iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Gratis case, levertijden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/68304-gratis-case-levertijden.html)

S¡mon 17-08-10 14:14

Ik heb vandaag mijn bumper ontvangen (had op 31 juli besteld). De verwachte afleverdatum was oorspronkelijk 7 september dus erg goed. De bumper valt eigenlijk niet echt op want ik zei toen straks iemand van dat ik het hoesje er om heen had gedaan en de persoon vroeg "Waar dan?" :P

Hij glijdt inderdaad niet makkelijk uit je broekzak als je zit. Eigenlijk wel een beetje jammer dat-ie nu helemaal niet meer glijdt. Mooi is dan weer wel dat de bumper niet echt opvalt en dat de achter- of voorkant van je iPhone de tafel nu niet meer aanraakt.

Hermadrid 17-08-10 14:51

Ik heb vandaag besteld er staat 2-4 weken toch? Wanneer krijg ik Mail dat die aankomt?

S¡mon 17-08-10 17:38

Mijn bumper is vandaag bezorgd. Origineel was de verwachte leverdatum 7 september dus netjes.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 534661)
Ik heb vandaag besteld er staat 2-4 weken toch? Wanneer krijg ik Mail dat die aankomt?

Zodra je hoesje is verzonden krijg je een mailtje. Dan duurt het nog wel 1-5 werkdagen voordat je de bumper ook daadwerkelijk in huis hebt.

Hermadrid 17-08-10 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 534945)
Mijn bumper is vandaag bezorgd. Origineel was de verwachte leverdatum 7 september dus netjes.



Zodra je hoesje is verzonden krijg je een mailtje. Dan duurt het nog wel 1-5 werkdagen voordat je de bumper ook daadwerkelijk in huis hebt.

ooh oke dus het klopt wel 2-4 weken?

S¡mon 17-08-10 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 534955)
ooh oke dus het klopt wel 2-4 weken?

Bij mij stond er 5-6 weken. Uiteindelijk hebben ze het binnen 2 weken verzonden. Ik zou dus eerder zeggen dat die verzenddatums/levertijden aan de voorzichtige kant zijn. Net zoals bij T-Mobile: veel mensen hoeven niet 4-6 weken of 6-8 weken te wachten voor een iPhone 4.

Ik denk dat je hem met een beetje geluk eind deze maand of begin volgende maand al hebt.

Hermadrid 17-08-10 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 534976)
Bij mij stond er 5-6 weken. Uiteindelijk hebben ze het binnen 2 weken verzonden. Ik zou dus eerder zeggen dat die verzenddatums/levertijden aan de voorzichtige kant zijn. Net zoals bij T-Mobile: veel mensen hoeven niet 4-6 weken of 6-8 weken te wachten voor een iPhone 4.

Ik denk dat je hem met een beetje geluk eind deze maand of begin volgende maand al hebt.

shit dan ben ik op vakantie wat gaan ze dan doen?

S¡mon 17-08-10 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 534991)
shit dan ben ik op vakantie wat gaan ze dan doen?

Geen zorgen. De bumper is dun, en past gewoon door de brievenbus (zo wordt hij ook verstuurd). Maakt dus niks uit.

Hermadrid 17-08-10 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 535044)
Geen zorgen. De bumper is dun, en past gewoon door de brievenbus (zo wordt hij ook verstuurd). Maakt dus niks uit.

ooh mooi, ik heb trouwens de belkin case die past er ook gewoon doorheen toch? En was die bij jou ook door de brievenbus?

knny 18-08-10 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knny (Bericht 533966)
31 juli besteld, nog geen shipping mail....
Apple Bumper Case Black
Gaat weer lekker op volgorde :(

Zojuist mail gehad dat bumper verzonden is. :)

S¡mon 18-08-10 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 535045)
ooh mooi, ik heb trouwens de belkin case die past er ook gewoon doorheen toch? En was die bij jou ook door de brievenbus?

Ik neem aan van wel.

Rivanov 18-08-10 15:31

Gisteren m'n iPhone 4 Bumper ontvangen.
Vorige week donderdag verstuurd.

caloren 18-08-10 15:49

Waar kan ik hem bestellen?

Bomans 18-08-10 15:53

Even zoek aub.

Apple - iPhone 4 - Hoesje

PrittStift 18-08-10 16:41

Vandaag mailtje met bevestiging ontvangen van Apple dat m'n zwarte bumper is verzonden.
De indicatie 2-4 weken klopt dus wat mij betreft.
Nu nog afwachten wanneer ik em ontvang, maar dat zal dan eerdaags wel zijn.

SwooZy 20-08-10 11:22

Heb 17 aug ook een mail gekregen dat de bumper is verzonden. Misschien vandaag binnen anders na het weekend. Verwachte leverdatum blijft btw wel gewoon op 8 sept staan maar dat neem ik maar met een korreltje zout.

PrittStift 20-08-10 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 538422)
Heb 17 aug ook een mail gekregen dat de bumper is verzonden. Misschien vandaag binnen anders na het weekend. Verwachte leverdatum blijft btw wel gewoon op 8 sept staan maar dat neem ik maar met een korreltje zout.

In het ontvangen mailtje staat bij mij duidelijk aangegeven dat de levering tussen de 1 en 5 dagen zal plaatsvinden. Als dat bij jou ook het geval is, ga er dan maar vanuit.

Breedbek 20-08-10 12:06

Ik verwacht binnen 3 à 4 weken mijn Iphone 4. Ik mag dan toch aannemen dat ik dan nog een gratis bumper-case kan bemachtigen, toch?

PrittStift 20-08-10 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breedbek (Bericht 538503)
Ik verwacht binnen 3 à 4 weken mijn Iphone 4. Ik mag dan toch aannemen dat ik dan nog een gratis bumper-case kan bemachtigen, toch?


Indien je een nieuwe iPhone 4 koopt voor 30 september heb je recht op een gratis iPhone bumper...
Althans volgens de woorden van ome Steef !

midon 20-08-10 13:38

Twee weken geleden besteld en nu een email gehad dat hij binnen vijf werkdagen word bezorgt.:)

SwooZy 21-08-10 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 538492)
In het ontvangen mailtje staat bij mij duidelijk aangegeven dat de levering tussen de 1 en 5 dagen zal plaatsvinden. Als dat bij jou ook het geval is, ga er dan maar vanuit.

En is gisteren inderdaad binnen gekomen!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.