//

Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4?

Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie check de foto op de site, en je ziet een ander hulpstuk voor in je vent rooster ! Bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 31-08-10, 22:55
quipmk quipmk is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie Bekijk bericht
check de foto op de site, en je ziet een ander hulpstuk voor in je vent rooster !

Bij de belcompany is het de zelfde echter voor 5 euro extra zit er een soft beschermhoes bij en een screenprotector.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 02-09-10, 20:00
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Is de griffin windowseat Aux toevallig ook ergens in nederland te koop?
  #63  
Oud 03-09-10, 18:56
nestie86 nestie86 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

iemand ervaring met fm transmittors + houder? heb namelijk geen aux op m'n autoradio
  #64  
Oud 03-09-10, 19:37
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Gisteren online de Muvit Car Pack besteld (link), vandaag ontvangen en meteen getest. Zowel de zuignap met arm als de ventialtie clip zijn erg makkelijk te bevestigen en zitten erg stevig!

Navigon navigatie werkt als een tierelier zonder enige extra navigatie hulpmiddelen. Bij het niet opvolgen van de instructies vindt Navigon binnen enkele seconden een nieuwe route.
  #65  
Oud 04-09-10, 14:25
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:

Gisteren online de Muvit Car Pack besteld (link), vandaag ontvangen en meteen getest. Zowel de zuignap met arm als de ventialtie clip zijn erg makkelijk te bevestigen en zitten erg stevig!
Mooi zo. Is die ook te gebruiken met hoesje zoals bumper?
  #66  
Oud 04-09-10, 16:18
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Ik heb de Shield Micra van Belkin en ik had geen enkel probleem om m'n telefoon in de houder te krijgen. Bovendien is de houder makkelijk bij te stellen om een breder of smaller toestel erin te plaatsen.
  #67  
Oud 07-09-10, 13:07
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Vandaag ook de Muvit Car Pack binnengekregen en toenet een korte rit gemaakt. Werkt allemaal goed ook met hoesje, omdat die in breedte instelbaar is. De gratis navigatie van t-mobile heeft me trouwens ook gewoon goed de weg gewezen. Prijs is gewoon betaalbaar voor wat je krijgt (autolader en stevige bevestiging voor ruit en ventilatie).
  #68  
Oud 09-09-10, 01:01
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Ik heb mezelf toch maar die nieuwe Mio Carkit gekocht.
Ik hoor veel van die Muvit dat hij je iPhone beschadigd als hij niet in een goed hoesje zit... (Kan natuurlijk wel eens voorvallen, maar kheb het toch al enkele keren gelezen).
Ik geef liever iets meer geld uit aan een degelijke carkit.
+ Handsfree bellen ga ik vaak gebruiken en dat is handig meegenomen.

Die extra GPS ontvanger is natuurlijk vrij overbodig...
  #69  
Oud 10-09-10, 18:07
JohnMcClane JohnMcClane is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 49
Standaard

Ik gebruik de perfecte combinatie van de Brodit Active Holder (Brodit nummer 521165 / verstelbare zijkanten) in combinatie met de Incipio Feather Case Matte Black case.
Incipio Feather Case Matte Black Apple iPhone 4 - Smartphoneshop.nl

Brodit Active Holder Apple iPhone 4 with Skin - Smartphoneshop.nl

De Incipio is ook eenvoudig en snel (na enkele dagen in huis) in de US te bestellen (met name als je andere kleuren wilt). De Incipio case wordt geleverd met 2 screen protectors en doekje.
Black Absolute Ultra Light feather Slim Form Fitted Case for iPhone 4
  #70  
Oud 10-09-10, 21:07
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Vanmorgend is de Mio Carkit al toegekomen (heel blij dus met de snelle levering).
Vandaag al een honderdtal kilometer mee gereden.
Als houder, oplader, handsfree bellen is hij echt perfect.

