Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand al ervaring met de Zero 5 UltraThin case van Caze? Wat voor materiaal is het precies? De 1ste lichting ervan is al geweest, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zero 5 iphone 4 case (0,5mm dik)
Iemand al ervaring met de Zero 5 UltraThin case van Caze?
Wat voor materiaal is het precies? De 1ste lichting ervan is al geweest, maar kan maar weinig echte reviews vinden (meeste zijn alleen "nieuws" artikelen ipv reviews) meer info op iPhone 3G/3GS case - Zero 5 (0.5mm) The World's Thinnest Transparent iPhone case |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ook ergens in nl te verkrijgen?
|
||||
|
||||
Ik heb deze een maand of 2 geleden besteld. Zowel de matte als transparante variant. De matte was binnen een week gescheurd, de transparante is na 4 weken gescheurd en stukjes afgebroken. Ik gebruik nu weer de incipio feather case. Ik heb inmiddels wel contact gehad met CAZE en ik heb foto's van beide moeten toe sturen. Ik zou nieuwe toegestuurd krijgen, echter ben ik bang dat die ook weer snel kapot gaan.
EDIT: Ik zie net dat je vraag over de iPhone 4 ging. Mijn cases waren voor de 3Gs. Ik vraag me af of dit enig verschil maakt met de build quality, aangezien de iPhone 4 echt plat is waardoor er misschien minder makkelijk scheurtjes kunnen optreden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone aansl. op 3.5mm aux | stanleyt | iPhone algemeen | 4 | 19-05-11 21:25 |
Pinlo Slice 3 0.35mm dik | Asnjason | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-02-11 17:54 |
2.5mm naar 3.5mm jack | iKnidreeg | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 11-05-10 16:41 |
iPhone headset met 3.5mm adapter | Merkie | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 16-05-08 18:54 |
Muziek: Iphone 3,5mm plug | Gabster | Muziek, foto & video | 4 | 12-12-07 13:24 |
|
|