iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/68240-iphione-icm-carkit-radio-dock-bluetooth.html)

basset 13-08-10 07:08

Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth
 
Ik heb een Kenwood KDC-BT60U in mijn auto en kan prima bellen met de carkit, echter heb ik hem ook op de dock connector zitten, maar op de een of andere manier ga ie dan ook in audio streaming mode via BT en dat wil ik niet. Dat wil ik gewoon via de dock connector laten lopen.

Weet iemand of je dat ergens kunt instellen? Dus carkit functie via BT en muziek via dock. Of is het of/of?

cubesten 13-08-10 10:15

Ja dit kan, in 'ipod' staat rechtsonderin een soort bluetooth teken. Klik hierop en klik je audio output.:)

basset 13-08-10 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cubesten (Bericht 529242)
Ja dit kan, in 'ipod' staat rechtsonderin een soort bluetooth teken. Klik hierop en klik je audio output.:)

?? Alleen als ie verbonden is zeker?

Er is niet een instelling, zodat ik bij ipod gebruik altijd via de dock kan gaan indien aangesloten?

cubesten 13-08-10 10:49

Ja als hij verbonden is. Maar dat soort instellingen onthoudt hij dus dan zou het geen probleem moeten zijn. Ik gebruik zelf a2dp via bluetooth omdat ik dat beter vind werken dan een kabeltje.

Ik zou zeggen, probeer het eens, want ook via een jailbreak kan je dat niet zomaar op een andere manier instellen.

basset 13-08-10 11:15

Bij BT audio heb ik het idee dat het geluid meeer "slist"

Via de dock connector klinkt het gewoon beter. Echter wil ik hem kunnen aansluiten en wegrijden zonder dat ik bij na hoef te denken. Bovendien bij streamewn via BT kun je geen muziek via de radio bedienen.

mafkaan 13-08-10 19:33

op de radio ( bij mij ) kan ik 2 x koppelen pairen
1 x telefoon
1 x audiodevice

kenwood kvt 522 + bt200

kan je evt foto mailen.

Groet

edit

ik zie dat je een radio zonder tft hebt.
Maar voor de duidelijkheid. wat ik ondervind met mijn autoradio is dat de iPhone 2x koppelt. (2 kanalen dus)
1x HFT ( telefoonfunctie )
1x een andere code ( iets met 2 twee'en ) deze moet ik steeds ontkoppelen op de radio
en vervolgens opnieuw iPod-src kiezen op de radio.

mafkaan 18-08-10 07:04

zojuist ontdekt.

Wanneer je iPhone is aangesloten via BT en je kiest voor ipod-app komt er een
BT-symbool onderin je scherm.
Druk daar op en je krijgt een keuze-menu

BT / Speaker
indien aangesloten op dock-connector is Speaker vervangen voor Connector
BT / dock-connector


Groet Quint

Phince 14-12-10 21:51

Deze kan ik dus niet vinden op een 3G.

Ik heb mijn 3G via Bluetooth aangesloten voor de telefoonfunctie, Maarten de USB iPod functie wil nu niet meer werken. Is hier al een none oplossing voor?

Geen jailbreak op de iPhone.

DenZeten 15-12-10 17:51

Hallo,
Mijn bluetooth Parrot MKI9200 werkt perfect, maar ik zou graag de benaming van mijn iPhone en mijn provider niet in het midden van mijn schermpje staan. Ofwel boven of onder, maar niet in het midden wegens een gewijzigde achtergrond.
Kan dit?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.