte. Ik hoop dat die van mij dat als hij terug is ook kan. Dat was echt een kachel..

Lobbie 31-08-10 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damian4life (Bericht 549435)
Beste Lian,

zit bij deze carkithouder ook een houder om aan je ventilatie rooster te klikken?

ik hoor graag je bevindingen :)

alvast bedankt.

bij de mijne zit zo'n clip voor aan het ventilatierooster, prima ding hoor !

damian4life 31-08-10 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie (Bericht 549639)
bij de mijne zit zo'n clip voor aan het ventilatierooster, prima ding hoor !

Heyy Lobbie, dank je voor de reactie,

maar je hebt het nu over een houder van de pelcompany die nu in de aanbieding is?
en kan je je telefoon in beide houders dwars draaien?
dus zowel in de zuignaphouder als ventilatie rooster houder??

bedankt nogmaals...
overweeg deze ook aan te schaffen :)

Lobbie 31-08-10 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damian4life (Bericht 550386)
Heyy Lobbie, dank je voor de reactie,

maar je hebt het nu over een houder van de pelcompany die nu in de aanbieding is?
en kan je je telefoon in beide houders dwars draaien?
dus zowel in de zuignaphouder als ventilatie rooster houder??

bedankt nogmaals...
overweeg deze ook aan te schaffen :)


nou nee, deze komt van de ATstore, en is in beide gevallen te draaien !

muvit iPhone Car Kit, Window Support & Charger


:rolleyes:

damian4life 31-08-10 21:13

dat is nu net wat ik zoek, en kan je hem erin zetten inclusief case?

dank je voor de duidelijke uitleg.
vr.gr.

Lobbie 31-08-10 21:26

check de foto op de site, en je ziet een ander hulpstuk voor in je vent rooster !

:rolleyes:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damian4life (Bericht 550418)
dat is nu net wat ik zoek, en kan je hem erin zetten inclusief case?

dank je voor de duidelijke uitleg.
vr.gr.



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.