Houder: De iPhone 4 zit perfect vast in de stevige arm, je kan er een hoesje rond doen indien je wenst, hij is super makkelijk in hoogte te verstellen.
Let wel op: hoesje moet de Dock-connector vrijlaten, anders kan je hem niet in de houder plaatsen.

Oplader: Mijn iPhone had 54% van zijn batterij toen ik thuis vertrok.
Ben met GPS aan richting Antwerpen gereden, ongeveer 40minuten rijden en toen ik hem er weer uithaalde was hij alweer 100%
D.W.Z: hij laat heel goed op, ook terwijl de GPS app op stond .

Handsfree bellen: Werkt perfect, enkele telefoongesprekken gehad onderweg.
Duidelijk hoorbaar, de persoon die mij belde hoorde zijn eigen stem niet weerklinken.
Alles tiptop inorde dus .

Nu een iets mindere zaak, die hopelijk nog opgelost geraakt:
Toen ik mijn iPhone gewoon los in mijn auto had liggen en de GPS had opstaan had hij zo goed als altijd signaal. Zeker op de drukken wegen nooit "slechte GPS ontvangst".
Nu hij in die Carkit staat zegt hij om de 5minuten: Slechte GPS ontvangst en na 2 seconden is hij weer terug inorde.
Mensen met hetzelfde probleem?
Let wel op: ik zeg nog NIET dat het aan de Carkit ligt, het kan een foute instelling zijn door mezelf.
Ik ga dit even helemaal uitzoeken en dan laat ik weten of het wel perfect werkt.


Hopelijk hebben jullie er wat aan Ik ben alvast héél blij met de aankoop.

Score: 8/10 (als GPS 100% moest werken later: 9,5/10)
  #71  
Oud 13-09-10, 20:29
pieterjanvh pieterjanvh is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 162
Standaard

Zoals ik dus al dacht was het mijn schuld, niet die van de carkit.
De stroomadapter zat maar half in het contact, waardoor het indicatielampje wel brandde maar de extra gps ontvanger niet altijd stroom kreeg. Vandaar om de 2minuten slechte gps ontvangst omdat de extra gps antenne af en toe niet van stroom werd voorzien.

Opgelost dus! Ondertussen al een 400km gereden met de carkit en hij werkt perfect!!
Wie er wat geld voor over heeft raad ik deze zeker aan! Absoluut topding
  #72  
Oud 18-09-10, 11:36
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik wil toch even reclame maken voor PDASHOP.nl Nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf maar wel een zeer goede ervaring. Ik wilde ook de Miocarkit bestellen. Zat te googelen en kwam bij Mio terecht. Alleen moet je daar met mastercard of creditcard betalen en die heb ik niet. Ik doe alles via Ideal. Toen kwam ik via googelen bij PDA shop terecht. Het was al bijna 22.00 uur en als je het voor die tijd bestelt, heb je het de volgende dag in huis. Ik snel besteld en zag nadat ik het betaald had dat het de TOM TOM houder was. Oeps. Niet goed gekeken. Pakketje was een paar uur later al onderweg.
Vanmorgen contact opgenomen. Een zeer aardige man aan de telefoon en die zei: mevrouw, het pakketje niet aannemen, maar weigeren. Dan komt het wel weer naar ons toe. U krijgt uw geld terug. Ik zei, maar ik moet toch de verzendkosten betalen. Nee, dat hoefde niet. De MIO carkit hebben ze nog niet in hun assortiment, maar komt misschien wel. Hij is ook nog maar net op de markt.
Als dit geen service is!!!
Het bedrijf rekent ook geen verzendkosten als je iets bestelt.
  #73  
Oud 22-09-10, 12:01
kaiiestan kaiiestan is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik ben opzoek naar een simpel houder voor in het ventilatie-rooster voor mijn Iphone 4, een oplader e.d heb ik al. Natuurlijk mag hij mijn iphone niet beschadigen, ik gebruik geen hoesje
Iemand die me kan helpen?
  #74  
Oud 22-09-10, 13:12
gustavson gustavson is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Heb ook de Muvit carkit aangeschaft en vind het maar niks. Gebruik hem met de iphone 4, maar de 'happers' aan de zijkant zijn te lang en komen over het scherm heen. Daarnaast klikt het houder-gedeelte te makkelijk los van de zuignaparm (is dat een woord?), waardoor mijn iphone al een keer door de auto is gevlogen. En het snoertje van de 12-volt lader is erg kort en staat helemaal strak in mijn auto. Ga een andere carkit halen.
  #75  
Oud 22-09-10, 13:16
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gustavson Bekijk bericht
Heb ook de Muvit carkit aangeschaft en vind het maar niks. Gebruik hem met de iphone 4, maar de 'happers' aan de zijkant zijn te lang en komen over het scherm heen. Daarnaast klikt het houder-gedeelte te makkelijk los van de zuignaparm (is dat een woord?), waardoor mijn iphone al een keer door de auto is gevlogen.
Weet je zeker dat je de houder dan op de juiste hebt bevestigt aan de zuignaparm? Ik krijg deze namelijk pas los als ik er flink wat kracht op uitoefen...
Misschien ook eens checken of het product wel helemaal goed is?

