iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Gratis case, levertijden (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/68304-gratis-case-levertijden.html)

PrittStift 21-08-10 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 540014)
En is gisteren inderdaad binnen gekomen!

HAhaHAha..!! Mooi zeg, bij mij dus ook!
Ben er alleen nog niet zeker van hem te gaan gebruiken... Alhoewel het wel erg goed zit en alle knopjes werken ook.
Kan er niet aan wennen, dus af en toe er weer op en er weer af en er weer op, net zo lang tot ik weet wat ik wil... en anders leg ik hem in de kast.

vhrgamer 21-08-10 21:09

ik heb m vandaag besteld. ik laat t wel weten hoelang het duurde

SwooZy 21-08-10 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift (Bericht 540090)
HAhaHAha..!! Mooi zeg, bij mij dus ook!
Ben er alleen nog niet zeker van hem te gaan gebruiken... Alhoewel het wel erg goed zit en alle knopjes werken ook.
Kan er niet aan wennen, dus af en toe er weer op en er weer af en er weer op, net zo lang tot ik weet wat ik wil... en anders leg ik hem in de kast.

Daar zit ik ook een beetje mee. Ik gebruik altijd een insteekhoesje en met de bumper er om heen past dat niet meer. Heb de bumper er dus maar weer afgehaald en opgeruimd. Misschien dat die er later weer om gaat. Ziet er verder wel goed uit, valt me reuze mee dat het design niet echt wordt aangetast.

PrittStift 21-08-10 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy (Bericht 540121)
Daar zit ik ook een beetje mee. Ik gebruik altijd een insteekhoesje en met de bumper er om heen past dat niet meer. Heb de bumper er dus maar weer afgehaald en opgeruimd. Misschien dat die er later weer om gaat. Ziet er verder wel goed uit, valt me reuze mee dat het design niet echt wordt aangetast.

Ongelofelijk, kon al niet geloven dat ik de enige was die er zo over dacht. :) Heb zelf ook een sleeve (altijd al gehad bij de vorige iPhones) en vind ik zelf eigenlijk gewoon het handigst en mooist, maar blijf twijfelen, want ik moet er toch niet aan denken dat m'n iPhone een x op de grond klettert. Maar goed met bumper en al past ie bij mij dus ook niet helaas... :rolleyes:

ninobeukeveld 21-08-10 22:32

Ik heb een bumper case 31 juli besteld en 21 augustus gekregen :)
Maar ben eigenlijk niet echt van plan hem te gebruiken, want ik had al een hoesje

PrittStift 21-08-10 23:10

Ojaaah..., mijn bumper de 7e aug. besteld en de 20ste in huis... ;)

Hermadrid 22-08-10 09:46

scheelt het ook welke je besteld? Neem aan dat de gewone bumper sneller komt dan de belkin bumper?

sjalih 22-08-10 18:40

pffff 23 juli besteld en nu nog steeds niks gehoord (incase snap)

Chrisl 23-08-10 01:23

16-08 bestelling gedaan, volgens de mail: Uw bestelling wordt naar verwachting op 13 Sep, 2010 verzonden.
Uw bestelling zal waarschijnlijk uiterlijk15 Sep, 2010 per post op het opgegeven adres worden afgeleverd.

M3 SMGII 23-08-10 07:44

Ik heb de mijne 11aug besteld en heb al een mail gekregen dat de case al verzonden is. Denk dat die vandaag of morgen aankomt!

spuji 23-08-10 09:58

Naar verwachting zal die de 13e september aankomen. Besteld de 19e augustus

M3 SMGII 23-08-10 20:21

Vandaag ontvangen!
Nu ben ik aant twijfelen of ik hem zelf ga gebruiken of hem ga verkopen. Ik heb al een invisible shield erop en das veel beter dan de bumper. Full protection :cool:

MartijnK 24-08-10 00:44

Op 31/07/2010 heb ik de iPhone 4 Bumper besteld via de app, deze morgen – 23/08/2010 – lag het pakje in de bus.
De bumper sluit strak aan, alle knopjes werken, en in werkelijkheid vind ik hem toch mooier dan op de foto's die ik al gezien had. :)

Nu nog zien of de bumper goed te combineren is met de gratis Stealth Guards, die ook onderweg zouden moeten zijn. Ik las namelijk elders dat een bumper de randjes van degelijke beschermfolies wel eens loswerkt… Maar goed, da's voor een andere tread! :)

Burn89 24-08-10 01:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnK (Bericht 542368)
Op 31/07/2010 heb ik de iPhone 4 Bumper besteld via de app, deze morgen – 23/08/2010 – lag het pakje in de bus.
De bumper sluit strak aan, alle knopjes werken, en in werkelijkheid vind ik hem toch mooier dan op de foto's die ik al gezien had. :)

Nu nog zien of de bumper goed te combineren is met de gratis Stealth Guards, die ook onderweg zouden moeten zijn. Ik las namelijk elders dat een bumper de randjes van degelijke beschermfolies wel eens loswerkt… Maar goed, da's voor een andere tread! :)


vraagje hoe kom je aan de app ? kan hem namelijk niet vinden ???:confused::rolleyes:

MartijnK 24-08-10 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burn89 (Bericht 542384)
vraagje hoe kom je aan de app ? kan hem namelijk niet vinden ???:confused::rolleyes:

Hier bijvoorbeeld?

Burn89 24-08-10 01:46

Hmm, dat moet me wel aardig opweg helpen denk ik!
Sorry!

stereopanda 24-08-10 08:26

Heb die van mij afgelopen zaterdag binnen gehad.. Hij werd alleen op het verkeerde adres bezorgd! :p

Tracer 24-08-10 13:47

14 augustus besteld en vandaag mail gekregen dat hij verzonden is :)

edit: het gaat om een zwarte bumper van Apple voor de volledigheid ;)

Rolandinho 24-08-10 14:24

Vrijdag 13 augustus de apple bumper besteld en vandaag 24 augustus bezorgd.
Past goed. Ik ben eigenlijk op zoek naar een pouch of hoesje waarin de iPhone met bumper en al in past. De bumper alleen in je broekzak zal op dn duur krasjes geven op het frontje.

Rolandinho 24-08-10 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burn89 (Bericht 542384)
vraagje hoe kom je aan de app ? kan hem namelijk niet vinden ???:confused::rolleyes:

Je kan 'm alleen vinden vanaf de iPhone 4 zelf. Iphone 4 case programm.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:05.