//

Fm Transmitter Ios 4

Fm Transmitter Ios 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb dit weekend mijn iphone 3gs geupdate naar ios4. Ik heb een fm transmitter die prima werkte onder ios 3.1.3 maar nu dus niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-10, 22:31
raweimer raweimer is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Fm Transmitter Ios 4

ik heb dit weekend mijn iphone 3gs geupdate naar ios4. Ik heb een fm transmitter die prima werkte onder ios 3.1.3 maar nu dus niet meer. Eerder kreeg ik wel een melding maar deed hij het gewoon maar nu geeft mijn iphone alleen een waarschuwing voor harde geluiden of iets degelijks en wordt de fm transmitter niet meer "herkend", dwz dat hij uit blijft en ik dus ook geen muziek kan overzetten naar mijn autoradio.

Hebben meer mensen hier last van? Weet iemand een oplossing?
Is er iemand die wel een fm-transmitter werkend heeft onder ios4? Zo ja, werkte deze ook onder ios 3.1.3 ?

alvast bedankt voor de reacties!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth FM-transmitter iPho(w)ner iPhone accessoires en onderdelen 0 01-12-10 17:24
fm transmitter icorner.nl Lowermate iPhone accessoires en onderdelen 0 10-01-10 00:21
FM transmitter en FM Koptelefoon frankey iPhone accessoires en onderdelen 0 05-11-09 20:04
FM transmitter Denzy iPhone accessoires en onderdelen 0 15-08-09 18:57
fm transmitter rikkie123 iPhone accessoires en onderdelen 2 16-10-07 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.