//

Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4?

Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de navigatie en handsfree geluiden via de carkitspeaker te laten gaan en je gekozen muziek via de autospeakers te laten gaan? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 18-11-10, 23:59
IGuardianI IGuardianI is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Klundert
Berichten: 7
Standaard

Is het mogelijk om de navigatie en handsfree geluiden via de carkitspeaker te laten gaan en je gekozen muziek via de autospeakers te laten gaan? En dat hij dan wel pauzeert bij het bellen en bij navigatie het geluid omlaagschroeft wanneer er een aanwijzing gegeven wordt? En wat heb ik zelf hiervoor nodig om dit mogelijk te maken?

Welke van deze carkits moet ik dan hebben: Mio , TomTom , Bury Motion?
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen deze 3 carkits?

Website voor de Bury Motion btw: http://www.bury.com/motion/?from=banner
Ben niet zo goed in duits

Laatst gewijzigd door IGuardianI; 21-11-10 om 01:33.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-11-10, 18:39
epalli epalli is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 5
Standaard

Iphonepeople,

Persoonlijk gebruik ik eenhouder welke ik gekocht heb in HongKong, deze is perfect voor in de auto. Hij wordt aan het voorraam geplakt en is ook weer makkelijk te verwijderen. De houder is 360 graden draaibaar en kan in alle posities worden gedraaid waardoor je iphone ook in alle posities komt. Zeer ideaal om filmpjes te kijken van bijvoorbeeld YouTube.

Laatst gewijzigd door King1987; 20-11-10 om 19:18.
  #103  
Oud 20-11-10, 19:44
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Oeps. toch niet onder het rijden he? ;(
  #104  
Oud 07-12-10, 20:20
De Lange De Lange is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

ik zie door het bos de bomen even niet meer.

Als ik het goed begrijp, zijn er veel mensen tevreden met de "muvit iPhone Car Kit, Window Support & Charger" die je zowel aan de ruit als op je ventilatie kan monteren.

Het enige wat ik me nog afvraag bij deze houder, is het gebruik van een case. Kan je de houder aanpassen zodat elke case past? Ik heb een 3GS...

Groeten!
  #105  
Oud 07-12-10, 20:22
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Met Een case kun je het best zon universal ding kopen, met verschuifbare zijkantjes. Ik gebruik per zoveel maanden zon ding van 3 dollar van deal extreme. Die gaan nl niet zo lang mee. Momenteel heb ik een ventilatieroosterhouder van m'n 3G waar de 4 ook perfect in past. De houder zelf is een beetje prut alleen: de pootjes zijn altijd de zwakste schakel en het eerste stuk.
  #106  
Oud 08-12-10, 10:09
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Ik gebruik de Brodit houder voor de 3G(s). Daar past de Iphone 4 ook prima in. Helaas wil dit kreng alleen niet opladen met de Alpine KCA420i Ipod kabel, maar daarvoor heb ik de Scosche Passport aangeschaft. Hoop dat die snel komt en werkt.
  #107  
Oud 16-12-10, 21:07
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Ik heb sinds een paar dagen deze Haicom autohouder die op de ventilatieroostertjes gaat.

Haicom Car Holder Vent Mount Apple iPhone 4 VI-168 - PDAshop.nl

past perfect!
  #108  
Oud 18-12-10, 14:47
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Ik gebruik een bury take an talk. Nu met houder voor IPhone 4, voorheen de 3. ALS een zonnetje
  #109  
Oud 27-12-10, 12:30
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Hey,

ik heb deze Haicom Autohouder voor iPhone 3GS / 3G > iPhone Autohouders > iPhoneclub Shop
maar ik vroeg mij af want ik heb nu een iphone 4. of er ook alleen de houder te bestellen is?

Want het stuk is uit elkaar te halen dus ik heb alleen een houder nodig voor mijn iphone 4. En vind het een beetje zonde om ook nog het achter stuk te bestellen.


Weet iemand dat?