Wat betreft de "happers" heb je gelijk alleen heb ik daar geen last van als ik op het scherm van mijn iPhone wil kijken. Dat is gewoon volledig zichtbaar.
  #76  
Oud 22-09-10, 18:08
gustavson gustavson is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Ja, zit volgens mij wel juist bevestigd. Hij schoot los toen ik de telefoon in landscapemode draaide. Dat gaat namelijk erg stroef (bij mijn exemplaar althans).
Ik vind het een onhandig ding. Naast bovengenoemde bezwaren past hij door zijn grootte ook niet in het dashboardkastje... Wat mij betreft dus een miskoop
  #77  
Oud 22-09-10, 18:23
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gustavson Bekijk bericht
Ja, zit volgens mij wel juist bevestigd. Hij schoot los toen ik de telefoon in landscapemode draaide. Dat gaat namelijk erg stroef (bij mijn exemplaar althans).
Ik vind het een onhandig ding. Naast bovengenoemde bezwaren past hij door zijn grootte ook niet in het dashboardkastje... Wat mij betreft dus een miskoop
Klinkt als een defect exemplaar want die van mij draait zonder problemen in landscape...
De andere nadelen zijn persoonlijk, valt niet aan te toornen uiteraard!
  #78  
Oud 05-10-10, 22:05
rrjobse rrjobse is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

@pieterjanvh (of anderen)
Ik heb ook de Mio en iPhone 4 met bumpercase. Ik merkte dat ie niet oplaadt, verder wel ok. Support gebeld, hebben het nagespeeld en kwamen tot dezelfde conclusie. Kreeg later een mailtje dat ie zonder bumpercase wel op zou laden. Moet ik nog gaan proberen. Nu vraag ik me af: welk hoesje doet het wel goed icm de mio? Iemand zelfde combi waarbij hij wel oplaadt?
  #79  
Oud 06-10-10, 09:24
rrjobse rrjobse is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

iPhone 4 zonder bumpercase laadt wel op in de Mio carkit.
  #80  
Oud 06-10-10, 12:25
Pepper Pepper is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard Huidige autohouder werkt perfect

Ik dacht ook een nieuwe autohouder te moeten aanschaffen, maar nee

Ik gebruik gewoon mijn huidige houder incl.aux kabel
(1ste generatie Iphone met zilveren achterzijde) en carkit
voor mijn nieuwe Iphone 4, werkt perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? Melvin18 iPad Apps 8 07-08-11 23:04
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? darkmanx Muziek, foto & video 13 13-01-11 16:26
Navigon: iPhone 4 Design Car Kit voor €33,89 ARTHURHOFMANdotCOM iPhone Navigatie 0 17-12-10 03:07
TomTom car kit passend voor iPhone? Pavaronnie iPhone Navigatie 5 27-02-10 06:23
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? Eduard Jailbreak apps en thema's 232 15-12-09 01:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.