//

Ideale koptelefoon voor sporters

Ideale koptelefoon voor sporters discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het lezen van diverse discusies over de juiste koptelefoon post ik mijn eigen ervaring met de EH-10 deze heb ik een aantal weken gleden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-10, 12:43
Sarragon Sarragon is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Thumbs up Ideale koptelefoon voor sporters

Na het lezen van diverse discusies over de juiste koptelefoon post ik mijn eigen ervaring met de EH-10 deze heb ik een aantal weken gleden gekocht en tijdens mijn vakantie in Oostenrijk veelvuldig gebruikt en met een zeer postief resultaat. Heerlijke koptelefoon die goed op zijn plaats blijft zitten en ook nog een fantastische sound heeft, en dat voor maar 4 tientjes.

Hieronder de tekst van de leverancier;

De SoundMagic EH-10 is een half in-ear hoofdtelefoon die uitermate geschikt is voor hardlopers.

Door de goede kwaliteit earhooks en de vertikale instelbaarheid kunt u een perfecte pasvorm krijgen, die ervoor zorgt dat de hoofdtelefoon erg goed blijft zitten.

De EH-10 heeft nog een unieke feature, u kunt de earbuds opzij klappen terwijl de hoofdtelefoon gewoon op uw oor blijft zitten. Handig als u even geen muziek wil horen, maar geen zin heeft de dopjes uit de oren te halen en op te bergen. De hoofdtelefoon blijft zelfs met uitgeklapte earbuds stevig zitten.

De EH-10 heeft een stevig laag fundament, en een erg mooie ruimtelijke afbeelding.

Mijn EH-10 heb ik gekocht bij:

Het Kleine Muziekwinkeltje

Echt een aanrader!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-10, 22:27
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Zit er ook een mogelijkheid op om muziek stop te zetten, of volgende nummer op te zetten, zoals bij de originele oortjes van de iphone?
  #3  
Oud 18-08-10, 01:17
Sarragon Sarragon is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Ideale koptelefoon voor sporters

Beste Sultan,

Nee dat zit er niet op, maar de geluidskwaliteit maakt veel goed. En voor maar vier tientjes kun dat ook niet verwachten.
  #4  
Oud 19-08-10, 22:42
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Dan is het geen ideale koptelefoon voor sporters
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ideale online TVgids voor de iPhone netvista iPhone Apps 62 02-09-09 18:54
Ideale bluetooth voor Car91-bezitters? Chicco68 iPhone accessoires en onderdelen 0 08-04-08 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.