Haicom Autohouder voor iPhone 4 > iPhone Autohouders > iPhoneclub Shop
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #110  
Oud 08-01-11, 10:47
janomill janomill is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

goede bevestiging aan ventilatierooster, de zwanenhals voor raam is bagger. Na drie keer op en af was het ontkoppelmechanisme kapot.
  #111  
Oud 11-01-11, 01:58
IGuardianI IGuardianI is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Klundert
Berichten: 7
Standaard

Heb inmiddels een Bury Motion voor de iPhone 4. Ben er ontzettend tevreden mee echter doet hij nog 1 ding niet: mijn telefoongesprekken via de aux kabel naar mijn autoradio sturen. (heb geen bluetooth radio) Ik krijg hem niet van de speakers in de bury, speaker van de iphone zelf, of de luidspreker van de iphone af. Muziek afspelen via de aux kabel naar mijn autoradio doet hij namelijk wel! Enig idee waarom dit zo is?
  #112  
Oud 29-01-11, 19:46
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

Ik gebruik de HR Richter iphone 2g houder. Perfect.
__________________
Iphone de enige echte. hebbe hebbe hebbe.
  #113  
Oud 30-01-11, 11:11
takis takis is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Winterthur
Berichten: 30
Stuur een bericht via MSN naar takis
Standaard

ik gebruik de brodit active houder voor de Iphone 4 en ben hierover zeer tevreden
  #114  
Oud 30-01-11, 12:21
matn1989 matn1989 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zwevegem
Berichten: 16
Standaard

Bij deze mijn houder sinds enkele maanden:
Dessine moi un objet » Blog Archive » Iphone and Itouch paper stand / dock

Gemaakt uit zeer dik papier + enkele aanpassingen gedaan en het werkt uitstekend.
Het voordeel ervan in mijn ogen is vooral dat er geen ringen in het raam komen te staan of dat je niets aan de ventilatieroosters of dergelijke moet hangen dus geen enkele sporen ervan als hij 's nachts buiten blijft staan.
  #115  
Oud 13-02-11, 18:16
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik zit met het volgende probleem, en google heeft niet echt een goed antwoord voor me dus vandaar dat ik het hier even vraag.

Nu zitten wij met het luxe probleem dat mijn vriendin en ik allebei een iPhone hebben, zij nog een iPhone 3Gs en ik gelukkig al mijn iPhone4.

Nu hebben wij 2 auto's... Beide met BT radio's, alleen ik zit nu zonder houder! Ik zoek eigenlijk een houder voor zowel de 3GS als de iPhone 4 alleen dan op de ventilatie roosters.

De bedoeling is dat deze houders universeel uitgewisseld kunnen worden, want wij ruilen dagelijks van auto (afhankelijk wie de 'grotere' nodig heeft). Dus een snel click en go systeem zou fijn zijn, maar ik ben bereid om een schroeftje los en vast te draaien elke avond

Weet iemand een houder die beide ondersteunt met hetzelfde mount systeem?
  #116  
Oud 14-02-11, 10:20
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Smile Telefoonhouder

Ik heb in mijn Subaru Outback een mount van Brodit vastgeschroefd.Daarna de "oude" Nokia houder opgeschroefd.Past allemaal perfect.Als BT wordt Nokia CK-7W gebruikt.Werkt veilloos.
En het is zodanig laag in de auto gemonteerd dat het niet zomaar iedereen kan zien alrijdend. En is ook uit de zoon.GPS werkt probleemloos.

Laatst gewijzigd door putnik; 14-02-11 om 10:22.
  #117  
Oud 14-02-11, 17:28
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

De mio houder is heel handig. Je klikt de desbetreffende iPhone er zo in. Geen probleem. Je hoeft zelfs niet van houder te wisselen.
Je klikt hem heel snel vast op de ruit. Ideaal. Maar jij wilt het op het ventilatierooster. Wel laag.
  #118  
Oud 17-02-11, 22:04
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Die mio hoor ik veel goede verhalen over maarja dat is in m'n geval nog geen optie want ik wil niet boren/plakken in de auto
  #119  
Oud 18-02-11, 00:32
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Die zuignap is toch geen bezwaar? Die zit er zo op en af. Dat gaat heel soepel. Ik haal hem er heel vaak af als ik de buurt niet vertrouw.
  #120  
Oud 18-02-11, 13:30
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Ik heb zelf de Parrot MKi9100 gekocht voor mijn auto.
Mooie hieraan vind ik dat je de iPhone op kunt laden aan de ingebouwde snoertjes, en dat de iPhone automatisch contact maakt en synchroniseerd, als je hem eenmaal contact hebt laten maken via Bluetooth.
Ideaal systeem, heb er zeker geen spijt van!!
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? Melvin18 iPad Apps 8 07-08-11 22:04
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? darkmanx Muziek, foto & video 13 13-01-11 15:26
Navigon: iPhone 4 Design Car Kit voor €33,89 ARTHURHOFMANdotCOM iPhone Navigatie 0 17-12-10 02:07
TomTom car kit passend voor iPhone? Pavaronnie iPhone Navigatie 5 27-02-10 05:23
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? Eduard Jailbreak apps en thema's 232 15-12-09 00:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.